Dit waren toch harde kernen van drie voetbalclubs die normaal elkaar afslaan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo mbt Katwijk joh, en scheer die mensen zeker niet over één kam met die pro pallies. Ja, Katwijk is een overwegend christelijk stadje, so what. Zijn gewoon fatsoenlijke autochtonen zoals jij en ik. Volkomen onzin om Katwijkers over één kam te scheren met dat moslimgajes
Die vormden een kring rond die kerk waar die bijeenkomst was, zodat die relmoslims niet naar binnen konden om de boel te verzieken. Prima actie, niks mis mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit waren toch harde kernen van drie voetbalclubs die normaal elkaar afslaan?
Inteelt in Pakistan is 65%quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo mbt Katwijk joh, en scheer die mensen zeker niet over één kam met die pro pallies. Ja, Katwijk is een overwegend christelijk stadje, so what. Zijn gewoon fatsoenlijke autochtonen zoals jij en ik. Volkomen onzin om Katwijkers over één kam te scheren met dat moslimgajes
Helaas is geweld de enige taal die ze verstaan en respecteren. Wat mede komt door het vele inteelt wat je terugzien in die groepenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen, maar in Katwijk hebben we gezien hoe je dat pro pallie gajes moet aanpakken. Mag van mij vaker gebeuren.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
In 2017, the Minister of Foreign Affairs of the United Arab Emirates, Sheikh Abdullah bin Zayed, who signed the peace agreement with Israel, gave the following warning to the European Union.
Europe, you are not paying attention!
Daar is nu al sprake van, hoeveel Syriegangers hebben we niet uit Europa zien vertrekken om zich aan te sluiten bij IS? En dan heeft onze regering er nog tijd en moeite ingestopt om sommige van die varkens weer terug te halen naar Nederland.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
In 2017, the Minister of Foreign Affairs of the United Arab Emirates, Sheikh Abdullah bin Zayed, who signed the peace agreement with Israel, gave the following warning to the European Union.
Europe, you are not paying attention!
Was het niet voor al die Israëlische vlaggen dan zou ik zelf wellicht naar Katwijk afreizenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Besef dat het grootste gedeelte hiervan helemaal niet pro-Israel is, maar gewoon dat tuig niet wil hebben in Katwijk. En dat terwijl Israel er echt alles zelf aandoet om de pr-oorlog te verliezen. De pro-Palestijnse diaspora is debiel.
De islamisering van Europa via "vluchtelingen" en gezinshereniging is nou ook niet bepaald een prikkel voor de actoren in de islamitische wereld om conflicten te beeindigen en voorkomen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar is nu al sprake van, hoeveel Syriegangers hebben we niet uit Europa zien vertrekken om zich aan te sluiten bij IS? En dan heeft onze regering er nog tijd en moeite ingestopt om sommige van die varkens weer terug te halen naar Nederland.
Onbegrijpelijk.
Ik denk dat het grootste deel wel voor Israel is ongeacht of ze het huidige beleid steunen. Het is toch het Oud-Testamentische broedervolk van de uitverkoren Nederlands Hervormden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Besef dat het grootste gedeelte hiervan helemaal niet pro-Israel is, maar gewoon dat tuig niet wil hebben in Katwijk. En dat terwijl Israel er echt alles zelf aandoet om de pr-oorlog te verliezen. De pro-Palestijnse diaspora is debiel.
Zal ook wel meevallen.. ik woon daar in de buurt en hoor nooit iets over die voetbalsupportersquote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit waren toch harde kernen van drie voetbalclubs die normaal elkaar afslaan?
Snel, laten we die salafi's hun zin geven, anders zijn we RACISTEN.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Rotterdam Radicals trui en op de voorgrond een oude man die de Hitlergroet brengt, gernot
Bij welk team hoort die oude man? Tegenwoordig haten beide kanten joden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Rotterdam Radicals trui en op de voorgrond een oude man die de Hitlergroet brengt, gernot
Het valt mij op dat je katwijkers voor heel wat uit mag maken itt moslims.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Inteelt in Pakistan is 65%
Inteelt in Israël is 10%
Inteelt in Nederland 0.1%
Moslim landen domineren op dit gebied
Wat doet Qarrad? Negeert die eerste twee en focust zich alleen op de 0.1%
[ afbeelding ]
https://worldpopulationre(...)nbreeding-by-country
Qarrad heeft een hekel aan alles wat blank en christelijk is
Moeten daar eigenlijk tegen demonstreren jaquote:
Oh jeetje toch een Elon Musk fan, dat dit kan anno 2025quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Je bent niet de enige die het opvaltquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het valt mij op dat je katwijkers voor heel wat uit mag maken itt moslims.
Katwijkse gristenen zijn wit.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het valt mij op dat je katwijkers voor heel wat uit mag maken itt moslims.
We gaan dezelfde kant op als Engeland..die debiel Starmer met zijn 'two tier policy'quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Katwijkse gristenen zijn wit.
Dan zijn het automatisch submenselijke racisten.
Aldus onze woke warlords.
Nee precies, die 'broeders alleen' salafi's, niks mis mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:47 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
Volgens mij was het niet oké wat in Katwijk is gebeurd maar het zal door mijn woke-hoofd komen. Succes wakkere jongens
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee precies, die 'broeders alleen' salafi's, niks mis mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |