Sterker nog: dat is iets wat in de oude seizoen met Erik van der Hoff steevast gebeurde. Dat gaf zoveel meerwaarde om de presentator ook écht op de bouwlocatie te zien. En eerlijk is eerlijk: bij de momenten dat Dennis nu op de bouwlocatie was kwam hij ook beter uit de verf.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het is idd ook PeterK zegt: waarom laat je Dennis niet met een toeter en desnoods een grote grijns langs gaan als de deadline is afgelopen? Dan markeer je dat belangrijke moment. En dan film je de ontlading en de opluchting en emoties van de deelnemers veel meer. Dat is ook leuker voor de kijker, want die leeft ook naar zo'n deadline toe..
Ik heb hooguit maar een paar afleveringen gezien uit oude seizoenen, kennelijk boeide het programma mij toen nog niet zo, staan die nog ergens? Op videoland staan afleveringen van Het Block Australie, maar kom ik ook niet verder dan een paar afleveringen, die huizen in Australie zeggen mij niks. Kennelijk ben ik te chauvinistischquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sterker nog: dat is iets wat in de oude seizoen met Erik van der Hoff steevast gebeurde. Dat gaf zoveel meerwaarde om de presentator ook écht op de bouwlocatie te zien. En eerlijk is eerlijk: bij de momenten dat Dennis nu op de bouwlocatie was kwam hij ook beter uit de verf.
En in die seizoenen moesten de klusduo's elkaars opleveringen beoordelen, wat nog extra olie op het vuur gooide qua spanning. Stel je voor dat dat nu het geval was en de vijf andere duo's dat slaaphok van Moffel en Piertje een cijfer mochten geven...
Hahaha, wie is Katrien? Je kunt trouwens zo weer aanhaken, de boel gaat zo retetraag dat je niks mist.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Uit de wereld van Katrien en Heidy en Mark enz enz
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Uit de wereld van Katrien en Heidy en Mark enz enz Ik moet er weer inkomen.
Katrien is het gebouwquote:Op maandag 19 mei 2025 20:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hahaha, wie is Katrien? Je kunt trouwens zo weer aanhaken, de boel gaat zo retetraag dat je niks mist.
Katrien is de korte naam van St Catherines-nog-wat, dat gebouw.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hahaha, wie is Katrien? Je kunt trouwens zo weer aanhaken, de boel gaat zo retetraag dat je niks mist.
Goeie vraagquote:Op maandag 19 mei 2025 21:09 schreef Soury het volgende:
Mag dat? Als je een wagen huurt er iemand anders in laten rijden.
Je bent iig verantwoordelijk voor alles.quote:
Neequote:Op maandag 19 mei 2025 21:09 schreef Soury het volgende:
Mag dat? Als je een wagen huurt er iemand anders in laten rijden.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee
Toen ik als student verhuisde huurde ik busjes en toen mocht het iig niet
Kan wel, moet je bijrijder ook inschrijven als huurder.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee
Toen ik als student verhuisde huurde ik busjes en toen mocht het iig niet
Ik heb een donkerbruin vermoede dat dat in dit geval niet is gebeurdquote:Op maandag 19 mei 2025 21:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kan wel, moet je bijrijder ook inschrijven als huurder.
Kloptquote:Op maandag 19 mei 2025 21:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kan wel, moet je bijrijder ook inschrijven als huurder.
Ik ben er weer inquote:Op maandag 19 mei 2025 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]hopelijk vanavond zoveel drama en ellende dat je het weer leuk vindt
Ja die vallen me een beetje tegenquote:Op maandag 19 mei 2025 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Edith en man komen nergens. Dat gaat helemaal fout.
Je moet gewoon er iets bij doen. Lezen of opruimen of weet ik veel wat. Droog kijken trek ik ook nietquote:Op maandag 19 mei 2025 21:37 schreef Firuze60 het volgende:
Moet nog kijken, ben nog niet lekker geworden door jullie commentaar
Heidy en Mark nooit droogkijken. Krijg je staar van.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je moet gewoon er iets bij doen. Lezen of opruimen of weet ik veel wat. Droog kijken trek ik ook niet
Edit: moeten als in mogen
Dat hok van Faisel en Cris kan ook echt niet, daar kan je niet in werken. Maar in afl. 1 zag je dat ze ook zo wonen.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Morgen de puinhoop opruimen. Yaaay. Hopelijk nog een fiasco bij Heidy en Mark want ik moet wel mijn shotje krijgen.
quote:Op maandag 19 mei 2025 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heidy en Mark nooit droogkijken. Krijg je staar van.
De badkamers: misschien ééntje af bij de oplevering. De rest niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:37 schreef Firuze60 het volgende:
Zou leuk zijn 1 badkamerquote:Op maandag 19 mei 2025 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De badkamers: misschien ééntje af bij de oplevering. De rest niet.
Ja! Van die vrijgezellen-holenquote:Op maandag 19 mei 2025 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hok van Faisel en Cris kan ook echt niet, daar kan je niet in werken. Maar in afl. 1 zag je dat ze ook zo wonen.
Ieuwlsquote:Op maandag 19 mei 2025 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heidy en Mark nooit droogkijken. Krijg je staar van.
De badkamers: misschien ééntje af bij de oplevering. De rest niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:37 schreef Firuze60 het volgende:
Lijkt me niet leuk voor Naomi als iedereen daarkomt douchen…quote:Op maandag 19 mei 2025 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zou leuk zijn 1 badkamer
Dan kunnen ze gelukkig nog douchen
Hoop dat die dixy douch net zoals de caravans weggaan
Zeker nietquote:Op maandag 19 mei 2025 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De badkamers: misschien ééntje af bij de oplevering. De rest niet.
[..]
Lijkt me niet leuk voor Naomi als iedereen daarkomt douchen…
Anders was die caravan met Chris erin weggebrachtquote:Op maandag 19 mei 2025 21:51 schreef Firuze60 het volgende:
Nah, ben net aan het begin van het kijken van deze aflevering en vond het toch wel lief van Heidi dat ze Chris wakker maakte.
Die badkamers worden een fiasco. Let op: scheve tegels, scheve vloeren, geen meubilair etc etcquote:Op maandag 19 mei 2025 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeker niet
In geen één huis willen ze iedereen onder hun douche hebben
Slapen zonder bed is ook niet leuk
Begrijp ook echt niet waarom ze in Australië en NZ het wel in een week kan en hier nietquote:Op maandag 19 mei 2025 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die badkamers worden een fiasco. Let op: scheve tegels, scheve vloeren, geen meubilair etc etc
Hier zitten er klunzen tussen. Daar is geen kruid tegen gewassen.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begrijp ook echt niet waarom ze in Australië en NZ het wel in een week kan en hier niet
Wat ik niet snap dat mensen kiezen voor een dubbele wasbak in zo'n appartement. Onnodig en kost ruimte.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die badkamers worden een fiasco. Let op: scheve tegels, scheve vloeren, geen meubilair etc etc
Ik denk omdat het ‘in’ is. Net zoals een kookeiland.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik niet snap dat mensen kiezen voor een dubbele wasbak in zo'n appartement. Onnodig en kost ruimte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |