Hmmm ik gaf slechts antwoord op zijn vraagquote:
it aint over till its overquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:36 schreef manny het volgende:
man man man
wat een einde van het seizoen. dat dit kan, in dit land.
Ja ik hoop op een leuk seizoen volgend seizoen, al zal het nog moeilijk genoeg worden om weer in de top 2 te eindigen, laat staan kampioen te worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
it aint over till its over
grapje natuurlijk, dit is wel gespeeld. Laatste biertjes morgen in de arena dit seizoen en dan hopen op een roerige transferzomer
Een paar dikke overwinningen zou al fijn zijn. Dit seizoen was het toch vaak wel hopen dat de kleine voorsprong standhield.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja ik hoop op een leuk seizoen volgend seizoen, al zal het nog moeilijk genoeg worden om weer in de top 2 te eindigen, laat staan kampioen te worden.
Het was knap wat ze deden, maar ik zie toch liever ander voetbal, in die zin is het misschien ook wel goed dat Bosz toch aan het langste eind trekt, al verwacht ik dat menig subtopper en eronder wel geleerd heeft van Farioli, want ook Utrecht is met een behoudende speelstijl heel ver gekomen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een paar dikke overwinningen zou al fijn zijn. Dit seizoen was het toch vaak wel hopen dat de kleine voorsprong standhield.
Het was zeker knap en het ging ook lang goed.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was knap wat ze deden, maar ik zie toch liever ander voetbal, in die zin is het misschien ook wel goed dat Bosz toch aan het langste eind trekt, al verwacht ik dat menig subtopper en eronder wel geleerd heeft van Farioli, want ook Utrecht is met een behoudende speelstijl heel ver gekomen.
Het zal er niet leuker op worden in de eredivisie.
Het is ook wel een beetje geschiedvervalsing om te doen alsof het matige spel tegen kneuzenteams pas aan het eind zichtbaar werdquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het was zeker knap en het ging ook lang goed.
Alle lof in dat opzicht. Het is in dan ook zonde dat de ketsers tegen met name Utrecht en NEC nu ons beeld van het seizoen beheersen.
Als farioli blijft zal de speelstijl aanvallender moeten.
Ben in dit erg benieuwd hoe de selectie er uit gaat zien.
Wie wordt bijvoorbeeld de keeper? Wie gaan er weg?
Komt Tadic?
Zo ja dan kunnen er wmb wel een aantal oudere spelers weg.
Dat was niet bepaald wat ik probeerde te suggereren eigenlijk, maar ik zie dat je het zo zou kunnen lezen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje geschiedvervalsing om te doen alsof het matige spel tegen kneuzenteams pas aan het eind zichtbaar werd
Natuurlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:06 schreef Wotte het volgende:
Ik heb gedroomd Ajax wint met 2-1 en PSV speelt gelijk met 2-2.
Dat telt alleen niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:06 schreef Wotte het volgende:
Ik heb gedroomd Ajax wint met 2-1 en PSV speelt gelijk met 2-2.
Inderdaad . ''Voor de homo-rechten''quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel verrassend. Die gaat lekker in de zandbak cashen.
In Nederland heb je de toeslagenaffaire.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad . ''Voor de homo-rechten''
De Hollander die vooraan staat met een moreel oordeel maar ondertussen honderden miljarden per jaar aan belastingontwijking faciliteert.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad . ''Voor de homo-rechten''
Zonder de King Flopland optie is iedere poll ongeldig en dat laatste ben jij ook wel een beetje.quote:
Daar kwam die juist vandaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel verrassend. Die gaat lekker in de zandbak cashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |