quote:Op zondag 21 september 2025 03:53 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, nog vergeten te uploaden. Hij ligt hierrrr!
[ afbeelding ]Zo jammer.. Deze stond ook op mijn lijstje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Deisyy![]()
![]()
Haha, ik zocht iets op mijn route van Leeuwarden naar Zuidhorn. Ben heel wat door het noorden heen en weer gereden voor werk en privé gisteren. 675 kilometer totaal, waarvan maar 20km extra voor de Stok. Kwam prima uit zo.quote:Op zondag 21 september 2025 22:01 schreef Rob het volgende:
[..]
Zo jammer.. Deze stond ook op mijn lijstje.![]()
Ik mag nog niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:54 schreef Dagoduck het volgende:
Komop mensen, ik mag nog vier keer naar het noorden deze week
Jawel!quote:
Ja volgens mij welquote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is de code van juli nog steeds actueel?
Yep.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is de code van juli nog steeds actueel?
Prima, dan laat ik hem liggen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:57 schreef laziness het volgende:
Ik wilde zaterdag gaan, dan ben ik in de buurt
Ik heb hem (nog) niet gehaald.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:15 schreef laziness het volgende:
@:TARAraboemdijee ben jij nog van plan te gaan of al geweest?
Ik moet er mogen een stukje voor omrijden dus wil wel zeker weten dat ie er ligt.
Whoohooquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:34 schreef laziness het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Goed plan, mits het niet te ver weg 'onder/zuidelijk' van Nijmegen is?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:23 schreef DJKoster het volgende:
Volgende week vakantie en misschien breng ik hem dan wel tot ergens onder Nijmegen. Even kijken hoe het loopt.
Limburg bij voorkeurquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Goed plan, mits het niet te ver weg 'onder/zuidelijk' van Nijmegen is?
Ja maar, ja maar... ik moet 'm dan ook nog even oppikkenquote:
Go for itquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... ik moet 'm dan ook nog even oppikken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |