quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Uiteraard duiken de media hier weer op. Zo voorspelbaar allemaal.
Zolang ze maar halal slachten is er toch weinig aan de hand?quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En wederom wil ik vaststellen dat de vele doodsbedreigingen die de propallies de afgelopen maanden zelf hebben geuit zelden tot dergelijke wijze tot artikelkop werden gemaakt.
Het gaat in deze niet over hun manier van leven, het gaat over hun politieke standpunten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Door te doen wat ze in denemarken doen misschien? Hun bepaalde manier van leven van dat soort heel lastig maken. Hinderlijk lastig.
Maar heb jij een idee?
De Free Palestine Bikers...quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw, hier is die nog een keer![]()
[ x ]
"Omdat Christelijke mensen, van wie nog nooit iemand last heeft gehad..."quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
De Free Palestine Bikers...
Wat is dat nou weer voor club?
Dit kan je vast wel waarderenquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:54 schreef oblo het volgende:
Prachtige actie van de lokale bevolking. Daar hebben ze nog ballen.
Groep werklozen die niets beters te doen hebbenquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
De Free Palestine Bikers...
Wat is dat nou weer voor club?
Nah. We moeten alleen intolerant zijn tegen intolerantie om onze tolerante samenleving in stand te houden. Die realisatie moeten we hebben met zn allen. moslims met hun islam weten er goed gebruik van te maken om zich te nestelen en precies de juiste snaar te raken bij een aantal. Die zich niet realiseren dat juist de islam de etter en pus is van onze samenleving.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het gaat in deze niet over hun manier van leven, het gaat over hun politieke standpunten.
Om dit te veranderen zal Nederland een soort Noord-Korea moeten worden, waar iedereen wiens mening afwijkt van wat de staat voorschrijft, zal worden opgesloten.
Klinkt als een leuk feestje!quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:54 schreef Starhopper het volgende:
Het is toch compleet gestoord dat in een Nederlandse kerk een feestje wordt gehouden voor een regime dat genocide pleegt en dat de mensen die daar iets van zeggen worden behandeld als het probleem? Hoe kan je serieus denken dat dit ok is?
En dan die stichting Christenen voor Israël, die aantoonbaar betrokken is bij illegale nederzettingen... maar he, laten we daar vooral voor applaudisseren.
Christenen voor Israël bouwt mee aan illegale wijk op Westelijke Jordaanoever
Nederlandse stichting biedt aan wapens te financieren voor Israëlische kolonisten
Advocaat: financiële steun aan Israël maakt je medeverantwoordelijk
Onzin. Er zijn genoeg kaaskoppen die ook sympathiseren met de Palestijnen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nah. We moeten alleen intolerant zijn tegen intolerantie om onze tolerante samenleving in stand te houden. Die realisatie moeten we hebben met zn allen. moslims met hun islam weten er goed gebruik van te maken om zich te nestelen en precies de juiste snaar te raken bij een aantal. Die zich niet realiseren dat juist de islam de etter en pus is van onze samenleving.
Die bedoel ik ook ja. Wie zich dat niet realiseren.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn genoeg kaaskoppen die ook sympathiseren met de Palestijnen.
Hier is geen oplossing voor, want 'entiteiten die JIJ niet wilt hebben in onze samenleving', dat is helemaal jouw probleem.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook ja. Wie zich dat niet realiseren.
Wat is jou oplossing dan om die entiteiten die we niet willen in onze samenleving, er uit te krijgen?
Wijven niet welkom. Dat vind ik op zich wel mooi aan de Islam. Beetje samenzijn en zuipen met alleen mannen. Jammer alleen dat ze niet mogen zuipen.quote:
Jijzelf realiseert zich dit niet. Want je had het in de eerste instantie over 'hun manier van leven'.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook ja. Wie zich dat niet realiseren.
Wat is jou oplossing dan om die entiteiten die we niet willen in onze samenleving, er uit te krijgen?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:16 schreef gwn_een_user het volgende:
ik zou willen dat nederlanders zich meer om nederland bekommeren dan om buitenlandse zaken...niet dat ik rellen goedkeur maar waar zjin de rellen voor betaalbare woningen of rellen in den haag tegen bezuinigen op onderwijs. wat is deze obsessie met israel/palestina, landen aan de andere kant van de wereld liggen...
NoEkS!!!quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:54 schreef Starhopper het volgende:
Het is toch compleet gestoord dat in een Nederlandse kerk een feestje wordt gehouden voor een regime dat genocide pleegt en dat de mensen die daar iets van zeggen worden behandeld als het probleem? Hoe kan je serieus denken dat dit ok is?
En dan die stichting Christenen voor Israël, die aantoonbaar betrokken is bij illegale nederzettingen... maar he, laten we daar vooral voor applaudisseren.
Christenen voor Israël bouwt mee aan illegale wijk op Westelijke Jordaanoever
Nederlandse stichting biedt aan wapens te financieren voor Israëlische kolonisten
Advocaat: financiële steun aan Israël maakt je medeverantwoordelijk
Je wil dat Israel de slachtingen maar gaat ondergaan? hamas is uit op de totale vernietiging van israel en het land vrij maken van Jodenmensen, daarbij staan de pali's te feesten zodra ze het doen en is het uit naam van de islam.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hier is geen oplossing voor, want 'entiteiten die JIJ niet wilt hebben in onze samenleving', dat is helemaal jouw probleem.
Want jij wilt dan alle moslims terugsturen, en iemand anders wil dan op zijn beurt alle joden of alle homo's of alle kleurlingen er uit zetten.
De enige 'oplossing' zou kunnen zijn dat de andere landen zich helemaal niet meer met dit conflict bemoeien.
Dus geen geld of wapens of mankrachten meer sturen.
Die mensen hebben niets geleerd de afgelopen 80 jaar. Daarom hoef ik mij ook niets te bedenken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jijzelf realiseert zich dit niet. Want je had het in de eerste instantie over 'hun manier van leven'.
Kaaskoppen die pro-palestina zijn, kunnen toch heel goed de Nederlandse manier van leven, werken, normen en waarden er op nahouden. En deze manier van leven zou dan ook volgens jou onmogelijk moeten worden gemaakt.
Ik vind dat jij eerst maar eens goed moet nadenken hoe je dit probleem wilt benaderen, want nu schiet je steeds opnieuw in je eigen voet.
Je moet niet mijn woorden verdraaien. Je vraagt zelf aan mij of ik een oplossing heb. Nee, niet echt. Maar mijn voorstel zou er wel voor kunnen zorgen dat dit eeuwenoude conflict zich wat minder als een olievlek (quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je wil dat Israel de slachtingen maar gaat ondergaan? hamas is uit op de totale vernietiging van israel en het land vrij maken van Jodenmensen, daarbij staan de pali's te feesten zodra ze het doen en is het uit naam van de islam.
Maar israel mag geen wapens krijgen hoor.. mag ook geen steun krijgen van anderen.
Ofwel, moet maar ondergaan wat de agressor doet.
Want dat is wat je doet als je je 'neutraal' opstelt. Je biedt de mogelijkheid aan de agressor om zijn agressie ongehinderd te uiten.
Daarom bestaat dat ook niet, 'neutraal'.
Nee, je moet je eigen berichten goed lezen. Jij kwam met een 'oplossing' en ik toonde aan dat je argumenten niet deugen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die mensen hebben niets geleerd de afgelopen 80 jaar. Daarom hoef ik mij ook niets te bedenken.
Dus oneens. Jij vroeg om een oplossing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |