abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217710388
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 07:38 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik denk wel dat hij ze kan ‘overtuigen’:
[..]

Ik denk dat Trump zijn macht op dit gebied nogal overschat. De Republikeinen kunnen zich geen risicovolle en dure primaries veroorloven. Het is niet voor niets dat Trump teruggefloten is door de partij wat betreft Elise Stefanik.
pi_217710416
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 16:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het probleem is dat dit oude wijn in nieuwe zakken is.

Dit was in 2024 actueel. Nu niet meer.
Iedereen is het er over eens dat Biden voorbij de houdbaarheidsdatum zat, dat hij zich nooit opnieuw verkiesbaar had moeten stellen en dat het de partij aan te rekenen is dat ze er toch in meegingen en Biden de hand boven het hoofd hielden, tegen beter weten in.

Nu wordt dat opnieuw verkocht om even flink te cashen.
En als afleiding van de puinzooi die Trump er van maakt voert dit boek opeens de boventoon.
Onzin. Dit is gewoon journalistiek. Wat is er gebeurd, wie wist wat wanneer. Dit boek stond al heel lang op de planning en het is absoluut belangrijk om te weten hoe het zo catastrofaal mis kon gaan.

Bovendien is dikgedrukte ook niet waar, juist door gebrek aan goede journalistiek en de coverup van het Witte Huis was er helemaal niemand die dat riep behalve Trump en de zijnen. Pas na het debat was dat voor de rest ook duidelijk, al waren er (ook in dit topic) nog die-hards die net deden alsof Biden nog wel mee moest doen omdat hij de enige was die Trump zou kunnen stoppen. Pas toen Biden aan de kant geschoven werd kwam de erkenning dat dat al veel eerder had moeten gebeuren. Allemaal puur opportunisme, evenals het cheerleader gedrag voor Harris, een nog slechtere kandidaat.
pi_217710455
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 18:54 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Onzin. Dit is gewoon journalistiek. Wat is er gebeurd, wie wist wat wanneer. Dit boek stond al heel lang op de planning en het is absoluut belangrijk om te weten hoe het zo catastrofaal mis kon gaan.

Bovendien is dikgedrukte ook niet waar, juist door gebrek aan goede journalistiek en de coverup van het Witte Huis was er helemaal niemand die dat riep behalve Trump en de zijnen. Pas na het debat was dat voor de rest ook duidelijk, al waren er (ook in dit topic) nog die-hards die net deden alsof Biden nog wel mee moest doen omdat hij de enige was die Trump zou kunnen stoppen. Pas toen Biden aan de kant geschoven werd kwam de erkenning dat dat al veel eerder had moeten gebeuren. Allemaal puur opportunisme, evenals het cheerleader gedrag voor Harris, een nog slechtere kandidaat.
Kom op, iedereen hier was het er over eens dat Biden over de datum was.

Jij maakt mij niet wijs dat jij van helemaal niets wist, totdat dit boek uit kwam.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_217710561
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 19:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kom op, iedereen hier was het er over eens dat Biden over de datum was.
Dit is of een leugen of je hebt gewoon niet opgelet. Kies maar.

quote:
Jij maakt mij niet wijs dat jij van helemaal niets wist, totdat dit boek uit kwam.
Leer lezen. Ik zeg 'na het debat'.
pi_217710577
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 18:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
The land of the free…

No one experiencing the tragedy of a miscarriage should be arrested, much less abandoned in jail for 5 months with a $100k bond. But that’s exactly what happened to Mallori Patrice Strait in Texas. Women, particularly women of color, in this country are no longer allowed dignity even in extreme loss.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lpovlyja3c2t
Jesusfuckingchrist... :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 21 mei 2025 @ 19:17:13 #231
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_217710583
Trump's Big Beautiful Bill will cut $500 billion from Medicare & $700 billion from Medicaid.

This is my dad, he's a 91 yo Air Force Veteran & he relies on his Social Security and Medicare. This is who Republicans are hurting, not some imaginary immigrant.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lpp2pj6k3c26
pi_217710598
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 19:15 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dit is of een leugen of je hebt gewoon niet opgelet. Kies maar.
[..]
Leer lezen. Ik zeg 'na het debat'.
Voor die tijd had je echt niets door?

Je bent een slecht acteur.

Anyway, dat debat was niet vorige week hè.
pi_217710616
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 19:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Voor die tijd had je echt niets door?
Wat is dit toch voor gebazel? Begrijpend lezen is er echt niet meer bij geloof ik. 8)7
pi_217710653
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 19:21 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Wat is dit toch voor gebazel? Begrijpend lezen is er echt niet meer bij geloof ik. 8)7
Dat ben ik wel gewend van je

Anyway, dit onderwerp was in 2024 relevant.
Nu niet meer.

Iedereen weet dat Biden over de houdbaarheidsdatum heen was, dat hij nooit voor het tweede termijn had moeten gaan en dat de Democraten hem te lang de hand boven het hoofd hebben gehouden.

En dat is niet sinds dit boek.
pi_217710719
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 19:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

Anyway, dit onderwerp was in 2024 relevant.
Nu niet meer.

Je onzin herhalen maakt niet ineens dat je een beter punt maakt.

Dit onderwerp is relevant vanwege het volgende:
quote:
Wat is er gebeurd, wie wist wat wanneer. Dit boek stond al heel lang op de planning en het is absoluut belangrijk om te weten hoe het zo catastrofaal mis kon gaan.
quote:
Iedereen weet dat Biden over de houdbaarheidsdatum heen was, dat hij nooit voor het tweede termijn had moeten gaan en dat de Democraten hem te lang de hand boven het hoofd hebben gehouden.

En dat is niet sinds dit boek.
Hou maar op met die stropoppen.

Het punt is (nogmaals, omdat je zoveel moeite hebt om het te snappen) dat als iedereen rond Biden dit wist had hij er veel eerder uit moeten stappen en de partij de kans geven om een opvolger te zoeken. Het is uitermate belangrijk (en interessant op zichzelf) om te weten waarom dat niet gebeurd is. Dat jij dat misschien niet wil weten zegt meer over jou.

[ Bericht 0% gewijzigd door MoreDakka op 21-05-2025 19:50:59 ]
pi_217710937
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 19:34 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Je onzin herhalen maakt niet ineens dat je een beter punt maakt.

Dit onderwerp is relevant vanwege het volgende:
[..]
[..]
Hou maar op met die stropoppen.

Het punt is (nogmaals, omdat je zoveel moeite hebt om het te snappen) dat als iedereen rond Biden dit wist had hij er veel eerder uit moeten stappen en de partij de kans geven om een opvolger te zoeken. Het is uitermate belangrijk (en interessant op zichzelf) waarom dat niet gebeurd is. Dat jij dat misschien niet wil weten zegt meer over jou.
Jij gaat dat boek kopen?

Onzin.

Dat boek komt als mosterd na de maaltijd.

Tuurlijk proberen de makers het te verkopen en willen ze het zo relevant mogelijk maken.

En jij trapt er zogenaamd in.

En ondertussen fulmineert de huidige president over Bruce Springsteen en laat hij zich omkopen door corrupte landen.

Maar he, MoreDaka vindt het erg belangrijk wie precies op welk moment wist dat Biden te oud was voor het tweede termijn...

Heel grappig.
pi_217710949
Niet zoveel drinken op een doordeweekse dag kerel.
  woensdag 21 mei 2025 @ 20:02:47 #238
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_217711027
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lpp2pj6k3c26

this is the president of the united states repeating unhinged racist propaganda ginned up by the worst white supremacist ideologues on earth

https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lpozm7wuwo2a

with the South African president sitting next to him, Trump suggests there is a white genocide happening in his country and says, "I hope you can have an explanation of that"
pi_217711070
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 16:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het probleem is dat dit oude wijn in nieuwe zakken is.

Dit was in 2024 actueel. Nu niet meer.
Iedereen is het er over eens dat Biden voorbij de houdbaarheidsdatum zat, dat hij zich nooit opnieuw verkiesbaar had moeten stellen en dat het de partij aan te rekenen is dat ze er toch in meegingen en Biden de hand boven het hoofd hielden, tegen beter weten in.

Nu wordt dat opnieuw verkocht om even flink te cashen.
En als afleiding van de puinzooi die Trump er van maakt voert dit boek opeens de boventoon.
Ik denk dat het nog wel actueel is. De Democraten hebben namelijk nog niet afgerekend met de mensen die deze catastrophe mogelijk maakten.
Daarbij geloof ik niet dat het enkel een afleidingsmanoevre is, waarom zou bijvoorbeeld Ezra zich daarvoor lenen, ik ben het meestal zeker niet volledig met hem eens maar hij lijkt mij toch vrij duidelijk een progressief iemand. Geen type Matt Taibi die voor Muskie zijn geloowaardigheid door de plee spoelt. Wat ik eerder zie is juist dat deze zaken bespreken dus direct wordt afgewimpeld als pro-Trump of een afleidingsmanoevre.
Tuurlijk wordt het ook gekaapt door pro-Trump nu maar het kan toch niet zo zijn dat deze zaken onbespreekbaar worden. De Democraten doen er juist goed aan om op deze manier heilige huisjes omver te schoppen zoals hun huidige top. Dat maakt denk ik juist het verschil met de Republikeinen dat er ook mogelijkheid is voor kritiek op de leiding.

Dat die tapper op een beschamende manier zijn boek pompt en dat CNN? daar zoveel reclame voor maakt zoals ik zag bij Jon Stewart vind ik ook idioot. Maar datzelfde denk ik van mensen die nog altijd zeggen Biden die zich verkiesbaar stelde en niet weg wilde na dat fatale debat was verdedigbaar. Biden riep nota bene zelf om een primary.

We zullen zien of de Democraten zo duidelijk een les geleerd hebben. Ik heb er een hard hoofd in, er zijn Democraten die dit erkennen er zijn er een hoop die het vergoeilijken. Harris zelf doet bijvoorbeeld nog steeds alsof Biden de enige logische keuze was voor 2024.
pi_217711105
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 19:34 schreef MoreDakka het volgende:

Het punt is (nogmaals, omdat je zoveel moeite hebt om het te snappen) dat als iedereen rond Biden dit wist had hij er veel eerder uit moeten stappen en de partij de kans geven om een opvolger te zoeken. Het is uitermate belangrijk (en interessant op zichzelf) om te weten waarom dat niet gebeurd is.
Precies ja. Dat we het nog eens ergens over eens kunnen zijn is ook mooi!
pi_217711108
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 20:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik denk dat het nog wel actueel is. De Democraten hebben namelijk nog niet afgerekend met de mensen die deze catastrophe mogelijk maakten.
Daarbij geloof ik niet dat het enkel een afleidingsmanoevre is, waarom zou bijvoorbeeld Ezra zich daarvoor lenen, ik ben het meestal zeker niet volledig met hem eens maar hij lijkt mij toch vrij duidelijk een progressief iemand. Geen type Matt Taibi die voor Muskie zijn geloowaardigheid door de plee spoelt. Wat ik eerder zie is juist dat deze zaken bespreken dus direct wordt afgewimpeld als pro-Trump of een afleidingsmanoevre.
Tuurlijk wordt het ook gekaapt door pro-Trump nu maar het kan toch niet zo zijn dat deze zaken onbespreekbaar worden. De Democraten doen er juist goed aan om op deze manier heilige huisjes omver te schoppen zoals hun huidige top. Dat maakt denk ik juist het verschil met de Republikeinen dat er ook mogelijkheid is voor kritiek op de leiding.
We zijn het een keer eens ^O^
  woensdag 21 mei 2025 @ 20:16:32 #242
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217711211
Ach, laat ook maar.

[ Bericht 90% gewijzigd door Vis1980 op 21-05-2025 20:44:17 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 21 mei 2025 @ 20:53:02 #243
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217711493
Nou vandaag een heel betoog met video over 'blanke genocide' in Zuid-Afrika, doodnormaal allemaal. Tapper is er druk mee, komt vast een nieuw boek uit.
  woensdag 21 mei 2025 @ 21:07:07 #244
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217711588
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 20:53 schreef Vis1980 het volgende:
Nou vandaag een heel betoog met video over 'blanke genocide' in Zuid-Afrika, doodnormaal allemaal. Tapper is er druk mee, komt vast een nieuw boek uit.
Blanken kunnen inderdaad nooit slachtoffer zijn. Van wat dan ook.

Intersectioneel denken 101.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 21 mei 2025 @ 21:13:23 #245
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217711631
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Blanken kunnen inderdaad nooit slachtoffer zijn. Van wat dan ook.

Intersectioneel denken 101.
Eh, waar zeg ik dat?
pi_217711932
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 20:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Dat gaan ze ook niet doen.
Ze hebben 4 jaar de tijd gehad om zich voor te bereiden op Trump 2, en in feite niets gedaan. En we zijn nu bijna een jaar verder, en er gebeurt nog steeds niets.

quote:
Daarbij geloof ik niet dat het enkel een afleidingsmanoevre is, waarom zou bijvoorbeeld Ezra zich daarvoor lenen, ik ben het meestal zeker niet volledig met hem eens maar hij lijkt mij toch vrij duidelijk een progressief iemand. Geen type Matt Taibi die voor Muskie zijn geloowaardigheid door de plee spoelt.
Nee, Ezra wil gewoon een boek verkopen.
Die is gebaat bij zo veel mogelijk publiciteit.

Wat je daarnaast ziet, en op Fok zie je dat heel mooi, is dat rechts dat helemaal uit melkt, terwijl er geen enkele kritische noot is over de huidige president.

Kortom, ze leren zelf helemaal niets van Biden.

quote:
Wat ik eerder zie is juist dat deze zaken bespreken dus direct wordt afgewimpeld als pro-Trump of een afleidingsmanoevre.
Tuurlijk wordt het ook gekaapt door pro-Trump nu maar het kan toch niet zo zijn dat deze zaken onbespreekbaar worden.
Het is niet onbespreekbaar, maar achterhaald.
Ken jij iemand op dit forum die niet vindt dat Biden over de datum was en de Democraten de fout in zijn gegaan door hem de hand boven het hoofd te houden, totdat het echt niet meer om aan te zien was?

quote:
De Democraten doen er juist goed aan om op deze manier heilige huisjes omver te schoppen zoals hun huidige top. Dat maakt denk ik juist het verschil met de Republikeinen dat er ook mogelijkheid is voor kritiek op de leiding.

Dat die tapper op een beschamende manier zijn boek pompt en dat CNN? daar zoveel reclame voor maakt zoals ik zag bij Jon Stewart vind ik ook idioot. Maar datzelfde denk ik van mensen die nog altijd zeggen Biden die zich verkiesbaar stelde en niet weg wilde na dat fatale debat was verdedigbaar. Biden riep nota bene zelf om een primary.

We zullen zien of de Democraten zo duidelijk een les geleerd hebben. Ik heb er een hard hoofd in, er zijn Democraten die dit erkennen er zijn er een hoop die het vergoeilijken. Harris zelf doet bijvoorbeeld nog steeds alsof Biden de enige logische keuze was voor 2024.
Ik denk het niet, net zo min als dat de Republikeinen een les leren uit het debacle waarin zij nu zitten.

En op dit moment is dat actueel.

De Democraten voorlopig niet.
  woensdag 21 mei 2025 @ 21:57:52 #247
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217712006
Trump. De morale politie. Het moet niet gekker worden

Schaamteloos weer
Where law ends, tyrrany begins.
pi_217712039
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 21:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat gaan ze ook niet doen.
Ze hebben 4 jaar de tijd gehad om zich voor te bereiden op Trump 2, en in feite niets gedaan. En we zijn nu bijna een jaar verder, en er gebeurt nog steeds niets.
Daarom is het dus relevant. Dat de volgende keer dat ze een hoogbejaarde president die aftakelt hebben ze gewoon hetzelfde zouden doen.

quote:
Wat je daarnaast ziet, en op Fok zie je dat heel mooi, is dat rechts dat helemaal uit melkt, terwijl er geen enkele kritische noot is over de huidige president.
Ja en? Wat mij boeit laat ik daar toch niet vanaf hangen. Daarbij ook als je 4 jaar lang elke dag de hele dag negatief Trumpnieuws post ga je uit die mensen geen kritische noot richting Trump halen. Of vergis ik me en is Chivaz inmiddels bekeerd?

quote:
Het is niet onbespreekbaar, maar achterhaald.
Ken jij iemand op dit forum die niet vindt dat Biden over de datum was en de Democraten de fout in zijn gegaan door hem de hand boven het hoofd te houden, totdat het echt niet meer om aan te zien was?
Ja duidelijk, ik weet de discussies vorig jaar ook nog wel. Mensen bleven heel lang volhouden dat hij het moest doen. Echt nog tot een maand na dat debat ofzo. Zelfs Bernie en AOC probeerden Biden nog te stutten een paar dagen voor hij ermee stopte. Zoals ik al zeg zelfs nu vindt Kamala nog dat Biden de bestte keuze was in 2024. Op die manier tegen de kiezer liegen, dat is in mijn optiek een van de redenen dat een Trump kan winnen. In plaats van dat de Democraten Biden voor de bus gooiden om de kiezers de best mogelijke kandidaat te geven kozen ze voor een soort doofpot. Ja Pelosi was vocaal maar een hoop durfden zich niet uit te spreken in elk geval. Zelfs politici die ik dus zeer goed vind spraken zich uit vóór Biden terwijl allang duidelijk was dat hij moest wieberen. Eerlijk dat is juist cruciaal dat de Democraten zo makkelijk zich voor een karretje laten spannen.

quote:
Ik denk het niet, net zo min als dat de Republikeinen een les leren uit het debacle waarin zij nu zitten.

En op dit moment is dat actueel.

De Democraten voorlopig niet.
De Democraten zijn nog altijd de tweede partij in het rijkste land ter wereld, natuurlijk is wat er gebeurt in die partij relevant en actueel. Zelfs als je de Republikeinen interessanter vindt kunnen we het ook nog wel over andere dingen hebben.

Zoals ik al zei Biden was echt geen waardeloze president maar wel een waardeloze kandidaat en hiermee ook een symbool voor een van de grote problemen van de Democraten, geloofwaardigheid.
pi_217712041
Ik hoop zo dat die lui in t witte huis op een dag last krijgen van een combinatie van heftige diarree, aambeien, nierstenen en syfilis.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 21 mei 2025 @ 22:03:04 #250
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_217712045
“Here we go again!

Trump ambushed South Africa’s president with propaganda videos alleging “genocide” against white Afrikaners, during an official White House meeting. Then he brought up the $400 million Qatari “gift.”

Trump is not well.”

Dit is echt genant. Trump begint over de gift van een vliegtuig, de Zuid Afrikaanse president zegt dat het hem spijt dat hij geen vliegtuig heeft om Trump te geven. Trump antwoordt dat dat hem ook spijt, want hij zou het aangenomen hebben.
+ hij doet of hij meer van ZuidAfrika weet dan de president. Want hij heeft foto’s en een video waarop te zien is dat waar is wat hij zegt.

https://bsky.app/profile/cwebbonline.com/post/3lppdl2xexc2b

Je zou je als USA-er toch plaatsvervangend gaan schamen… sommigen doen dat: 25m
“If your country offered the U.S. Air Force a plane, I would take it?” WHAT THE ACTUAL FUCK???
I don’t think anyone should visit the WH b/c Trump’s gonna make it a shit show & promote himself.

O.M.G. What a huge embarrassment. I can't even believe we're letting him be seen in public, let alone with world leaders. I can almost hear the thoughts of S.Africa's President, like, "Wha- This man is unwell."

Someone can show Trump pictures and get him to believe anything …from the so-called MS13 tattoo on Garcia Abrego’s hand to White Afrikaner propaganda films. To have a president so gullible is down right frightening. He’s so easily duped.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')