SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Maar goed dat je zei dat ie vol zat, anders zat ik nu nog vast in het vorige topic.
How can I make this topic about me?![]()
Zag je het niet aan het aantal post berichten?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed dat je zei dat ie vol zat, anders zat ik nu nog vast in het vorige topic.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Daar kijk ik niet altijd naar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zag je het niet aan het aantal post berichten?
How can I make this topic about me?![]()
WoopI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Is het ook lekker zonnig bij jullie?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik let daar nooit opquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zag je het niet aan het aantal post berichten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ook niet hoor, vind het totaal niet belangrijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jip, maar wel weer veel windquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Record zonnig zelfs deze meteorologische lente
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ben helemaal van slag door de klimaatverandering.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sow hebbie weer in je nest gezekenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Soh instructions af. Op usb gezet en samen met de steentjes in een leuk doosje gedaan. Cadeautje voor mijn vader. Die is kunst liefhebber.![]()
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
Krijg in ieder geval geen gezeur dat dit niet kanquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar dit kan niet!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg in ieder geval geen gezeur dat dit niet kanI'm surrounded by morons!
Alles kan 🫢quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dacht ga even buiten zitten maar tis bbbrrrr killekes in de schaduw en een windje. Niet lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ik wel al de hond uitgelaten. En zit nu in de voortuin maar lekker is het nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is eindelijk weer eens normaal mei weerNu nog een beetje regen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Te koud nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
16 graden nu buiten, precies zoals het hoortTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hier 17. Het is die wind die het fris maaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat heb je aan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
Dacht ga even buiten zitten maar tis bbbrrrr killekes in de schaduw en een windje. Niet lekker
Want anders een dikke trui aantrekken.
Vind wel prima weer zo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Koffiekan?quote:I'm surrounded by morons!
![]()
I'm surrounded by morons!
het is ontzettend rustig zo, zonder onze bolk koning. misschien zelfs saai?How can I make this topic about me?![]()
Nee joh. Eindelijk punckten.
Was het al toen hij er wel was. Het is echt doodsquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:34 schreef gebrokenglas het volgende:
het is ontzettend rustig zo, zonder onze bolk koning. misschien zelfs saai?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het al toen hij er wel was. Het is echt doods
Het is echt een dood topic spel geworden. Een paar spartelen nog om puntjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die paar spartelen meer uit verveling hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt een dood topic spel geworden. Een paar spartelen nog om puntjes
Spartel spartelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga vanavond naar de kapper wat zou ik verder nog eens doen vandaag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wassen, strijken, ramen lappen, koffie drinken... niet per se in die volgordequote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga vanavond naar de kapper wat zou ik verder nog eens doen vandaag.How can I make this topic about me?![]()
Eerder altijd vast programma tot een uur of half vier thuis zitten vervolgens naar vriendinnetje toe daar samen zijn tussendoor voetballen kijken zondagavond weer naar huis, nu weer zelf invullen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat kan. Jij wel. Maar andere weer niet. Lees GG maarquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Die paar spartelen meer uit verveling hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen vriendin meer?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerder altijd vast programma tot een uur of half vier thuis zitten vervolgens naar vriendinnetje toe daar samen zijn tussendoor voetballen kijken zondagavond weer naar huis, nu weer zelf invullen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee sinds vorige week vrijdag niet meer.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O vervelend. Of heb je het zelf uitgemaakt?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee sinds vorige week vrijdag niet meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat klote.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee sinds vorige week vrijdag niet meer.![]()
dan is thuis zitten ook niet bevorderlijk voor je. lekker even de stad in gaan? ook al heb je geen doel? lekker dom rondslenteren...How can I make this topic about me?![]()
Nee dat niet al wilde ze Woensdag al weer terug toen zei ik dat kan niet elke keer wel niet dan weer wel dan weer niet ,lang verhaal meisje moet eerst aan zichzelf gaan werken nu eigenlijk. Heel leuk was het al een tijdje niet meer ouders en ondersteuners maakte beslissingen voor haar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vervelend. Of heb je het zelf uitgemaakt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
bolk jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
* Sally bolkt ggOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: