Misschien jezelf even inlezen wat voor cluppie naar Katwijk aftoog.quote:
Dat is inderdaad die Katwijkse kut tokkie uit dat tv programma waarin ze niet begreep wat racisme betekende.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:47 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
Volgens mij was het niet oké wat in Katwijk is gebeurd maar het zal door mijn woke-hoofd komen. Succes wakkere jongens
Dat weet woke ook niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad die Katwijkse kut tokkie uit dat tv programma waarin ze niet begreep wat racisme betekende.
'Alleen voor broeders'quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:02 schreef Nober het volgende:
Uitzetten dit soort Nederlandhaters
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom verander je je username niet gewoon in WokevanBelgië.quote:
Nee hoor, net nog wat gepost over Medgar Evers, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom verander je je username niet gewoon in WokevanBelgië.
Onderhand elke post van je gaat over "woke".
Weer zo'n gekke woke activist.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, net nog wat gepost over Medgar Evers, bijvoorbeeld.
WokevanTribalismequote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom verander je je username niet gewoon in WokevanBelgië.
Onderhand elke post van je gaat over "woke".
Nee, een echte held.quote:
Of je gaat een keer in op de inhoud.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
WokevanTribalisme
Misschien went het maar dan toch liever EttovanBelgie
Hoho, ik maakte beide kampen uit voor platkoppen. Ik vind het zelf ook erg raar dat we het wel over inteelt mogen hebben in de context van de Bijbelgordel maar dat praten over hetzelfde fenomeen in sommige migrantengemeenschappen taboe is, terwijl de implicaties (hyperagressie, lage cognitieve vaardigheden, geen impulscontrole, hoog percentage erfelijke afwijkingen) precies hetzelfde en zeer zichtbaar zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het valt mij op dat je katwijkers voor heel wat uit mag maken itt moslims.
Kijk eens wie er achter dat 'protest' zitquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:47 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
Volgens mij was het niet oké wat in Katwijk is gebeurd maar het zal door mijn woke-hoofd komen. Succes wakkere jongens
Vaker doen dus.quote:
Het valt op dat je nu ineens erg kritisch bent op wie er naar zulke demonstraties komt, wat je ook nooit bent met de pro-Palestijnse demonstraties. Vanwaar die selectieve kritische blik?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:47 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
Iemand die opkomt voor de burgerrechten van de Amerikaanse zwarte mannen, vrouwen en kinderen noem jij een gekke woke activist???quote:
Die voetbalsupporters geven daar 0 fucks om.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste deel wel voor Israel is ongeacht of ze het huidige beleid steunen. Het is toch het Oud-Testamentische broedervolk van de uitverkoren Nederlands Hervormden.
Invulling. Dat invullen daar zijn jij etto en red wel goed in.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het valt op dat je nu ineens erg kritisch bent op wie er naar zulke demonstraties komt, wat je ook nooit bent met de pro-Palestijnse demonstraties. Vanwaar die selectieve kritische blik?
Ik doelde niet specifiek op jou, maar op de moderatie.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoho, ik maakte beide kampen uit voor platkoppen. Ik vind het zelf ook erg raar dat we het wel over inteelt mogen hebben in de context van de Bijbelgordel maar dat praten over hetzelfde fenomeen in sommige migrantengemeenschappen taboe is, terwijl de implicaties (hyperagressie, lage cognitieve vaardigheden, geen impulscontrole, hoog percentage erfelijke afwijkingen) precies hetzelfde en zeer zichtbaar zijn.
Tja als je structureel een kamp expliciet veroordeelt en de ander niet gaat dat beeld vanzelf ontstaan.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Invulling. Dat invullen daar zijn jij etto en red wel goed in.
Ik ben inderdaad niet kritisch op vreedzame pro Palestina demonstraties waar geen achterlijke agressieve teksten worden geschreeuwd. Er zijn ook demonstraties waar dat wel gebeurt en wijs anders even aan waar ik die agressieve mensen verdedig. Er zijn helaas best veel mensen die Hamas verdedigen. En je wil mij graag in de pro hamas groep duwen, dat laat vooral zien wat voor naar iemand jij bent.
Ik heb bijzonder veel moeite met fysiek agressieve lui. Als mensen demonstreren en fysiek aangevallen worden dan heb ik daar een probleem mee. Ook al demonstreren die mensen voor de verkeerde zaak. Ik heb altijd een probleem met geweld, altijd. Ik wel
Maar we hebben het hier nog over geweld. We hebben het over dat er iemand aanwezig is bij een vreedzame demonstratie, die schijnbaar van een nogal ongure groepering komt. Dat problematiseer jij. Maar dit doe je bij de andere kant ook niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet kritisch op vreedzame pro Palestina demonstraties waar geen achterlijke agressieve teksten worden geschreeuwd. Er zijn ook demonstraties waar dat wel gebeurt en wijs anders even aan waar ik die agressieve mensen verdedig. Er zijn helaas best veel mensen die Hamas verdedigen. En je wil mij graag in de pro hamas groep duwen, dat laat vooral zien wat voor naar iemand jij bent.
Ik heb bijzonder veel moeite met fysiek agressieve lui. Als mensen demonstreren en fysiek aangevallen worden dan heb ik daar een probleem mee. Ook al demonstreren die mensen voor de verkeerde zaak. Ik heb altijd een probleem met geweld, altijd. Ik wel
Echt waar? je bent van de gebroken geweertjes?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |