Debiele primitieve religieuze denkbeelden dan weer wel.quote:
Wat moet er volgens jou mis zijn met paarse vrijdag en lentekriebels?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jeetje, is er wat mis met lentekriebels en Paarse Vrijdag, chadi?
Idem dito voor debiele betweters die op fora hangen en mensen uitmaken voor tribalisme aanhangers. En dat terwijl ze zelf tribalisme aanhangen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Debiele primitieve religieuze denkbeelden dan weer wel.
Niets, daarom vraag ik waarom ze het op die school niet gevenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat moet er volgens jou mis zijn met paarse vrijdag en lentekriebels?
Te gemaakt dit.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
Idem dito voor debiele betweters die op fora hangen en mensen uitmaken voor tribalisme aanhangers. En dat terwijl ze zelf tribalisme aanhangen.
Je vraagt niet waarom ze het niet op deze school doen. Je hebt een stelling die je neerzet alsof dat de strekking is van de school. Dat zijn twee totaal verschillende dingen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niets, daarom vraag ik waarom ze het op die school niet geven
Maar waarom kun je wel verschillende hondenrassen onderscheiden die ieder hun eigen slimheid/agressie hebben maar niet mensenrassen?quote:
Niet echt. Je weet vooral dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat denk ik oprecht bij elke post van je.
Dat is omdat mensen die beesten gingen fokken op bepaalde erfelijke kenmerken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar waarom kun je wel verschillende hondenrassen onderscheiden die ieder hun eigen slimheid/agressie hebben maar niet mensenrassen?
OK...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je vraagt niet waarom ze het niet op deze school doen. Je hebt een stelling die je neerzet alsof dat de strekking is van de school. Dat zijn twee totaal verschillende dingen.
Omdat ze voor geen meter deugen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:48 schreef Flow3r het volgende:
Ach ja mensen kunnen veranderen, dat is zeker waar, hopelijk geldt dat ook voor die homo's na 17 jaar trauma en dat ze inmiddels weer kunnen genieten van het leven. Ik kan je vertellen dat dat een enorme impact heeft op iemands leven
En ik zie je hier anderen steeds de maat nemen, waarom eigenlijk? Ook zíj kunnen veranderen na 10 jaar, geef ze die tijd dan ?
ISIS was wel het summum van walgelijkheid ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Omdat ze voor geen meter deugen.
Je hebt ook zelf gezien wat voor een gedrocht aan partijen en leiders er wereldwijd in opkomst zijn.
Ach, duurt een jaartje of 10 en dan deugen ze wel, net als jij toch ?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je hebt ook zelf gezien wat voor een gedrocht aan partijen en leiders er wereldwijd in opkomst zijn.
Ik bedoelde niet dat het dezelfde ideologie is, maar dat het dezelfde kenmerken heeft;quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet alleen omdat ze homo waren, maar omdat sommigen geld bij zich hadden, en dat op een ontmoetingsplek in een bosachtig gebied, waar dus vrijwel geen getuigen of politie is. Ben er niet trots op, en heb het gelukkig niet vaak gedaan.
Maar het is niet dezelfde ideologie hoor.
Mensen op dit forum waaronder jij scheren alles over een kam. En bij genoeg andere users schuilt er gewoon een sterk staaltje racisme achter hun posts.
Omdat ze het te ingewikkeld vinden voor de kinderen. En ik ben het hier helemaal mee eens. Ik begreep er in het begin ook geen moer van. Uitleggen dat een man van een man kan houden en een vrouw van een vrouw kunnen ze nog bevatten maar dat fluide gedoe zorgt voor errors..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK...
Waarom doen ze het niet op deze school?
Is de hel ook te ingewikkeld voor kinderen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat ze het te ingewikkeld vinden voor de kinderen. En ik ben het hier helemaal mee eens. Ik begreep er in het begin ook geen moer van. Uitleggen dat een man van een man kan houden en een vrouw van een vrouw kunnen ze nog bevatten maar dat fluide gedoe zorgt voor errors..
Ik hoor bij jou ook meerdere errors in je hoofd langskomen.....quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat ze het te ingewikkeld vinden voor de kinderen. En ik ben het hier helemaal mee eens. Ik begreep er in het begin ook geen moer van. Uitleggen dat een man van een man kan houden en een vrouw van een vrouw kunnen ze nog bevatten maar dat fluide gedoe zorgt voor errors..
Ik ben ver weg dus als je iets hoort, komt het niet van mij.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:39 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik hoor bij jou ook meerdere errors in je hoofd langskomen.....
Dat je ver heen bent is wel overduidelijk ja.....quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ben ver weg dus als je iets hoort, komt het niet van mij.
Ras is de sociologie ingetrokken omdat redenen, maar dat betekent niet dat het niet gewoon nog steeds een biologisch fenomeen is. Bij alle dieren is dit de normaalste zaak van de wereld, behalve bij de mens. En dat heeft niet met biologie te maken.quote:
Waar heeft het mee te maken dan?quote:Op zondag 18 mei 2025 00:49 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Ras is de sociologie ingetrokken omdat redenen, maar dat betekent niet dat het niet gewoon nog steeds een biologisch fenomeen is. Bij alle dieren is dit de normaalste zaak van de wereld, behalve bij de mens. En dat heeft niet met biologie te maken.
Bekijk deze YouTube-video
Uitschot dat anderen uitschot noemt. Hoe gek wil je het hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |