abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 mei 2025 @ 21:03:57 #151
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217665781
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:03 schreef Fok-it het volgende:
Enige wat ik hier heb gezegd is dat ik niet enorm pro-migratie en mocro schoffies ben maar niet geloof in een dystopie waar ze Nederland overgenomen hebben lol

Kennelijk is dat genoeg voor de classificatie achterlijke debiel en buk ik voor de Islam

Nee heel genuanceerd allemaal
Iedereen met werkende ogen kan zien hoe belachelijk gefaciliteerd die religie wordt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 17 mei 2025 @ 21:05:12 #152
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217665817
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ach, sowieso, binnen nu en vijf jaar is heel dat woke volk tot de islam bekeerd.

Uiteraard gaan ze terzijnertijd ook terugkomen op hun pro-LGBTQ en femistische denkbeelden.

Het wordt leuk in Nederland... echt...
Dit ga je inderdaad steeds meer zien. Immers schuift men veel liever bij een iftar aan dat bij een kerstmaaltijd. We zien de mix van allerlei rare progressieve identiteitspolitiek en Islam ook steeds vaker. Dit was vandaag weer een pareltje:

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 17 mei 2025 @ 21:06:11 #153
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217665844
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit ga je inderdaad steeds meer zien. Immers schuift men veel liever bij een iftar aan dat bij een kerstmaaltijd. We zien de mix van allerlei rare progressieve identiteitspolitiek en Islam ook steeds vaker. Dit was vandaag weer een pareltje:

[ twitter ]
Zoals ik al zei:

Homohaat en vrouwenonderdrukking is echt afschuwelijk, maar alleen wanneer dat soort gedachtegoed gebezigd wordt door Westerse, grrrrrrrrrristelijke, witte mensen.

Komt het verpakt in een kleurtje en die oh zo exotische niet-westerse, niet-grrrrrrrristelijke religie?

Tolerantie.
Diversiteit.
Dialoog.
Respect.

Echt, hef het Westen gewoon op en maak het een provincie van Saudi-Arabië.

Scheelt een hoop ergernis.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217665901
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 20:21 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Waarom zou je in vredesnaam mensen in elkaar willen trappen en nog wel met een groep vrienden :?
Dat heeft allemaal te maken met combinaties van o.a. een onderontwikkelde mindset waarin oorzaak en gevolg nog niet echt gekoppeld kunnen worden waardoor er een gebrek is aan (de broodnodige) zelfreflectie, rebelse agressie en de zwakte om -vanuit sociale (groeps)druk- niet te willen ''falen'' of buiten de boot te vallen.

Dit soort dingen zijn juist precies kenmerkend voor de islamitische ideologie.

Je zag dit soort domme agressieve groeps gedrag vroeger vooral bij autochtone jongeren, zoals onze @Harvest89

En nu zie dit soort domme agressieve groeps gedrag weer steeds vaker voorkomen omdat men hier te naïef blijft staan tegenover diezelfde (homo) hatende, agressieve, sociale drukkende/dwingende ideologie.

Toch ironisch, niet waar @Harvest89 ?
Heb jij je best gedaan om aan dat milieu van dom onderontwikkeld agressief groepsdenken te ontkomen en zit je hier vol schaamte te erkennen dat je vroeger met een groep ''vrienden'' mensen in elkaar hebt geslagen omdat ze homo zijn, zit je tegelijkertijd nu diezelfde ideologie lekker naïef met hand en tand te verdedigen.

Want zo, volgens jou, is het benoemen van de eigenschappen van deze ideologie niets anders dan ''haatzaaien''.

En ben jij geen steek verder dan vroeger.
pi_217665925
Wat moet je hier nou van vinden. Als het een uitkomst is voor ouders om hun kinderen hierheen te sturen prima.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 21:10:11 #156
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217665935
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:09 schreef Chadi het volgende:
Wat moet je hier nou van vinden. Als het een uitkomst is voor ouders om hun kinderen hierheen te sturen prima.
_O-

And here we go.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 17 mei 2025 @ 21:11:52 #157
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217665979
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zoals ik al zei:

Homohaat en vrouwenonderdrukking is echt afschuwelijk, maar alleen wanneer dat soort gedachtegoed gebezigd wordt door Westerse, witte mensen.
Correct.

Maar als men alleen soms tegen homofobie of vrouwenonderdrukking is, dan is men er natuurlijk niet echt op tegen.

Sommige vormen zijn immers schijnbaar heel acceptabel, het ligt er simpelweg aan wie de daders zijn. Dat schept een gevaarlijke glijdende schaal.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 17 mei 2025 @ 21:13:28 #158
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217666028
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct.

Maar als men alleen soms tegen homofobie of vrouwenonderdrukking is, dan is men er natuurlijk niet echt op tegen.

Sommige vormen zijn immers schijnbaar heel acceptabel, het ligt er simpelweg aan wie de daders zijn. Dat schept een gevaarlijke glijdende schaal.
Zie het nog wel gebeuren hoor.

Feestelijke executie van homoseksuelen die van de Erasmusbrug worden geflikkerd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 17 mei 2025 @ 21:21:20 #159
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_217666251
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:08 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Dat heeft allemaal te maken met combinaties van o.a. een onderontwikkelde mindset waarin oorzaak en gevolg nog niet echt gekoppeld kunnen worden waardoor er een gebrek is aan (de broodnodige) zelfreflectie, rebelse agressie en de zwakte om -vanuit sociale (groeps)druk- niet te willen ''falen'' of buiten de boot te vallen.

Je zag dit soort domme agressieve groeps gedrag vroeger vooral bij autochtone jongeren, zoals onze @:Harvest89

En nu zie dit soort domme agressieve groeps gedrag weer steeds vaker voorkomen omdat men hier te naïef blijft staan tegenover diezelfde (homo) hatende, agressieve, sociale drukkende/dwingende ideologie.

Toch ironisch, niet waar @:Harvest89 ?
Heb jij je best gedaan om aan dat milieu van dom onderontwikkeld agressief groepsdenken te ontkomen en zit je hier vol schaamte te erkennen dat je vroeger met een groep ''vrienden'' mensen in elkaar hebt geslagen omdat ze homo zijn, zit je tegelijkertijd nu diezelfde ideologie lekker naïef met hand en tand te verdedigen.

Want zo, volgens jou, is het benoemen van de eigenschappen van deze ideologie niets anders dan ''haatzaaien''.

Ik vind het misselijkmakend :r Dat je het uberhaupt hebt kunnen doen, jeugd , 'vroeger' etc is geen excuus
En ook dat moslim haten, hopen dat vluchtelingen verzuipen , die gedachten ooit hebben gehad en nu opeens niet meer ?
Geloof er niks van, hij zal wel een mooie exotische dame hebben gescoord , een kut trekt harder dan 10 paarden zegt men ook wel eens. zodra ze de deur uit is zijn de goede gedachten dat ook oO<

En ontopic : ik zou willen dat we alle scholen openbaar maakten met lessen over allerlei verschilllende vormen van levensbeschouwing :Y
pi_217666326
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:09 schreef Chadi het volgende:
Kunnen ze lekker verhaaltjessommen maken die joden, homo's en vrouwen in een kwaad daglicht zetten.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 21:25:38 #161
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217666388
Even kijken wanneer Joop met een reactie komt.

Of de NRC.

Of het AD.

Tot over 67.897 jaar, dus.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217666426
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:21 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Ik vind het misselijkmakend :r Dat je het uberhaupt hebt kunnen doen, jeugd , 'vroeger' etc is geen excuus
En ook dat moslim haten, hopen dat vluchtelingen verzuipen , die gedachten ooit hebben gehad en nu opeens niet meer ?
Geloof er niks van, hij zal wel een mooie exotische dame hebben gescoord , een kut trekt harder dan 10 paarden zegt men ook wel eens. zodra ze de deur uit is zijn de goede gedachten dat ook oO<

En ontopic : ik zou willen dat we alle scholen openbaar maakten met lessen over allerlei verschilllende vormen van levensbeschouwing :Y
Ik vind op de man haten ook misselijkmakend maar dat wil niet zeggen dat ik een (gezonde) afkeer heb tegen een anti democratische en anti westerse ideologie en religie welke haat, minachting en agressie voorschrijft naar iedereen ''anders''.

Wat betreft het laatste, ben ik helemaal met jou eens; alle scholen openbaar.
pi_217666724
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:26 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wat betreft het laatste, ben ik helemaal met jou eens; alle scholen openbaar.
Gaat helaas niet gebeuren zolang christelijke politieke partijen enige mate van macht hebben.

Mede daarom zal ik nooit op ze stemmen.
pi_217666916
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
_O-

And here we go.
We zijn een liberaal land dat houdt in dat je mensen ruimte geeft om hun eigen leven in te richten zoals zij willen.
Maar vrijheid is alleen goed als het je uitkomt blijkbaar.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 21:44:03 #165
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217666947
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 20:50 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Lekker figuur :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude koeien. Dat is toch al bijna 10 jaar terug. Mensen kunnen veranderen.

Dat met die homo's slaan en beroven ga ik niet in detail op in. Geen behoefte aan. Maar dat is onderhand al 17 jaar geleden. Ik was een meeloper, en wilde me bewijzen tegenover een groep rechts radicale gasten die ik over de grens in Duitsland had ontmoet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217666961
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:23 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Kunnen ze lekker verhaaltjessommen maken die joden, homo's en vrouwen in een kwaad daglicht zetten.
Sommetjes over joden zijn echt een westers dingetje. Hoeveel treinen heb ik nodig om.. Hoeveel gaskamers heb ik nodig om.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 21:45:20 #167
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217667001
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:42 schreef Chadi het volgende:

[..]
We zijn een liberaal land dat houdt in dat je mensen ruimte geeft om hun eigen leven in te richten zoals zij willen.
Maar vrijheid is alleen goed als het je uitkomt blijkbaar.
Proest...

Vrijheid...

De vrijheid om kinderen aan te leren dat homoseksuelen walgelijk zijn en het vuur van de hel verdienen; de vrijheid om meisjes aan te leren dat ze zichzelf moeten bedekken omdat het meisjes zijn; de vrijheid om jong volk wijs te maken dat ze steentijd-boeken moeten navolgen, tot de letter, omdat het anders slecht met ze afloopt.

Die vrijheid komt onze religieuze waanzinnigen vooral goed uit, voor nu.

Uiteraard ook geen paarse vrijdagen en lentekriebels op deze scholen, schitterend toch, Chadi?

Uiteraard wel veel lessen over hoe erg het is, die mensenrechtenschending in Palestina.

Walgelijke hypocrieten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 17 mei 2025 @ 21:46:37 #168
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217667045
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:44 schreef Chadi het volgende:

[..]
Sommetjes over joden zijn echt een westers dingetje. Hoeveel treinen heb ik nodig om.. Hoeveel gaskamers heb ik nodig om.
Post nog een keer die quote over wat er precies met Joden gebeurt op de Laatste Dag, Chadi.

Toe, wees eens consequent.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 17 mei 2025 @ 21:48:02 #169
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_217667101
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:44 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Oude koeien. Dat is toch al bijna 10 jaar terug. Mensen kunnen veranderen.

Dat met die homo's slaan en beroven ga ik niet in detail op in. Geen behoefte aan. Maar dat is onderhand al 17 jaar geleden. Ik was een meeloper, en wilde me bewijzen tegenover een groep rechts radicale gasten die ik over de grens in Duitsland had ontmoet.
Ach ja mensen kunnen veranderen, dat is zeker waar, hopelijk geldt dat ook voor die homo's na 17 jaar trauma en dat ze inmiddels weer kunnen genieten van het leven. Ik kan je vertellen dat dat een enorme impact heeft op iemands leven
En ik zie je hier anderen steeds de maat nemen, waarom eigenlijk? Ook zíj kunnen veranderen na 10 jaar, geef ze die tijd dan ?

Kortom, I call bs :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Flow3r op 17-05-2025 21:54:10 ]
  zaterdag 17 mei 2025 @ 21:48:31 #170
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217667122
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:08 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Je zag dit soort domme agressieve groeps gedrag vroeger vooral bij autochtone jongeren, zoals onze @:Harvest89

Toch ironisch, niet waar @:Harvest89 ?

Niet alleen omdat ze homo waren, maar omdat sommigen geld bij zich hadden, en dat op een ontmoetingsplek in een bosachtig gebied, waar dus vrijwel geen getuigen of politie is. Ben er niet trots op, en heb het gelukkig niet vaak gedaan.

Maar het is niet dezelfde ideologie hoor.
Mensen op dit forum waaronder jij scheren alles over een kam. En bij genoeg andere users schuilt er gewoon een sterk staaltje racisme achter hun posts.
pi_217667140
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Proest...

Vrijheid...

De vrijheid om kinderen aan te leren dat homoseksuelen walgelijk zijn en het vuur van de hel verdienen; de vrijheid om meisjes aan te leren dat ze zichzelf moeten bedekken omdat het meisjes zijn; de vrijheid om jong volk wijs te maken dat ze steentijd-boeken moeten navolgen, tot de letter, omdat het anders slecht met ze afloopt.

Die vrijheid komt onze religieuze waanzinnigen vooral goed uit, voor nu.

Uiteraard ook geen paarse vrijdagen en lentekriebels op deze scholen, schitterend toch, Chadi?
Mijn kinderen zitten op een christelijke school die daar ook niet aan meedoet.

Jij hebt de vrijheid om zonder enige kennis dingen te roepen die nergens op slaan. Prima toch.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 21:49:25 #172
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217667149
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:48 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Niet alleen omdat ze homo waren, maar omdat sommigen geld bij zich hadden, en dat op een ontmoetingsplek in een bosachtig gebied, waar dus vrijwel geen getuigen of politie is. Ben er niet trots op, en heb het gelukkig niet vaak gedaan.

Mensen op dit forum waaronder jij scheren alles over een kam. En bij genoeg andere users schuilt er gewoon een sterk staaltje racisme achter hun posts.
Ras interesseert me geen kut.

Liever een afvallige Marokkaan dan een bekeerde Hollander.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217667160
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Post nog een keer die quote over wat er precies met Joden gebeurt op de Laatste Dag, Chadi.

Toe, wees eens consequent.
Ik weet absoluut niet over welke quote je het hebt. Maar ga je gang post het.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 21:49:52 #174
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217667162
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:49 schreef Chadi het volgende:

[..]
Mijn kinderen zitten op een christelijke school die daar ook niet aan meedoet.

Jij hebt de vrijheid om zonder enige kennis dingen te roepen die nergens op slaan. Prima toch.
Jeetje, is er wat mis met lentekriebels en Paarse Vrijdag, chadi?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217667171
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ras interesseert me geen kut.

Liever een afvallige Marokkaan dan een bekeerde Hollander.
Ras bestaat niet
  zaterdag 17 mei 2025 @ 21:50:48 #176
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217667194
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:50 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ras bestaat niet
Debiele primitieve religieuze denkbeelden dan weer wel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217667247
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Jeetje, is er wat mis met lentekriebels en Paarse Vrijdag, chadi?
Wat moet er volgens jou mis zijn met paarse vrijdag en lentekriebels?
pi_217667301
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Debiele primitieve religieuze denkbeelden dan weer wel.
Idem dito voor debiele betweters die op fora hangen en mensen uitmaken voor tribalisme aanhangers. En dat terwijl ze zelf tribalisme aanhangen.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 21:54:03 #179
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217667308
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:52 schreef Chadi het volgende:

[..]
Wat moet er volgens jou mis zijn met paarse vrijdag en lentekriebels?
Niets, daarom vraag ik waarom ze het op die school niet geven
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 17 mei 2025 @ 21:55:02 #180
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217667345
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:53 schreef Chadi het volgende:

[..]
Idem dito voor debiele betweters die op fora hangen en mensen uitmaken voor tribalisme aanhangers. En dat terwijl ze zelf tribalisme aanhangen.
Te gemaakt dit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217667361
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niets, daarom vraag ik waarom ze het op die school niet geven
Je vraagt niet waarom ze het niet op deze school doen. Je hebt een stelling die je neerzet alsof dat de strekking is van de school. Dat zijn twee totaal verschillende dingen.
pi_217667374
quote:

[..]
Ras bestaat niet
Maar waarom kun je wel verschillende hondenrassen onderscheiden die ieder hun eigen slimheid/agressie hebben maar niet mensenrassen?
pi_217667394
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Te gemaakt dit.
Dat denk ik oprecht bij elke post van je.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 21:56:48 #184
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217667422
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:56 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat denk ik oprecht bij elke post van je.
Niet echt. Je weet vooral dat ik gelijk heb.

Maar vertel: hoe gaan religeuze basisscholen - ja, ook grrrrrrrrrrristelijke - precies bijdragen aan acceptatie van grondrechten voor alle mensen? Hoe gaan deze scholen precies inclusie, diversiteit en tolerantie verstevigen?

Hoe kan iemand sowieso stellen dat diversiteit en inclusie en een open wereldbeeld samengaat met religieus onderwijs aan de allerkleinsten?

Op die vraag hebben artikel 23-adepten uit de bijbelbelt ook nooit antwoord kunnen geven.

Vandaar: tijd om het Franse voorbeeld te volgen. Laïcisme.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217667563
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:55 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Maar waarom kun je wel verschillende hondenrassen onderscheiden die ieder hun eigen slimheid/agressie hebben maar niet mensenrassen?
Dat is omdat mensen die beesten gingen fokken op bepaalde erfelijke kenmerken.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 22:02:32 #186
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217667662
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:55 schreef Chadi het volgende:

[..]
Je vraagt niet waarom ze het niet op deze school doen. Je hebt een stelling die je neerzet alsof dat de strekking is van de school. Dat zijn twee totaal verschillende dingen.
OK...

Waarom doen ze het niet op deze school?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 17 mei 2025 @ 22:03:25 #187
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217667693
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:48 schreef Flow3r het volgende:
Ach ja mensen kunnen veranderen, dat is zeker waar, hopelijk geldt dat ook voor die homo's na 17 jaar trauma en dat ze inmiddels weer kunnen genieten van het leven. Ik kan je vertellen dat dat een enorme impact heeft op iemands leven
En ik zie je hier anderen steeds de maat nemen, waarom eigenlijk? Ook zíj kunnen veranderen na 10 jaar, geef ze die tijd dan ?
Omdat ze voor geen meter deugen.
Je hebt ook zelf gezien wat voor een gedrocht aan partijen en leiders er wereldwijd in opkomst zijn.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 22:03:52 #188
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217667706
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 22:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Je hebt ook zelf gezien wat voor een gedrocht aan partijen en leiders er wereldwijd in opkomst zijn.
ISIS was wel het summum van walgelijkheid ja.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 17 mei 2025 @ 22:05:08 #189
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_217667755
quote:

[..]
Ach, duurt een jaartje of 10 en dan deugen ze wel, net als jij toch ? :')
pi_217667835
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:48 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet dat het dezelfde ideologie is, maar dat het dezelfde kenmerken heeft;
- Onderontwikkeld, waardoor gebrek aan inzichtelijk oorzaak & gevolg, waardoor gebrek aan zelf reflectie.
- Hang naar agressief en fysiek optreden.
- Groepsdruk.

En ik scheer niet ''alles over een kam'', dat maak jij ervan.

Kameraad.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 22:10:47 #191
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217667929
Een voordeel. Al dat tuig gaat nu naar hun eigen basisschool zodat onze jeugd niet elke dag "3 uur jij dood" hoef te horen. Of dagelijks geconfronteerd wordt met allerlei onaangepast gedrag.
pi_217667985
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
OK...

Waarom doen ze het niet op deze school?
Omdat ze het te ingewikkeld vinden voor de kinderen. En ik ben het hier helemaal mee eens. Ik begreep er in het begin ook geen moer van. Uitleggen dat een man van een man kan houden en een vrouw van een vrouw kunnen ze nog bevatten maar dat fluide gedoe zorgt voor errors..
  zaterdag 17 mei 2025 @ 22:12:31 #193
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217668006
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 22:12 schreef Chadi het volgende:

[..]
Omdat ze het te ingewikkeld vinden voor de kinderen. En ik ben het hier helemaal mee eens. Ik begreep er in het begin ook geen moer van. Uitleggen dat een man van een man kan houden en een vrouw van een vrouw kunnen ze nog bevatten maar dat fluide gedoe zorgt voor errors..
Is de hel ook te ingewikkeld voor kinderen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 17 mei 2025 @ 23:39:22 #194
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_217670588
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 22:12 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ik hoor bij jou ook meerdere errors in je hoofd langskomen.....
"Hoka Hey!"
pi_217670924
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 23:39 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ik hoor bij jou ook meerdere errors in je hoofd langskomen.....
Ik ben ver weg dus als je iets hoort, komt het niet van mij.
  zondag 18 mei 2025 @ 00:26:04 #196
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_217672088
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 23:51 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ik ben ver weg dus als je iets hoort, komt het niet van mij.
Dat je ver heen bent is wel overduidelijk ja.....
"Hoka Hey!"
pi_217672756
quote:

[..]
Ras bestaat niet
Ras is de sociologie ingetrokken omdat redenen, maar dat betekent niet dat het niet gewoon nog steeds een biologisch fenomeen is. Bij alle dieren is dit de normaalste zaak van de wereld, behalve bij de mens. En dat heeft niet met biologie te maken.

Bekijk deze YouTube-video
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_217673639
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 00:49 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Ras is de sociologie ingetrokken omdat redenen, maar dat betekent niet dat het niet gewoon nog steeds een biologisch fenomeen is. Bij alle dieren is dit de normaalste zaak van de wereld, behalve bij de mens. En dat heeft niet met biologie te maken.

Bekijk deze YouTube-video
Waar heeft het mee te maken dan?
pi_217674525
quote:

[..]
Uitschot dat anderen uitschot noemt. Hoe gek wil je het hebben :')
pi_217674827
Heel goed. Hoe vroeger je begint met kinderen in hokjes opdelen en zeggen dat ze anders zijn en dus ander onderwijs moeten volgen hoe beter voor een maatschappij, immers.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')