En wat is niet "niet bukken" volgens jou?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Blijven bukken voor die middeleeuwse steentijdreligie, mensen.
Lees mijn eerdere links op volgens mij pagina 2 even door. Dan weet je wat je ervan moet vinden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:09 schreef Chadi het volgende:
Wat moet je hier nou van vinden. Als het een uitkomst is voor ouders om hun kinderen hierheen te sturen prima.
Enquote:Due to the Islamic practice of breeding at a high rate in order to conquer nations by demographic replacement Lebanon rapidly changed from Christian majority to Muslim majority. As we can see, the presence of a Muslim majority has led to an almost constant state of both internal and external warfare.
quote:Importing Islam into any none Muslim country eventually leads to internal warfare, conquest, demographic replacement and the implementation of sharia. Literally every nation that is Muslim today has been forcefully converted.
Er worden geen burgerrechten afgenomen, ook niet in Frankrijk. Dit is wat er staat:quote:Op zondag 18 mei 2025 08:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En wat is niet "niet bukken" volgens jou?
Mensen op basis van hun religie burgerrechten afnemen?
Staat niets over scholen, publieke uitoefening, etc etc.quote:Artikel 6 Grondwet waarborgt eenieders recht om zijn godsdienst of levensovertuiging vrij te belijden.
Ik stel hem de vraag wat hij nou precies verwacht dat we zouden moeten doen.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:29 schreef inXs het volgende:
[..]
Er worden geen burgerrechten afgenomen, ook niet in Frankrijk. Dit is wat er staat:
[..]
Staat niets over scholen, publieke uitoefening, etc etc.
Inderdaad, hoe werk je segregatie in de hand.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:00 schreef ems. het volgende:
Heel goed. Hoe vroeger je begint met kinderen in hokjes opdelen en zeggen dat ze anders zijn en dus ander onderwijs moeten volgen hoe beter voor een maatschappij, immers.
Het is als sociologisch construct verklaard en dat is in zwang geraakt. Maar niet door biologen die opeens besloten dat ras bij mensen niet bestaat. Dat heeft voornamelijk te maken met de gevoeligheden eromheen. Men is simpelweg gestopt om erover te hebben en is de taboesfeer ingedrukt. Zoals Dekkers aangeeft: als je de mazelen als probleem ziet, en dan met zijn allen besluit om te zeggen dat mazelen niet bestaan, dat is niet de meest efficiente manier om ermee om te gaan. Als rassen niet bestaan, bestaat rasicme ook niet. Hoe kun je anders vooringenomen zijn op een bepaald ras die er niet is?quote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 08:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe werk je segregatie in de hand.
Religieuze indoctrinatie hoort niet in onderwijs thuis. Dat doen ouders thuis maar als ze zonodig willen. Helaas zal dit nooit mogelijk zijn zolang er op religie gestoelde partijen in den Haag zitten.
Precies. Het is mij dan ook een raadsel waarom die Bontebal het zo goed doet in de peilingen.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe werk je segregatie in de hand.
Religieuze indoctrinatie hoort niet in onderwijs thuis. Dat doen ouders thuis maar als ze zonodig willen. Helaas zal dit nooit mogelijk zijn zolang er op religie gestoelde partijen in den Haag zitten.
Naar mijn idee wel. Maar dan niet alleen op islamitisch onderwijs, maar al het op religie gebaseerde onderwijs. Alleen openbare scholen. Religie achter de voordeur.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In Nederland valt de islamisering in absolute cijfers mee. Dat er een beweging is. Dat is wel duidelijk. We zijn er op tijd bij om te stellen; is dit wenselijk?
Bontenbal vertelt een duidelijk en redelijk verhaal. Dat trekt mensen aan. Als hij niet bij het CDA had gezeten, zou ik zomaar op hem kunnen stemmen.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:06 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Precies. Het is mij dan ook een raadsel waarom die Bontebal het zo goed doet in de peilingen.
Artikel 23 gemistquote:Op zondag 18 mei 2025 08:29 schreef inXs het volgende:
[..]
Er worden geen burgerrechten afgenomen, ook niet in Frankrijk. Dit is wat er staat:
[..]
Staat niets over scholen, publieke uitoefening, etc etc.
CDA is gewoon een degelijke middenpartij. Het christelijke aspect is al decennialang niet echt een issue meer. Daarvoor moet je bij CU of de SGP zijn.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:06 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Precies. Het is mij dan ook een raadsel waarom die Bontebal het zo goed doet in de peilingen.
Ik zie bij Bontebal alleen maar oude wijn in nieuwe zakken. Als je vindt dat alles prima gaat, dan kun je wel CDA stemmen.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
CDA is gewoon een degelijke middenpartij. Het christelijke aspect is al decennialang niet echt een issue meer. Daarvoor moet je bij CU of de SGP zijn.
Misschien mensen die inzien dat je met geschreeuw, simplisme en anderen de schuld van alles geven, geen problemen oplost.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:24 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik zie bij Bontebal alleen maar oude wijn in nieuwe zakken. Als je vindt dat alles prima gaat, dan kun je wel CDA stemmen.
Maar ja, wie vindt dat nog?
Dat stemmen op radicale verandering in de praktijk bar weinig oplevert zien we met het huidige kabinet. Best kans dat de stemmers dus weer meer naar het midden trekken. Daar moeten de oplossingen voor de problemen immers toch echt vandaan komen…quote:Op zondag 18 mei 2025 09:24 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik zie bij Bontebal alleen maar oude wijn in nieuwe zakken. Als je vindt dat alles prima gaat, dan kun je wel CDA stemmen.
Maar ja, wie vindt dat nog?
Nou, hier kan ik wel in meekomen. Met zo´n Faber als vriend heb je geen vijanden nodig.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:56 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat stemmen op radicale verandering in de praktijk bar weinig oplevert zien we met het huidige kabinet. Best kans dat de stemmers dus weer meer naar het midden trekken. Daar moeten de oplossingen voor de problemen immers toch echt vandaan komen…
Die zijn heel druk met een andere rode lijn, zullen we maar zeggen..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Even kijken wanneer Joop met een reactie komt.
Of de NRC.
Of het AD.
Tot over 67.897 jaar, dus.
Simpel: integreren of terug naar land van herkomst.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:54 schreef synsysterstylo het volgende:
Tja, bij mijn nichtje zitten er enkele islamieten in de klas op de basisschool. Krassen Israël door in de atlas, vragen of je voor Israël of Palestina bent, lopen met Marokkaanse vlaggen te zwaaien tijdens toernooitjes. Zoeken elkaar toch op, echt omgaan met andere blanke kindjes doen ze niet.
Prima als zij hun eigen basisschool krijgen, denk (hoop) dat dat de toekomst wordt van het land, een gescheiden samenleving. Helaas zijn we al zover heen dat we dit probleem niet kunnen terugdraaien.
Dat werkt wel maar het probleem is dat de oppositie en ambtenaren gewoon dwars liggen. Daarnaast moet alles maar langs de rechter. Scheur verdragen door en pas regels aan. En lig dan als oppositie eens niet dwars. Dan kan er snel opgetreden worden. Maar er is een groot deel dat een plank voor de kop heeft en dit soort zaken maar toelaat.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:56 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat stemmen op radicale verandering in de praktijk bar weinig oplevert zien we met het huidige kabinet. Best kans dat de stemmers dus weer meer naar het midden trekken. Daar moeten de oplossingen voor de problemen immers toch echt vandaan komen…
Faber/de PVV gaat het migratie- en moslimprobleem echt niet oplossen: het in stand houden van dat probleem is het bestaansrecht van de PVVquote:Op zondag 18 mei 2025 10:18 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nou, hier kan ik wel in meekomen. Met zo´n Faber als vriend heb je geen vijanden nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |