3 juli heb ik deze TT erin gezet: FOK!STOK door Nederland #306 Woerden (laziness)quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:36 schreef Dagoduck het volgende:
Wiki geüpdatet t/m Roderesch (behalve die verplaatsingen in juni, dat was in Dinkelland ergens geloof ik?).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Sally op 27-08-2025 23:52:23 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
@Deisyyquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:56 schreef 23_Ogen het volgende:
Ik hoop op TOEWIJDING en wellicht HELPT ELKANDER om de Fok!Stok met ZORG en VLIJT op te pikken. Wellicht is @:deisyy FLINK en VLUG om HUIS en HAARD te verlaten voor de CONTROLE of de stok er nog ligt. Dus VOORUIT naar VEENHUIZEN, want RUST ROEST.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat gebeurt er als iemand zich niet aan de regels houdt?quote:Op maandag 1 september 2025 19:43 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.. Of legt hij nog per ongeluk in de kofferbak
Dan krijgt diegene billenkoek.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:40 schreef DIR het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als iemand zich niet aan de regels houdt?
Met de stok?quote:
Ja, zelf toe te passen.quote:
Inwendig of uitwendigquote:
Sow.quote:
Een beetje vrouw of homo heeft niks tegen inwendig hoorquote:
Leg maar gewoon neer, helemaal prima.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb de stok helaas nog niet weggelegd.
Jullie zijn dat niet van mij gewend, maar het is er door omstandigheden (drukte) nog niet van gekomen.
Ik ga 'm morgen wegleggen.
Nog voorkeur voor ergens (Groningen, Drenthe)?
Ik zoek ook een bord waar de stok niet in het zicht ligt, maar dat valt nog niet mee.
Ik wil 'm ook wel verder wegleggen maar dan moet je wachten tot zondag (of misschien vrijdag, even kijken hoe druk het op het werk is).
Ik zoek een mooi plekje.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Leg maar gewoon neer, helemaal prima.
Een geintje op z'n tijd moet kunnen. Ik heb de stok ook wel eens een week in huis gehad omdat ik in quarantaine moest vanwege corona, dus no rush.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zoek een mooi plekje.
geen billenkoek?
* gebrokenglas haalt opgelucht adem.
Gelukkig, jullie doen niet moeilijk. Thanksquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een geintje op z'n tijd moet kunnen. Ik heb de stok ook wel eens een week in huis gehad omdat ik in quarantaine moest vanwege corona, dus no rush.
Gewoon neerleggen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zoek ook een bord waar de stok niet in het zicht ligt, maar dat valt nog niet mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |