SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Dat was het welquote:Op zondag 18 mei 2025 10:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach joh het was geen double yellow met je geklaag
Oh. Ik dacht een singlequote:
Villagomez heeft nog 10s straf gekregen voor deze actie.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:27 schreef Starflyer het volgende:
Villagomez zat er niet ver genoeg naast. Bij buitenom inhalen moet je er voor zitten.
verbaast me ook.quote:
gohquote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Oh, toch niet ongeschonden door de eerste ronde
En nu weer. Dominguezquote:
Het past ook net.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte, maa blijkbaar gaat het zo.
Die ligt nu bij het circuit van Miami.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal niet liegen, ik heb heel even nodig gehad om te achterhalen waar die twee gecrasht waren omdat ik het niet herkende
Wat is er met de zee gebeurd
Opgevuld met flinke bouwwerken. Zagen we ook al tijdens onze vakantie afgelopen zomer.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal niet liegen, ik heb heel even nodig gehad om te achterhalen waar die twee gecrasht waren omdat ik het niet herkende
het is echt een heel eind weg, waar F3 staat. dat busje hebben ze hard nodig.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk die bestelbussies in de pitlane
Gerucht gaat dat Max daar zal gaan wonen als het gereed is (Mareterra).quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:55 schreef Nattekat het volgende:
Lastig met een SCquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:37 schreef Peterselieman het volgende:
Lindblad moet iedereen ophouden om dan in de slotfase gas te geven om het gat te creëren om de straf zo klein mogelijk te laten zijn
Mislukt dusquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:37 schreef Peterselieman het volgende:
Lindblad moet iedereen ophouden om dan in de slotfase gas te geven om het gat te creëren om de straf zo klein mogelijk te laten zijn
lolquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
Mini reed in de laatste ronde bewust rustig om Lindblad nog wat lager te laten eindigen
Ik voel me te ziek om van commentaar te wisselen. Even zien of ik vanmiddag gpradio ga syncen of niet.quote:
Daarom is F3 op Monaco leuker dan F1 op Monaco.quote:
Jip. Je ziet ook hoeveel smaller deze auto’s zijnquote:Op zondag 25 mei 2025 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom is F3 op Monaco leuker dan F1 op Monaco.
Hopelijk dat de F2 race net zo leuk is.quote:
Hier mist ook wat.quote:
Ik ben ziekjes vandaagquote:
Beterschap!quote:
Helaas niet.quote:Op zondag 25 mei 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry, komt van mij waarschijnlijk
*snottert*
Ja mevrouwquote:Op zondag 25 mei 2025 09:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:franklop
@:Starflyer
@:Sinister-D-
@:Nattekat
@:JayHovah
@:Zorro
@:Doler12
@:4-elements
@:StephanL
@:heywoodu
@:vosss
@:Whiskers2009
@:ChevyCaprice
@:ESF1Gamer
@:Kleffe_Dop
Uit jullie nest komen.
Bijna de helft van het veld eruitquote:
Dat is idd jammer, omdat iemand vooraan iets doms doet.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:00 schreef Peterselieman het volgende:
Wel jammer dat de auto's die niet beschadigd zijn geraakt niet verder mogen racen
Op Viaplay wel, op F1TV nietquote:
helaas wel.quote:
Zijn ze al reclame aan het uitzenden?quote:
Schuift op, dacht ikquote:Op zondag 25 mei 2025 10:20 schreef Zorro het volgende:
Gaat iedereen nu naar zijn eigen plek, en blijft de voorste rij dus leeg of schuift hetop?
Ze gaan naar hun toegewezen plekquote:Op zondag 25 mei 2025 10:20 schreef Zorro het volgende:
Gaat iedereen nu naar zijn eigen plek, en blijft de voorste rij dus leeg of schuift hetop?
Ik moet dit even terugnemen nu ik de herhaling van bovenaf heb gezien. Dunne was gewoon een totaalidioot in elk opzicht.quote:Op zondag 25 mei 2025 09:54 schreef Nattekat het volgende:
Dunne overduidelijk schuldig, maar Martins had dit gewoon kunnen voorkomen.
Ik wil chaosquote:
De kans daarop zou met een staande start een stuk groter zijnquote:Op zondag 25 mei 2025 10:24 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat het meteen weer fout gaat en de race wegens tijdgebrek niet meer wordt gestart.
Met hun "rolling start"
Monaco vloek.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:29 schreef Starflyer het volgende:
Arme Richard. Monaco is hem niet gunstig gezind
quote:Op zondag 25 mei 2025 10:04 schreef PirE het volgende:
Zei die ene coureur van Williams nou iets over Verstappen?
Vlak voordat ze hem wegtrokken.
Uitgestorven.quote:
pech voor een aantal.quote:
Net als zijn pa.quote:
Jammer voor hem maar een SC is er voor de veiligheid en niet om de race eerlijk te houden.quote:
Ook wel klote geparkeerd, maar dat heb je altijd met die SUV bestuurders. Kunnen niet parkeren.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:53 schreef Mano_ het volgende:
Fornaroli rijdt bijna tegen de sc/doktersauto aan
Zelfs op een bijna lege parkeerplaats nemen ze nog 3 plekken inquote:Op zondag 25 mei 2025 10:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Ook wel klote geparkeerd, maar dat heb je altijd met die SUV bestuurders. Kunnen niet parkeren.
kloptquote:Op zondag 25 mei 2025 10:57 schreef Mano_ het volgende:
Als de race vroegtijdig gestopt wordt, moet je dan alsnog voldaan hebben aan de minimale stops/bandenreglement?
quote:Op zondag 25 mei 2025 11:01 schreef Mothzor het volgende:
Kunnen we a.u.b. stopped met deze baan…wat een kansloze race was dit.
Actie genoeg geweest.quote:Op zondag 25 mei 2025 11:01 schreef Mothzor het volgende:
Kunnen we a.u.b. stopped met deze baan…wat een kansloze race was dit.
Dan kunnen we wel driekwart van de circuits schrappen op de F1 kalender.quote:Op zondag 25 mei 2025 11:03 schreef Mothzor het volgende:
[..]
0 acties op de baan gezien enkel crashes die uitslag bepalend zijn…niks met racen te maken
Een actie op de baan was wel behoorlijk beslissend voor het verloop van de race.quote:Op zondag 25 mei 2025 11:03 schreef Mothzor het volgende:
[..]
0 acties op de baan gezien enkel crashes die uitslag bepalend zijn…niks met racen te maken
Die crashes gebeuren op de baan he? Veroorzaakt door acties op de baanquote:Op zondag 25 mei 2025 11:03 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Ging wel over de witte lijn. Dus misschien nog een penalty?quote:Op zondag 25 mei 2025 11:06 schreef Peterselieman het volgende:
Crawford deed het onder de VSC dus rustig aan en haalde de pitingang bij de SC maar net
Heeft naar Russell gekeken in Monaco.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:33 schreef StephanL het volgende:
Nael is een beetje stout met inhalen buiten de baan
Dat liep anders niet goed afquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heeft naar Russell gekeken in Monaco.
Geen idee, wel raar dat die gewoon door kan rijden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Was die no further investigation voor het inhalen buiten de baan?
Ja dat deden ze bij Russell toch beter vorige week.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:31 schreef Zorro het volgende:
Een positiefoutje bij de start is 10 sec stop/go, iemand onreglementair in de weg zitten? Och doe maar 5 seconden
Dat deed hij heel netjes inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |