abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217642386
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 14:56 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Uiteraard duiken de media hier weer op. Zo voorspelbaar allemaal.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 15:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
En wederom wil ik vaststellen dat de vele doodsbedreigingen die de propallies de afgelopen maanden zelf hebben geuit zelden tot dergelijke wijze tot artikelkop werden gemaakt.
Zolang ze maar halal slachten is er toch weinig aan de hand?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217642393
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 16:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Door te doen wat ze in denemarken doen misschien? Hun bepaalde manier van leven van dat soort heel lastig maken. Hinderlijk lastig.

Maar heb jij een idee?
Het gaat in deze niet over hun manier van leven, het gaat over hun politieke standpunten.
Om dit te veranderen zal Nederland een soort Noord-Korea moeten worden, waar iedereen wiens mening afwijkt van wat de staat voorschrijft, zal worden opgesloten.
  donderdag 15 mei 2025 @ 16:18:55 #53
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_217642451
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 16:18 schreef AchJa het volgende:

[..]
De Free Palestine Bikers...

Wat is dat nou weer voor club?
"Omdat Christelijke mensen, van wie nog nooit iemand last heeft gehad..."

:wtf:
pi_217642466
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 15:54 schreef oblo het volgende:
Prachtige actie van de lokale bevolking. Daar hebben ze nog ballen.
Dit kan je vast wel waarderen

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217642481
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 16:18 schreef AchJa het volgende:

[..]
De Free Palestine Bikers...

Wat is dat nou weer voor club?
Groep werklozen die niets beters te doen hebben
  donderdag 15 mei 2025 @ 16:26:52 #57
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_217642504
quote:
12s.gif Op donderdag 15 mei 2025 16:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]
Wat sneu. Deze 'helden' willen ook even 15 minuutjes in Hart van Nederland gezien worden.
:|W
  donderdag 15 mei 2025 @ 16:29:52 #59
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217642511
Prachtig dit. _O_

Optyfen met dat Hamas tuig.
pi_217642531
quote:
12s.gif Op donderdag 15 mei 2025 16:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]
Heerlijk. Bedankt voor de compilatie.
  donderdag 15 mei 2025 @ 16:34:17 #61
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217642552
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 16:15 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Het gaat in deze niet over hun manier van leven, het gaat over hun politieke standpunten.
Om dit te veranderen zal Nederland een soort Noord-Korea moeten worden, waar iedereen wiens mening afwijkt van wat de staat voorschrijft, zal worden opgesloten.
Nah. We moeten alleen intolerant zijn tegen intolerantie om onze tolerante samenleving in stand te houden. Die realisatie moeten we hebben met zn allen. moslims met hun islam weten er goed gebruik van te maken om zich te nestelen en precies de juiste snaar te raken bij een aantal. Die zich niet realiseren dat juist de islam de etter en pus is van onze samenleving.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_217642582
quote:
16s.gif Op donderdag 15 mei 2025 13:54 schreef Starhopper het volgende:
Het is toch compleet gestoord dat in een Nederlandse kerk een feestje wordt gehouden voor een regime dat genocide pleegt en dat de mensen die daar iets van zeggen worden behandeld als het probleem? Hoe kan je serieus denken dat dit ok is?

En dan die stichting Christenen voor Israël, die aantoonbaar betrokken is bij illegale nederzettingen... maar he, laten we daar vooral voor applaudisseren.

Christenen voor Israël bouwt mee aan illegale wijk op Westelijke Jordaanoever

Nederlandse stichting biedt aan wapens te financieren voor Israëlische kolonisten

Advocaat: financiële steun aan Israël maakt je medeverantwoordelijk
Klinkt als een leuk feestje!
Het ligt aan de instanties zelf
pi_217642690
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 16:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nah. We moeten alleen intolerant zijn tegen intolerantie om onze tolerante samenleving in stand te houden. Die realisatie moeten we hebben met zn allen. moslims met hun islam weten er goed gebruik van te maken om zich te nestelen en precies de juiste snaar te raken bij een aantal. Die zich niet realiseren dat juist de islam de etter en pus is van onze samenleving.
Onzin. Er zijn genoeg kaaskoppen die ook sympathiseren met de Palestijnen.
  donderdag 15 mei 2025 @ 16:49:53 #64
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217642723
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 16:45 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Onzin. Er zijn genoeg kaaskoppen die ook sympathiseren met de Palestijnen.
Die bedoel ik ook ja. Wie zich dat niet realiseren.

Wat is jou oplossing dan om die entiteiten die we niet willen in onze samenleving, er uit te krijgen?
1947-2016
pi_217642744
Hamas tuig krijgt een koekje van eigen deeg.
pi_217642762
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 16:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wat is jou oplossing dan om die entiteiten die we niet willen in onze samenleving, er uit te krijgen?
Hier is geen oplossing voor, want 'entiteiten die JIJ niet wilt hebben in onze samenleving', dat is helemaal jouw probleem.
Want jij wilt dan alle moslims terugsturen, en iemand anders wil dan op zijn beurt alle joden of alle homo's of alle kleurlingen er uit zetten.

De enige 'oplossing' zou kunnen zijn dat de andere landen zich helemaal niet meer met dit conflict bemoeien.
Dus geen geld of wapens of mankrachten meer sturen.
pi_217642828
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 16:26 schreef AchJa het volgende:
Hafs met zijn broeders...

[ afbeelding ]
Wijven niet welkom. Dat vind ik op zich wel mooi aan de Islam. Beetje samenzijn en zuipen met alleen mannen. Jammer alleen dat ze niet mogen zuipen.
U MAD?
pi_217642944
ik zou willen dat nederlanders zich meer om nederland bekommeren dan om buitenlandse zaken en dan nog wel buitenlandse zaken in een ander deel vd wereld...niet dat ik rellen goedkeur maar waar zjin de rellen voor betaalbare woningen of rellen in den haag tegen bezuinigen op onderwijs. wat is deze obsessie met israel/palestina, landen die aan de andere kant van de wereld liggen...

het is triest om nederlanders tegen elkaar zien vechten over buitenlands gedoe.

[ Bericht 2% gewijzigd door gwn_een_user op 15-05-2025 17:22:59 ]
pi_217642949
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 16:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jijzelf realiseert zich dit niet. Want je had het in de eerste instantie over 'hun manier van leven'.
Kaaskoppen die pro-palestina zijn, kunnen toch heel goed de Nederlandse manier van leven, werken, normen en waarden er op nahouden. En deze manier van leven zou dan ook volgens jou onmogelijk moeten worden gemaakt.

Ik vind dat jij eerst maar eens goed moet nadenken hoe je dit probleem wilt benaderen, want nu schiet je steeds opnieuw in je eigen voet.
pi_217642986
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 17:16 schreef gwn_een_user het volgende:
ik zou willen dat nederlanders zich meer om nederland bekommeren dan om buitenlandse zaken...niet dat ik rellen goedkeur maar waar zjin de rellen voor betaalbare woningen of rellen in den haag tegen bezuinigen op onderwijs. wat is deze obsessie met israel/palestina, landen aan de andere kant van de wereld liggen...
Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 15 mei 2025 @ 17:23:09 #71
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_217643014
quote:
16s.gif Op donderdag 15 mei 2025 13:54 schreef Starhopper het volgende:
Het is toch compleet gestoord dat in een Nederlandse kerk een feestje wordt gehouden voor een regime dat genocide pleegt en dat de mensen die daar iets van zeggen worden behandeld als het probleem? Hoe kan je serieus denken dat dit ok is?

En dan die stichting Christenen voor Israël, die aantoonbaar betrokken is bij illegale nederzettingen... maar he, laten we daar vooral voor applaudisseren.

Christenen voor Israël bouwt mee aan illegale wijk op Westelijke Jordaanoever

Nederlandse stichting biedt aan wapens te financieren voor Israëlische kolonisten

Advocaat: financiële steun aan Israël maakt je medeverantwoordelijk
NoEkS!!!

Oh, verkeerde topic...
  donderdag 15 mei 2025 @ 17:35:38 #72
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217643095
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 16:55 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hier is geen oplossing voor, want 'entiteiten die JIJ niet wilt hebben in onze samenleving', dat is helemaal jouw probleem.
Want jij wilt dan alle moslims terugsturen, en iemand anders wil dan op zijn beurt alle joden of alle homo's of alle kleurlingen er uit zetten.

De enige 'oplossing' zou kunnen zijn dat de andere landen zich helemaal niet meer met dit conflict bemoeien.
Dus geen geld of wapens of mankrachten meer sturen.
Je wil dat Israel de slachtingen maar gaat ondergaan? hamas is uit op de totale vernietiging van israel en het land vrij maken van Jodenmensen, daarbij staan de pali's te feesten zodra ze het doen en is het uit naam van de islam.

Maar israel mag geen wapens krijgen hoor.. mag ook geen steun krijgen van anderen.
Ofwel, moet maar ondergaan wat de agressor doet.

Want dat is wat je doet als je je 'neutraal' opstelt. Je biedt de mogelijkheid aan de agressor om zijn agressie ongehinderd te uiten.
Daarom bestaat dat ook niet, 'neutraal'.
1947-2016
  donderdag 15 mei 2025 @ 17:38:05 #73
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217643127
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 17:17 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jijzelf realiseert zich dit niet. Want je had het in de eerste instantie over 'hun manier van leven'.
Kaaskoppen die pro-palestina zijn, kunnen toch heel goed de Nederlandse manier van leven, werken, normen en waarden er op nahouden. En deze manier van leven zou dan ook volgens jou onmogelijk moeten worden gemaakt.

Ik vind dat jij eerst maar eens goed moet nadenken hoe je dit probleem wilt benaderen, want nu schiet je steeds opnieuw in je eigen voet.
Die mensen hebben niets geleerd de afgelopen 80 jaar. Daarom hoef ik mij ook niets te bedenken.

Dus oneens. Jij vroeg om een oplossing.
1947-2016
pi_217643148
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 17:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Je wil dat Israel de slachtingen maar gaat ondergaan? hamas is uit op de totale vernietiging van israel en het land vrij maken van Jodenmensen, daarbij staan de pali's te feesten zodra ze het doen en is het uit naam van de islam.

Maar israel mag geen wapens krijgen hoor.. mag ook geen steun krijgen van anderen.
Ofwel, moet maar ondergaan wat de agressor doet.

Want dat is wat je doet als je je 'neutraal' opstelt. Je biedt de mogelijkheid aan de agressor om zijn agressie ongehinderd te uiten.
Daarom bestaat dat ook niet, 'neutraal'.
Je moet niet mijn woorden verdraaien. Je vraagt zelf aan mij of ik een oplossing heb. Nee, niet echt. Maar mijn voorstel zou er wel voor kunnen zorgen dat dit eeuwenoude conflict zich wat minder als een olievlek ( :+ ) gedraagt.
pi_217643210
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 17:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Die mensen hebben niets geleerd de afgelopen 80 jaar. Daarom hoef ik mij ook niets te bedenken.

Dus oneens. Jij vroeg om een oplossing.
Nee, je moet je eigen berichten goed lezen. Jij kwam met een 'oplossing' en ik toonde aan dat je argumenten niet deugen.
Eerst kwam je met het idee Denemarken te volgen; de manier van leven voor moslims zodanig verzieken dat ze vanzelf wel vertrekken.

Nogmaals: het gaat niet over een manier van leven, het gaat over politiek.
  donderdag 15 mei 2025 @ 17:46:31 #76
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217643216
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 17:39 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Je moet niet mijn woorden verdraaien. Je vraagt zelf aan mij of ik een oplossing heb. Nee, niet echt. Maar mijn voorstel zou er wel voor kunnen zorgen dat dit eeuwenoude conflict zich wat minder als een olievlek ( :+ ) gedraagt.
Is dit serieus je oplossing?

quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 16:15 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Waarom moet iedereen er onder lijden dan? Gerichte actie tegen elementen die de intolerante fanatieke islam aanhangen is genoeg. De intolerante etter moet er uit worden gedrukt, niet de tolerante rest.
1947-2016
pi_217643243
quote:
ik zou willen dat nederlanders zich meer om nederland bekommeren dan om buitenlandse zaken en dan nog wel buitenlandse zaken in een ander deel vd wereld...niet dat ik rellen goedkeur maar waar zjin de rellen voor betaalbare woningen of rellen in den haag tegen bezuinigen op onderwijs. wat is deze obsessie met israel/palestina, landen die aan de andere kant van de wereld liggen...

De foute leiders zou men moeten isoleren zodat zij geen volgelingen of helpende meerderheid konden krijgen, want tegenwoordig is het nog steeds zo dat slechts de plannen van de foute leiders worden gerealiseerd en dat ondanks dat we in 2025 leven.
  donderdag 15 mei 2025 @ 17:54:05 #78
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217643251
Hopelijk worden die achterlijke Katwijkers eens goed aangepakt.
Het is al erg genoeg dat je openlijk genocide steunt, nog erger is als je demonstranten die tegen die genocide zijn gaat aanvallen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217643282
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 17:54 schreef Harvest89 het volgende:
Het is al erg genoeg dat je openlijk genocide steunt, nog erger is als je demonstranten die tegen die genocide zijn gaat aanvallen.
Als je tegen genocide bent ga je dan met mij mee om te demonstreren bij een Moskee vanwege de systematische moord op de Christenen in Soedan?

Wie van de Fokkers, die anti genocide zijn , gaat met mij mee?
pi_217643287
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 17:46 schreef Red_85 het volgende:

Is dit serieus je oplossing?
Wat denk je zelf? Ik ben ook maar een doodgewone truus de trut uit schubbekutteveen, hoe moet ik deze rotzooi oplossen?

quote:
Waarom moet iedereen er onder lijden dan? Gerichte actie tegen elementen die de intolerante fanatieke islam aanhangen is genoeg. De intolerante etter moet er uit worden gedrukt, niet de tolerante rest.
Tja, de westerse politici hadden dit destijds in 1948 echt wel voorzien, maar die olie he?
De overlevenden van de holocaust hebben er destijds zelf voor gekozen om midden tussen de arabieren te gaan wonen. Met medeweten van de westerse politici. De 'zieners' uit die tijd moeten gewoon hebben geweten dat dit in de toekomst voor hele grote problemen zou kunnen zorgen, maar goed... 'Na mij de zondvloed' was waarschijnlijk de gedachte.

Dus nu mogen wij de vruchten plukken van dit beleid. Zoals iemand anders hier al eerder beweerde, het is niet ons probleem, maar het wordt wel op ons bordje gelegd.
  donderdag 15 mei 2025 @ 18:29:22 #81
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217643413
quote:
:D :D :D

Zegt iemand die homo's in elkaar sloeg voor de lol
pi_217643517
Religieuze tokkies vs. religieuze tokkies Genot.
pi_217643541
quote:
Demonstranten die Hamas openlijk steunen.
pi_217643613
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 18:00 schreef Hoppahop het volgende:

[..]
Als je tegen genocide bent ga je dan met mij mee om te demonstreren bij een Moskee vanwege de systematische moord op de Christenen in Soedan?

Wie van de Fokkers, die anti genocide zijn , gaat met mij mee?
Gemiddelde genocideroeper: "Wordt de genocide gepleegd door Joden?"

- Nee door moslims.

Gemiddelde genocideroeper: " Oh, dan laat maar zitten".
  donderdag 15 mei 2025 @ 19:04:18 #85
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_217643625
quote:
Sluit je aan bij die Palliedarah club dan.
  donderdag 15 mei 2025 @ 19:27:37 #86
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217643838
quote:
We geloven je echt wel hoor Harvest.

Je hoeft echt niet steeds zo opzichtig je bekering te tonen overal... Nogal irritant.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 15 mei 2025 @ 20:18:46 #87
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217644418
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
We geloven je echt wel hoor Harvest.

Je hoeft echt niet steeds zo opzichtig je bekering te tonen overal... Nogal irritant.
Niks bekering. Ik geef gewoon mijn mening.
Deal with it.
  donderdag 15 mei 2025 @ 20:19:38 #88
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217644430
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 19:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
Sluit je aan bij die Palliedarah club dan.
Wie weet, als ik vrij heb, en de bordelen in Duitsland dicht zijn.
  donderdag 15 mei 2025 @ 20:19:50 #89
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217644433
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 20:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Niks bekering. Ik geef gewoon mijn mening.
Deal with it.
ja doe ik toch

ik deal ermee door te stellen dat het nogal tenenkrommend is onderhand...

we weten het, je bent Nelson Martin Luther Gandhi King zelve geworden... gefeli
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 15 mei 2025 @ 20:30:13 #90
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217644534
quote:

Dit zijn Nederlanders in naam. In hart? Echt niet.
pi_217644868
_O_ Hebben zitten genieten bij het kijken van die beelden zeg. Mijn handen jeuken ook al maanden en het is goed om te zien hoe mensen in opstand komen en het niet meer pikken. Alleen maar hulde voor de Katwijkers _O_ Hopelijk staan er in elk gemeente mensen op die het niet meer pikken
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  donderdag 15 mei 2025 @ 20:58:30 #92
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217644894
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 20:56 schreef TAmaru het volgende:
_O_ Hebben zitten genieten bij het kijken van die beelden zeg. Mijn handen jeuken ook al maanden en het is goed om te zien hoe mensen in opstand komen en het niet meer pikken. Alleen maar hulde voor de Katwijkers _O_ Hopelijk staan er in elk gemeente mensen op die het niet meer pikken
Ik hoop het ook. _O_

Genoeg gezien van die simpele lui.
pi_217645131
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 18:48 schreef XSbig het volgende:
Net als heel die Gaza oorlog.
pi_217645166
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 18:48 schreef XSbig het volgende:
Ik zou Katwijkers niet over 1 kam scheren met dat islamitische schorem. Wat zijn het toch voor landverraders die dit soort 'demonstraties' steeds toestaan? Achterlijke bestuurders. Prima dat die Katwijkers erop sloegen, hoe harder hoe beter
pi_217645272
quote:
Was misschien grappig 25 jaar geleden, maar nu niet meer.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 15 mei 2025 @ 21:13:43 #96
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217645296
Den Uyl NSB???

Manmanman...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217645412
quote:
10s.gif Op donderdag 15 mei 2025 20:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wie weet, als ik vrij heb, en de bordelen in Duitsland dicht zijn.
Zou me niks verbazen, jij zou in 1940 ook gewoon een NSBér zijn geweest.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_217645717
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 21:08 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik zou Katwijkers niet over 1 kam scheren met dat islamitische schorem. Wat zijn het toch voor landverraders die dit soort 'demonstraties' steeds toestaan? Achterlijke bestuurders. Prima dat die Katwijkers erop sloegen, hoe harder hoe beter
Ja laten we demonstraties gaan verbieden waar je het niet mee eens bent. Top idee.
pi_217645896
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 21:26 schreef XSbig het volgende:

[..]
Ja laten we demonstraties gaan verbieden waar je het niet mee eens bent. Top idee.
Het was geen demonstratie maar puur intimidatie. En waarom zou het grondrecht van die kut pro pallies zwaarder moeten wegen dan dat van degenen die zij intimideren. Opdonderen met dat gajes
  donderdag 15 mei 2025 @ 21:31:45 #100
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217645913
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 21:26 schreef XSbig het volgende:

[..]
Noem het maar demonstraties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')