Iedereen met werkende ogen kan zien hoe belachelijk gefaciliteerd die religie wordt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:03 schreef Fok-it het volgende:
Enige wat ik hier heb gezegd is dat ik niet enorm pro-migratie en mocro schoffies ben maar niet geloof in een dystopie waar ze Nederland overgenomen hebben lol
Kennelijk is dat genoeg voor de classificatie achterlijke debiel en buk ik voor de Islam
Nee heel genuanceerd allemaal
Dit ga je inderdaad steeds meer zien. Immers schuift men veel liever bij een iftar aan dat bij een kerstmaaltijd. We zien de mix van allerlei rare progressieve identiteitspolitiek en Islam ook steeds vaker. Dit was vandaag weer een pareltje:quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ach, sowieso, binnen nu en vijf jaar is heel dat woke volk tot de islam bekeerd.
Uiteraard gaan ze terzijnertijd ook terugkomen op hun pro-LGBTQ en femistische denkbeelden.
Het wordt leuk in Nederland... echt...
Zoals ik al zei:quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit ga je inderdaad steeds meer zien. Immers schuift men veel liever bij een iftar aan dat bij een kerstmaaltijd. We zien de mix van allerlei rare progressieve identiteitspolitiek en Islam ook steeds vaker. Dit was vandaag weer een pareltje:
[ twitter ]
Dat heeft allemaal te maken met combinaties van o.a. een onderontwikkelde mindset waarin oorzaak en gevolg nog niet echt gekoppeld kunnen worden waardoor er een gebrek is aan (de broodnodige) zelfreflectie, rebelse agressie en de zwakte om -vanuit sociale (groeps)druk- niet te willen ''falen'' of buiten de boot te vallen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam mensen in elkaar willen trappen en nog wel met een groep vrienden
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:09 schreef Chadi het volgende:
Wat moet je hier nou van vinden. Als het een uitkomst is voor ouders om hun kinderen hierheen te sturen prima.
Correct.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
Homohaat en vrouwenonderdrukking is echt afschuwelijk, maar alleen wanneer dat soort gedachtegoed gebezigd wordt door Westerse, witte mensen.
Zie het nog wel gebeuren hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct.
Maar als men alleen soms tegen homofobie of vrouwenonderdrukking is, dan is men er natuurlijk niet echt op tegen.
Sommige vormen zijn immers schijnbaar heel acceptabel, het ligt er simpelweg aan wie de daders zijn. Dat schept een gevaarlijke glijdende schaal.
Ik vind het misselijkmakendquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:08 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat heeft allemaal te maken met combinaties van o.a. een onderontwikkelde mindset waarin oorzaak en gevolg nog niet echt gekoppeld kunnen worden waardoor er een gebrek is aan (de broodnodige) zelfreflectie, rebelse agressie en de zwakte om -vanuit sociale (groeps)druk- niet te willen ''falen'' of buiten de boot te vallen.
Dit soort dingen zijn juist precies kenmerkend voor de islamitische ideologie.
Je zag dit soort domme agressieve groeps gedrag vroeger vooral bij autochtone jongeren, zoals onze @:Harvest89
En nu zie dit soort domme agressieve groeps gedrag weer steeds vaker voorkomen omdat men hier te naïef blijft staan tegenover diezelfde (homo) hatende, agressieve, sociale drukkende/dwingende ideologie.
Toch ironisch, niet waar @:Harvest89 ?
Heb jij je best gedaan om aan dat milieu van dom onderontwikkeld agressief groepsdenken te ontkomen en zit je hier vol schaamte te erkennen dat je vroeger met een groep ''vrienden'' mensen in elkaar hebt geslagen omdat ze homo zijn, zit je tegelijkertijd nu diezelfde ideologie lekker naïef met hand en tand te verdedigen.
Want zo, volgens jou, is het benoemen van de eigenschappen van deze ideologie niets anders dan ''haatzaaien''.
En ben jij geen steek verder dan vroeger.
Kunnen ze lekker verhaaltjessommen maken die joden, homo's en vrouwen in een kwaad daglicht zetten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:09 schreef Chadi het volgende:
Wat moet je hier nou van vinden. Als het een uitkomst is voor ouders om hun kinderen hierheen te sturen prima.
Ik vind op de man haten ook misselijkmakend maar dat wil niet zeggen dat ik een (gezonde) afkeer heb tegen een anti democratische en anti westerse ideologie en religie welke haat, minachting en agressie voorschrijft naar iedereen ''anders''.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind het misselijkmakendDat je het uberhaupt hebt kunnen doen, jeugd , 'vroeger' etc is geen excuus
En ook dat moslim haten, hopen dat vluchtelingen verzuipen , die gedachten ooit hebben gehad en nu opeens niet meer ?
Geloof er niks van, hij zal wel een mooie exotische dame hebben gescoord , een kut trekt harder dan 10 paarden zegt men ook wel eens. zodra ze de deur uit is zijn de goede gedachten dat ook![]()
En ontopic : ik zou willen dat we alle scholen openbaar maakten met lessen over allerlei verschilllende vormen van levensbeschouwing
Gaat helaas niet gebeuren zolang christelijke politieke partijen enige mate van macht hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:26 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wat betreft het laatste, ben ik helemaal met jou eens; alle scholen openbaar.
We zijn een liberaal land dat houdt in dat je mensen ruimte geeft om hun eigen leven in te richten zoals zij willen.quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lekker figuur
Oude koeien. Dat is toch al bijna 10 jaar terug. Mensen kunnen veranderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat met die homo's slaan en beroven ga ik niet in detail op in. Geen behoefte aan. Maar dat is onderhand al 17 jaar geleden. Ik was een meeloper, en wilde me bewijzen tegenover een groep rechts radicale gasten die ik over de grens in Duitsland had ontmoet.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Sommetjes over joden zijn echt een westers dingetje. Hoeveel treinen heb ik nodig om.. Hoeveel gaskamers heb ik nodig om.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:23 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Kunnen ze lekker verhaaltjessommen maken die joden, homo's en vrouwen in een kwaad daglicht zetten.
Proest...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
We zijn een liberaal land dat houdt in dat je mensen ruimte geeft om hun eigen leven in te richten zoals zij willen.
Maar vrijheid is alleen goed als het je uitkomt blijkbaar.
Post nog een keer die quote over wat er precies met Joden gebeurt op de Laatste Dag, Chadi.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sommetjes over joden zijn echt een westers dingetje. Hoeveel treinen heb ik nodig om.. Hoeveel gaskamers heb ik nodig om.
Ach ja mensen kunnen veranderen, dat is zeker waar, hopelijk geldt dat ook voor die homo's na 17 jaar trauma en dat ze inmiddels weer kunnen genieten van het leven. Ik kan je vertellen dat dat een enorme impact heeft op iemands levenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oude koeien. Dat is toch al bijna 10 jaar terug. Mensen kunnen veranderen.
Dat met die homo's slaan en beroven ga ik niet in detail op in. Geen behoefte aan. Maar dat is onderhand al 17 jaar geleden. Ik was een meeloper, en wilde me bewijzen tegenover een groep rechts radicale gasten die ik over de grens in Duitsland had ontmoet.
Niet alleen omdat ze homo waren, maar omdat sommigen geld bij zich hadden, en dat op een ontmoetingsplek in een bosachtig gebied, waar dus vrijwel geen getuigen of politie is. Ben er niet trots op, en heb het gelukkig niet vaak gedaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:08 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat heeft allemaal te maken met combinaties van o.a. een onderontwikkelde mindset waarin oorzaak en gevolg nog niet echt gekoppeld kunnen worden waardoor er een gebrek is aan (de broodnodige) zelfreflectie, rebelse agressie en de zwakte om -vanuit sociale (groeps)druk- niet te willen ''falen'' of buiten de boot te vallen.
Dit soort dingen zijn juist precies kenmerkend voor de islamitische ideologie.
Je zag dit soort domme agressieve groeps gedrag vroeger vooral bij autochtone jongeren, zoals onze @:Harvest89
En nu zie dit soort domme agressieve groeps gedrag weer steeds vaker voorkomen omdat men hier te naïef blijft staan tegenover diezelfde (homo) hatende, agressieve, sociale drukkende/dwingende ideologie.
Toch ironisch, niet waar @:Harvest89 ?
Heb jij je best gedaan om aan dat milieu van dom onderontwikkeld agressief groepsdenken te ontkomen en zit je hier vol schaamte te erkennen dat je vroeger met een groep ''vrienden'' mensen in elkaar hebt geslagen omdat ze homo zijn, zit je tegelijkertijd nu diezelfde ideologie lekker naïef met hand en tand te verdedigen.
Want zo, volgens jou, is het benoemen van de eigenschappen van deze ideologie niets anders dan ''haatzaaien''.
En ben jij geen steek verder dan vroeger.
Mijn kinderen zitten op een christelijke school die daar ook niet aan meedoet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Proest...
Vrijheid...
De vrijheid om kinderen aan te leren dat homoseksuelen walgelijk zijn en het vuur van de hel verdienen; de vrijheid om meisjes aan te leren dat ze zichzelf moeten bedekken omdat het meisjes zijn; de vrijheid om jong volk wijs te maken dat ze steentijd-boeken moeten navolgen, tot de letter, omdat het anders slecht met ze afloopt.
Die vrijheid komt onze religieuze waanzinnigen vooral goed uit, voor nu.
Uiteraard ook geen paarse vrijdagen en lentekriebels op deze scholen, schitterend toch, Chadi?
Ras interesseert me geen kut.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet alleen omdat ze homo waren, maar omdat sommigen geld bij zich hadden, en dat op een ontmoetingsplek in een bosachtig gebied, waar dus vrijwel geen getuigen of politie is. Ben er niet trots op, en heb het gelukkig niet vaak gedaan.
Maar het is niet dezelfde ideologie hoor.
Mensen op dit forum waaronder jij scheren alles over een kam. En bij genoeg andere users schuilt er gewoon een sterk staaltje racisme achter hun posts.
Ik weet absoluut niet over welke quote je het hebt. Maar ga je gang post het.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Post nog een keer die quote over wat er precies met Joden gebeurt op de Laatste Dag, Chadi.
Toe, wees eens consequent.
Jeetje, is er wat mis met lentekriebels en Paarse Vrijdag, chadi?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mijn kinderen zitten op een christelijke school die daar ook niet aan meedoet.
Jij hebt de vrijheid om zonder enige kennis dingen te roepen die nergens op slaan. Prima toch.
Ras bestaat nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ras interesseert me geen kut.
Liever een afvallige Marokkaan dan een bekeerde Hollander.
Debiele primitieve religieuze denkbeelden dan weer wel.quote:
Wat moet er volgens jou mis zijn met paarse vrijdag en lentekriebels?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jeetje, is er wat mis met lentekriebels en Paarse Vrijdag, chadi?
Idem dito voor debiele betweters die op fora hangen en mensen uitmaken voor tribalisme aanhangers. En dat terwijl ze zelf tribalisme aanhangen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Debiele primitieve religieuze denkbeelden dan weer wel.
Niets, daarom vraag ik waarom ze het op die school niet gevenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat moet er volgens jou mis zijn met paarse vrijdag en lentekriebels?
Te gemaakt dit.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
Idem dito voor debiele betweters die op fora hangen en mensen uitmaken voor tribalisme aanhangers. En dat terwijl ze zelf tribalisme aanhangen.
Je vraagt niet waarom ze het niet op deze school doen. Je hebt een stelling die je neerzet alsof dat de strekking is van de school. Dat zijn twee totaal verschillende dingen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niets, daarom vraag ik waarom ze het op die school niet geven
Maar waarom kun je wel verschillende hondenrassen onderscheiden die ieder hun eigen slimheid/agressie hebben maar niet mensenrassen?quote:
Niet echt. Je weet vooral dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat denk ik oprecht bij elke post van je.
Dat is omdat mensen die beesten gingen fokken op bepaalde erfelijke kenmerken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar waarom kun je wel verschillende hondenrassen onderscheiden die ieder hun eigen slimheid/agressie hebben maar niet mensenrassen?
OK...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je vraagt niet waarom ze het niet op deze school doen. Je hebt een stelling die je neerzet alsof dat de strekking is van de school. Dat zijn twee totaal verschillende dingen.
Omdat ze voor geen meter deugen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:48 schreef Flow3r het volgende:
Ach ja mensen kunnen veranderen, dat is zeker waar, hopelijk geldt dat ook voor die homo's na 17 jaar trauma en dat ze inmiddels weer kunnen genieten van het leven. Ik kan je vertellen dat dat een enorme impact heeft op iemands leven
En ik zie je hier anderen steeds de maat nemen, waarom eigenlijk? Ook zíj kunnen veranderen na 10 jaar, geef ze die tijd dan ?
ISIS was wel het summum van walgelijkheid ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Omdat ze voor geen meter deugen.
Je hebt ook zelf gezien wat voor een gedrocht aan partijen en leiders er wereldwijd in opkomst zijn.
Ach, duurt een jaartje of 10 en dan deugen ze wel, net als jij toch ?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je hebt ook zelf gezien wat voor een gedrocht aan partijen en leiders er wereldwijd in opkomst zijn.
Ik bedoelde niet dat het dezelfde ideologie is, maar dat het dezelfde kenmerken heeft;quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet alleen omdat ze homo waren, maar omdat sommigen geld bij zich hadden, en dat op een ontmoetingsplek in een bosachtig gebied, waar dus vrijwel geen getuigen of politie is. Ben er niet trots op, en heb het gelukkig niet vaak gedaan.
Maar het is niet dezelfde ideologie hoor.
Mensen op dit forum waaronder jij scheren alles over een kam. En bij genoeg andere users schuilt er gewoon een sterk staaltje racisme achter hun posts.
Omdat ze het te ingewikkeld vinden voor de kinderen. En ik ben het hier helemaal mee eens. Ik begreep er in het begin ook geen moer van. Uitleggen dat een man van een man kan houden en een vrouw van een vrouw kunnen ze nog bevatten maar dat fluide gedoe zorgt voor errors..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK...
Waarom doen ze het niet op deze school?
Is de hel ook te ingewikkeld voor kinderen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat ze het te ingewikkeld vinden voor de kinderen. En ik ben het hier helemaal mee eens. Ik begreep er in het begin ook geen moer van. Uitleggen dat een man van een man kan houden en een vrouw van een vrouw kunnen ze nog bevatten maar dat fluide gedoe zorgt voor errors..
Ik hoor bij jou ook meerdere errors in je hoofd langskomen.....quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat ze het te ingewikkeld vinden voor de kinderen. En ik ben het hier helemaal mee eens. Ik begreep er in het begin ook geen moer van. Uitleggen dat een man van een man kan houden en een vrouw van een vrouw kunnen ze nog bevatten maar dat fluide gedoe zorgt voor errors..
Ik ben ver weg dus als je iets hoort, komt het niet van mij.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:39 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik hoor bij jou ook meerdere errors in je hoofd langskomen.....
Dat je ver heen bent is wel overduidelijk ja.....quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ben ver weg dus als je iets hoort, komt het niet van mij.
Ras is de sociologie ingetrokken omdat redenen, maar dat betekent niet dat het niet gewoon nog steeds een biologisch fenomeen is. Bij alle dieren is dit de normaalste zaak van de wereld, behalve bij de mens. En dat heeft niet met biologie te maken.quote:
Waar heeft het mee te maken dan?quote:Op zondag 18 mei 2025 00:49 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Ras is de sociologie ingetrokken omdat redenen, maar dat betekent niet dat het niet gewoon nog steeds een biologisch fenomeen is. Bij alle dieren is dit de normaalste zaak van de wereld, behalve bij de mens. En dat heeft niet met biologie te maken.
Bekijk deze YouTube-video
Uitschot dat anderen uitschot noemt. Hoe gek wil je het hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |