SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Donkere foto's zijn ook leukquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:03 schreef DJKoster het volgende:
Mijn plan is om morgen de stok aan het begin van de middag op te pikken en, afhankelijk van de drukte en het (dag)licht hem die middag of uiterlijk de volgende ochtend weer ergens achter te laten.
Lekker bezig!quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:34 schreef DJKoster het volgende:
Alverna, place to be!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat was een flinke stuk rijden van Enschede naar 't Haantje en daarna naar Nijmegen
Dat zijn aardig wat kilometers inderdaad. De stok is zo mooi op reis.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:34 schreef DJKoster het volgende:
Alverna, place to be!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat was een flinke stuk rijden van Enschede naar 't Haantje en daarna naar Nijmegen
quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:08 schreef 23_Ogen het volgende:
En de stok is nu alweer weg in Alverna/Wijchen.
https://www.jolwin.nl/wp-(...)/20251020_210701.jpg
Wel een leuke plek met aan twee kanten een plaatsnaam.
Lekker bezig en leuke foto!quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:08 schreef 23_Ogen het volgende:
En de stok is nu alweer weg in Alverna/Wijchen.
https://www.jolwin.nl/wp-(...)/20251020_210701.jpg
Wel een leuke plek met aan twee kanten een plaatsnaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:25 schreef 23_Ogen het volgende:
Velp is de nieuwe plek
En natuurlijk hierbij ook een omgevingsfoto:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En @Dagoduck
quote:![]()
![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door Sally op 20-10-2025 22:38:16 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Prachtige foto's in het donkerquote:
Jep, het loopt echt héél raar daarquote:Wel bijzondere bebouwde kom daar. Bij die Generaal de Bonskazerne begint de bebouwde kom zodra je het bebouwde gedeelte uitrijdt
En als je op de Hoogveldscheweg naar het noorden rijdt ga je eerst Velp weer uit, om vervolgens Velp weer in te rijden en dan weer uit te rijden. En dan ben je al twee keer in Velp geweest maar nog niet op de plek die in Google Maps als Velp genoemd staatWtf.
Edit, kaartje gevonden van de bebouwde kom van Velp
[ afbeelding ]
Ohhhh - niet alleen daaromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:25 schreef 23_Ogen het volgende:
Velp is de nieuwe plek
[ afbeelding ]
Dus niet (en eigenlijk ook weer wel):
[ afbeelding ]
En natuurlijk hierbij ook een omgevingsfoto:
[ afbeelding ]@DeisyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hij is alweer opgehaald als ik de post boven je mag geloven.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:51 schreef StevenHyde het volgende:
Haha, ik dacht even velp bij Arnhem en dacht bingo, daar ga ik wel even naartoe rijden. Deze plek kan ik ook even heengaan als ie wat dagen blijft liggen en ik een rondje ga hardlopen (TVP)
Dan wacht ik geduldig af tot de nieuwe plek er isquote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij is alweer opgehaald als ik de post boven je mag geloven.
De toeristische route van daar tot naar de A50 gereden. Heel mooi!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:59 schreef Sally het volgende:
Waar een ochtendwandeling al niet goed voor is..![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja, sorry....!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:00 schreef Zucht. het volgende:
Hopelijk zuidelijkerik ga vanavond naar Maastricht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |