Waarom zou je in vredesnaam mensen in elkaar willen trappen en nog wel met een groep vriendenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk dat heb ik inderdaad vroeger wel eens gedaan met een groep vrienden.
Dat kan ik ook niet meer terug draaien.
Echter, telkens als users dit naar boven brengen heeft het 0,0 met het topic onderwerp te maken. Het is gewoon dom onder de gordel proberen te trappen.
Omdat sommige mensen uitschot zijn. Die vinden dat leuk, mensen in elkaar trappen omdat ze homo zijn en ze dan ook nog beroven.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam mensen in elkaar willen trappen en nog wel met een groep vrienden
Vrouwen en homo's, die gaan er vooral wat van merken...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vooral gewoon nieuws zonder bijvoeglijk naamwoord ervoor. Jij en ik gaan hier bijzonder weinig van merken in het leven kan ik je vertellen.
Vooral onderdrukking van vrouwen, homo's en andersdenkenden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja precies, maar dat wordt dus al sinds de begin jaren `00 geroepen
En wat stel je je voor dan bij zo'n Nederland? Want je zegt niet dat de Sharia wordt ingevoerd maar kennelijk hebben moslims wel de dominante factor overgenomen, dus waar ben je dan precies bang voor? Een eerste Islamitische minister-president? Ramadan wat leidend wordt tov kerst? Burgeroorlog-taferelen tussen moslims en atheisten?
Wat zou jij eigenlijk zelf vinden van zulke ontwikkelingen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja precies, maar dat wordt dus al sinds de begin jaren `00 geroepen
En wat stel je je voor dan bij zo'n Nederland? Want je zegt niet dat de Sharia wordt ingevoerd maar kennelijk hebben moslims wel de dominante factor overgenomen, dus waar ben je dan precies bang voor? Een eerste Islamitische minister-president? Ramadan wat leidend wordt tov kerst? Burgeroorlog-taferelen tussen moslims en atheisten?
Het lijkt er sterk op dat sommigen zulke mogelijke ontwikkelingen eigenijk ook wel prettig vinden. Immers, hoe Islamitischer, hoe 'diverser', hoe 'inclusiever' en dus hoe minder Westers, Joods-Christelijk en 'wit'. Dit laatste ziet men immers als hét grote onderliggende probleem: het vermeend slechte Westen en de blanke mens.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Blijven bukken voor die middeleeuwse steentijdreligie, mensen.
Je wil immers niet racist genoemd worden.
Jullie dochters, en homoseksuele kinderen, zullen jullie dankbaar zijn voor zoveel witte-erfschuld-tolerantie.
Woke is dan ook volstrekt dom en onbelezen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het lijkt er sterk op dat sommigen zulke mogelijke ontwikkelingen eigenijk ook wel prettig vinden. Immers, hoe Islamitischer, hoe 'diverser', hoe 'inclusiever' en dus hoe minder Westers, Joods-Christelijk en 'wit'. Dit laatste ziet men immers als hét probleem: het vermeend slechte Westen en de blanke mens.
Lekker figuurquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen uitschot zijn. Die vinden dat leuk, mensen in elkaar trappen omdat ze homo zijn en ze dan ook nog beroven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees nog maar even de grondwet na. Haha.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je zou ook onderscheid kunnen maken tussen christelijk onderwijs wat bij onze cultuur hoort, en islam onderwijs wat hier eigenlijk niet thuishoort en haaks staat op onze democratische normen en waarden.
Daar heb ik in dit topic al antwoord op gegeven. Daarnaast straalt die vraag bij jou zoveel vooringenomenheid uit dat je vast zelf al een eigen waarheid daarover hebt vastgesteld.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat zou jij eigenlijk zelf vinden van zulke ontwikkelingen?
Homohaat en vrouwenonderdrukking is afschuwelijk, zo lang het begaan wordt door witte, gristelijke mensen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Lees nog maar even de grondwet na. Haha.
Heerlijk toch, weer terug naar de middeleeuwen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb ik in dit topic al antwoord op gegeven. Daarnaast straalt die vraag bij jou zoveel vooringenomenheid uit dat je vast zelf al een eigen waarheid daarover hebt vastgesteld.
Die kan altijd worden aangepast natuurlijk. Dat zou ook moeten gebeuren aangezien niet alle religies gelijk zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Onderdrukking is nog heel mild uitgedrukt!!! En wat denk je van de joden, ltbhb'ers, afvalligen, cabaretiers, leraren en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vooral onderdrukking van vrouwen, homo's en andersdenkenden.
Ja maar gezien ik een achterlijke debiel ben die 'nog verder bukt voor de Islam ' waarom al die moeite doen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heerlijk toch, weer terug naar de middeleeuwen.
Sta je dan met je paarse vrijdag-armbandje terwijl duizenden kinderen wordt geleerd dat het volk van Lot vernietigd moet worden en in de vlammen van Gehinnom zal branden.
En dan van die kleuters die hals snijbewegingen maken naar mede kleuters - willen we in zo'n samenleving terecht komen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sta je dan met je paarse vrijdag-armbandje terwijl duizenden kinderen wordt geleerd dat het volk van Lot vernietigd moet worden en in de vlammen van Gehinnom zal branden.
Voor het archief.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar gezien ik een achterlijke debiel ben die 'nog verder bukt voor de Islam ' waarom al die moeite doen?
Okequote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor het archief.
Dat we kunnen zien waar het precies is begonnen, die terugkeer naar de bronstijd.
En dan van die kleuters die hals snijbewegingen maken naar mede kleuters - willen we in zo'n samenleving terecht komen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar gezien ik een achterlijke debiel ben die 'nog verder bukt voor de Islam ' waarom al die moeite doen?
Ja, voor onze meiden en homo's worden het leuke tijden.quote:
Dan moet dat nog maar eens worden herzien want die grondwet ligt ook niet in beton gegoten. Het kan toch niet zo zijn dat wij als land onze eigen ondergang tegemoet moeten importeren en we als hert in een koplamp kijken omdat voordat de vijandige islam een rol van betekenis speelde ooit is besloten dat er vrijheid van godsdienst is en dat iedereen in Nederland gelijk behandeld moet worden? Daar kan ik inkomen zolang ze de verlichte en humanistische normen maar uitdragen. Sinds de vijandige islam een rol van betekenis speelt is er wel wat veranderd en is die wetpassage dus grondig aan herziening toe. Of gaan wij toezien hoe dit Paard van Troje ons land sluimerend gaat hervormen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Doe je dan wel je broek naar beneden tijdens dat bukken?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |