De Elandproef doen in Nederland of België gaat een beetje moeilijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh ik dacht in de slowchat te zitten, maar ik zie dat het over rijlessen gaat, dus ik neem aan dat dit het Zweedse topic is?
Jullie hebben dan wel weer de Eilandproef, waarin je een eiland moet ontwijken dat opeens de weg oversteekt. In de praktijk blijkt dit zelden echt een probleem.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De Elandproef doen in Nederland of België gaat een beetje moeilijk.
Zo'n eilandproef kan met een klein stuurfoutje trouwens nog vrij snel omslaan naar een weilandproef.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie hebben dan wel weer de Eilandproef, waarin je een eiland moet ontwijken dat opeens de weg oversteekt. In de praktijk blijkt dit zelden echt een probleem.
Zelfs de eendenproef gaat vaak niet zo goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie hebben dan wel weer de Eilandproef, waarin je een eiland moet ontwijken dat opeens de weg oversteekt. In de praktijk blijkt dit zelden echt een probleem.
Voor zulke mensen is er een speciaal plekje in de hel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zelfs de eendenproef gaat vaak niet zo goed.
[ x ]
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ x ]
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ x ]
Hier zouden ze het de koeienproef kunnen noemen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Als troost dan maar de echte.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:01 schreef H_T het volgende:
Net gezien dat Bill & Ted hebben meegeschreven aan het Britse nummerWYLD STALLYNS RULE!!!
...alleen was het jammer genoeg Billen Ted
Excellent!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als troost dan maar de echte.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:53 schreef Strani het volgende:
Ondertussen Cha Cha Cha op NPO3 dus er zullen wel wat mensen hier heel blij worden nu.
Nog nooit hier fans van Cha Cha Cha gezien, anders hadden ze wel een Käärjä smiley gemaaktquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:53 schreef Strani het volgende:
Ondertussen Cha Cha Cha op NPO3 dus er zullen wel wat mensen hier heel blij worden nu.
Jij bent daar fan vanquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het is nooit echt mijn favoriet geweest moet ik zeggenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog nooit hier fans van Cha Cha Cha gezien, anders hadden ze wel een Käärjä smiley gemaakt
Het liedje wel, de zanger zelf is wel ok. Maar buten dat wel 3000 keer beter dan Tattoo.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is nooit echt mijn favoriet geweest moet ik zeggen
Dat wel. Nou ja ik hou nooit zo van acts met gekke outfits.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het liedje wel, de zanger zelf is wel ok. Maar buten dat wel 3000 keer beter dan Tattoo.
Ik meestal ook niet. Maar als jij dat niks vindt, waarom zat je er altijd zo raar tijdens de Jitsi meetingsquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wel. Nou ja ik hou nooit zo van acts met gekke outfits.
Geenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:08 schreef vencodark het volgende:
Is dit de juiste plek om te vragen welke hapjes jullie in huis halen voor morgen?![]()
Ik vind 'naakt' geen gekke outfit Redefinequote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik meestal ook niet. Maar als jij dat niks vindt, waarom zat je er altijd zo raar tijdens de Jitsi meetings
Mijn psycholoog is het daar niet mee eensquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind 'naakt' geen gekke outfit Redefine
Ach kom, je maakte er destijds nooit een probleem van!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn psycholoog is het daar niet mee eens
Ik was veel te druk met kotsen en mijn ogen uitsteken om dat te kunnen doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach kom, je maakte er destijds nooit een probleem van!
Dat strookt niet met de privéberichtjes die je destijds tijdens de jitsi's stuurde maar oké.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik was veel te druk met kotsen en mijn ogen uitsteken om dat te kunnen doen.
Die waren niet van mij, maar van @Mekequote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat strookt niet met de privéberichtjes die je destijds tijdens de jitsi's stuurde maar oké.
Ik ga denk ik voor wat lekkere vleeswaren (coppa di parma, spianata romana enzo) en zoete olijfjes en stokbrood met kruidenkaas.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:08 schreef vencodark het volgende:
Is dit de juiste plek om te vragen welke hapjes jullie in huis halen voor morgen?![]()
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor wat lekkere vleeswaren (coppa di parma, spianata romana enzo) en zoete olijfjes en stokbrood met kruidenkaas.
En jij?
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik voel me nu een proleet, want ik heb dit:
[ afbeelding ]
Geen idee!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor wat lekkere vleeswaren (coppa di parma, spianata romana enzo) en zoete olijfjes en stokbrood met kruidenkaas.
En jij?
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik voel me nu een proleet, want ik heb dit:
[ afbeelding ]
Die regelen mijn ouders maar ik neem sowieso frituurhapjes mee. Voor het geval ze dat vergetenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:08 schreef vencodark het volgende:
Ik heb vandaag een kaasassortiment gekocht, maar nu zijn mijn crackers op. Of ik die kaas daadwerkelijk dit weekend ga eten zie ik later welquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:08 schreef vencodark het volgende:
Ik heb paprika chips. En misschien ga ik ook nog een zak m&M's halen. Die had ik voor de tweede halve finale ook. En waren wel erg lekker.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:08 schreef vencodark het volgende:
Maar ik voelde me heel slecht de hele dag.quote:
Hmm oké vooruit maar morgen maken we het later goed?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik voelde me heel slecht de hele dag.
Maltesers.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb paprika chips. En misschien ga ik ook nog een zak m&M's halen. Die had ik voor de tweede halve finale ook. En waren wel erg lekker.
Ja, dat is goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm oké vooruit maar morgen maken we het later goed?
Maltesers heb ik echt al heel lang niet meer gegeten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maltesers.![]()
En ik heb nog choco/yoghurt rozijnen.
We waren al akkoord dat je mag gaan slapen hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
M&M's zijn al 9 euro per kilo, Maltesers zijn zelfs 19 euro per kilo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |