Op de PlayStation misschien.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:06 schreef Wotte het volgende:
Ik heb gedroomd Ajax wint met 2-1 en PSV speelt gelijk met 2-2.
Daar was hij juist compleet ongelukkig en wilde weer terug naar Europa...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel verrassend. Die gaat lekker in de zandbak cashen.
Tja, hij dacht dat er sportief nog wat te halen was. Oeps.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daar was hij juist compleet ongelukkig en wilde weer terug naar Europa...
Jordan Henderson zit hier nu al anderhalf jaar en heeft nog steeds niks betekend voor de toeslagenouders.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:24 schreef fetX het volgende:
[..]
In Nederland heb je de toeslagenaffaire.
had gekund. Maakte zijn doelpuntjes wel. Brobbey niet, weghorst alleen als invaller.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:15 schreef Wertha het volgende:
Unpopular opinion?
Kijkend naar onze spitsen en de linksbuitenpositie waren we met Akpom erbij (al) kampioen geworden.
quote:Op zondag 18 mei 2025 11:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
had gekund. Maakte zijn doelpuntjes wel. Brobbey niet, weghorst alleen als invaller.
Ja, Akpom doet het zo lekker tijdens zijn verhuur.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:15 schreef Wertha het volgende:
Unpopular opinion?
Kijkend naar onze spitsen en de linksbuitenpositie waren we met Akpom erbij (al) kampioen geworden.
Dat de spitsen van Ajax inderdaad ook cijfermatig te weinig weten te verzilveren voor een topclub.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ok, wat wil je precies duidelijk maken?
ah ok. Ja 100% wout als invaller wel goud waard af en toe maar allemaal te weinig iddquote:Op zondag 18 mei 2025 12:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat de spitsen van Ajax inderdaad ook cijfermatig te weinig weten te verzilveren voor een topclub.
Ik heb het al eerder aangegevenquote:Op zondag 18 mei 2025 12:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ah ok. Ja 100% wout als invaller wel goud waard af en toe maar allemaal te weinig idd
Ik geloof niet dat PSV nog van slag kan raken door wat Ajax wel of niet doet vandaag. Het enige dat ons kan redden is als PSV alsnog denkt dat ze er al zijn en daardoor een paar tikken krijgen van Sparta.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:29 schreef klaasweetalles het volgende:
De enige manier om op PSV de druk te vergroten is snel op voorsprong te komen
Dan ben je virtueel kampioen en dat kan de druk op PSV vergroten
misschien raken ze van slag
maar ik denk het niet........
Nou gezien dat Brobbey iedere wedstrijd 2-3 opgelegde kansen mist is de aanvoer het probleem niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder aangegeven
ligt het aan de spitsen of ligt het aan de speelstijl van o2o
ik denk het laatste
wat moeten die spitsen dan doen als ze 70 procent van de tijd rond de middenstip lopen en geen aanvoer krijgen bij het doel
Brobbey heeft ook seizoenen gehad waar die het veel beter deed dan dit seizoen...quote:Op zondag 18 mei 2025 12:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou gezien dat Brobbey iedere wedstrijd 2-3 opgelegde kansen mist is de aanvoer het probleem niet.
Dan kan je net zo goed Brobbey houden als je een kopie als vervanger wil aantrekken. Gewoon weer Tadic in de spits.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:55 schreef -XOR- het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit Portugeesje van Midjesland lijkt me trouwens wel een aardig spitsje die behoorlijke statistieken kan overleggen. Ziet er voetballend ook wel leuk uit. Miljoentje of 10 voor een prima all round aanvaller.
Dit is bijna het diametraal tegengestelde van Brobbey.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed Brobbey houden als je een kopie als vervanger wil aantrekken. Gewoon weer Tadic in de spits.
Pione Sistogodquote:Op zondag 18 mei 2025 12:55 schreef -XOR- het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit Portugeesje van Midjesland lijkt me trouwens wel een aardig spitsje die behoorlijke statistieken kan overleggen. Ziet er voetballend ook wel leuk uit. Miljoentje of 10 voor een prima all round aanvaller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |