Zonder de King Flopland optie is iedere poll ongeldig en dat laatste ben jij ook wel een beetje.quote:
Daar kwam die juist vandaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel verrassend. Die gaat lekker in de zandbak cashen.
Op de PlayStation misschien.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:06 schreef Wotte het volgende:
Ik heb gedroomd Ajax wint met 2-1 en PSV speelt gelijk met 2-2.
Daar was hij juist compleet ongelukkig en wilde weer terug naar Europa...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel verrassend. Die gaat lekker in de zandbak cashen.
Tja, hij dacht dat er sportief nog wat te halen was. Oeps.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daar was hij juist compleet ongelukkig en wilde weer terug naar Europa...
Jordan Henderson zit hier nu al anderhalf jaar en heeft nog steeds niks betekend voor de toeslagenouders.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:24 schreef fetX het volgende:
[..]
In Nederland heb je de toeslagenaffaire.
had gekund. Maakte zijn doelpuntjes wel. Brobbey niet, weghorst alleen als invaller.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:15 schreef Wertha het volgende:
Unpopular opinion?
Kijkend naar onze spitsen en de linksbuitenpositie waren we met Akpom erbij (al) kampioen geworden.
quote:Op zondag 18 mei 2025 11:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
had gekund. Maakte zijn doelpuntjes wel. Brobbey niet, weghorst alleen als invaller.
Ja, Akpom doet het zo lekker tijdens zijn verhuur.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:15 schreef Wertha het volgende:
Unpopular opinion?
Kijkend naar onze spitsen en de linksbuitenpositie waren we met Akpom erbij (al) kampioen geworden.
Dat de spitsen van Ajax inderdaad ook cijfermatig te weinig weten te verzilveren voor een topclub.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ok, wat wil je precies duidelijk maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |