Nou, dan gaat Hazel weer een “grappig” stukje improv doen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:11 schreef Greys het volgende:
Ben echt heel benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren met de televotes als die enorme groep stemmers die niet in de fanbubble zitten er weer bij komen.
Ik vermoed chaos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Dus Australi en Armeni gaan dus wel in blote bast het podium op. Terwijl Erika zich meer moest bedekkenquote:Op donderdag 15 mei 2025 00:22 schreef Funhouse het volgende:
Recapje voor de ROTW voting: https://streamable.com/yl9jwu
Nou ben benieuwd hoe dat vanavond dan gaat.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:44 schreef Greys het volgende:
Gister schreef Simon van Wiwi al dat het leek of Oostenrijk na afloop boos van het podium liep en ik lees nu dit over vanmiddag:
[ x ]
En dit was dus gister:
[ x ]
Is wel echt slordig als dit soort dingen misgaan bij een van de favorieten, en snap de frustatie bij JJ, dit is waar je maanden naar toe hebt gewerkt met je hele team.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:44 schreef Greys het volgende:
Gister schreef Simon van Wiwi al dat het leek of Oostenrijk na afloop boos van het podium liep en ik lees nu dit over vanmiddag:
[ x ]
En dit was dus gister:
[ x ]
Ik heb de uitvoering van gisteravond gezien. Hij gaf na zijn optreden handkusjes aan het publiek en rende daarna weg. Totaal geen onvrede gezien.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:44 schreef Greys het volgende:
[ x ]
En dit was dus gister:
[ x ]
^van EscXtraquote:There is something cathartic in seeing Claude singing on that stage: the first time The Netherlands has performed on a Grand Final dress rehearsal since 2022. I was present in the arena in Malm and remember our panic, not understanding why Joost had been skipped.
The clapping along and the French help it make it a better experience.
^van ThatEurovisionSitequote:I can understand why this was placed after Latvia as there is a bit of a delay in trying to get Latvia’s curtain off the stage.
This remains an incredibly intimate performance at the beginning, with Claude’s voice trembling before the song picks up at the chorus. If I’m looking at this right, about 90% of this is one continuous shot - but you couldn’t tell because everything is soo immersive.
We have a lot of blue and orange in the lighting, it feels like a really warm performance
Hm, gecombineerd met de andere recensies klinkt het niet alsof het heel veel indruk maakt op deze plek. Zoals we al vreesden, de televote wordt een probleem voor Claude.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:59 schreef TDHS het volgende:
escnation:
12. Netherlands
LYS: Very odd that this also more artistic performance gets shoehorned right before Erika Vikman and so shortly performances with similar vibes from Austria and Latvia.
NUA: Jean-Jacques but less annoying.
SUNTRIBE: 87.6 dB
(en dat laatste gaat over applaus en is een goede score)
Dat is wel duidelijk, in deze “gebalanceerde” startvolgorde komen zes televotingfavorieten in de eerste helft, met Isral, Estland, Oekrane, Nederland, Oostenrijk en Finland. Dan tussen 14-22 niets. En Zweden, Frankrijk en Albani bij de laatste 4. In die eerste helft gaan er dus automatisch een paar sneuvelen, waar Nederland ook bij kan horen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hm, gecombineerd met de andere recensies klinkt het niet alsof het heel veel indruk maakt op deze plek. Zoals we al vreesden, de televote wordt een probleem voor Claude.
Kan je nagaan hoe dingen dus voor twee mensen al volkomen tegenstrijdig kunnen overkomen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik heb de uitvoering van gisteravond gezien. Hij gaf na zijn optreden handkusjes aan het publiek en rende daarna weg. Totaal geen onvrede gezien.
Dat niet eens zozeer, maar dit nummer gedijt het best als je er eerst een aantal flashy kutnummers voor hebt zitten, en dat de kijker dan denkt: eindelijk, een normaal liedje. Dat is nu niet het geval, de kijker denkt nu: ik kan wel wat meer energie gebruiken, en die energie komt dan bij Finland.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk, in deze “gebalanceerde” startvolgorde komen zes televotingfavorieten in de eerste helft, met Isral, Estland, Oekrane, Nederland, Oostenrijk en Finland. Dan tussen 14-22 niets. En Zweden, Frankrijk en Albani bij de laatste 4. In die eerste helft gaan er dus automatisch een paar sneuvelen, waar Nederland ook bij kan horen.
Meh, jammer weer. Dat werkte in de semi inderdaad heel goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat niet eens zozeer, maar dit nummer gedijt het best als je er eerst een aantal flashy kutnummers voor hebt zitten, en dat de kijker dan denkt: eindelijk, een normaal liedje. Dat is nu niet het geval, de kijker denkt nu: ik kan wel wat meer energie gebruiken, en die energie komt dan bij Finland.
Ik las op ESC Insight een theorie dat publieksfavorieten Finland en Zweden allebei een "crowd pleaser" voor zich hebben gekregen, waardoor de zaal al los is zodra die landen komen. Dat zijn dan Nederland voor Finland en Denemarken voor Zweden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Meh, jammer weer. Dat werkte in de semi inderdaad heel goed.
Mogen we tevreden mee zijn! Oostenrijk en Zweden vallen wel wat tegen. Zal het dan toch Frankrijk worden?quote:
Bij Press Poll heb je natuurlijk ook wel zo dat veel Press op hun eigen land stemt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:20 schreef Thrts het volgende:
[..]
Mogen we tevreden mee zijn! Oostenrijk en Zweden vallen wel wat tegen. Zal het dan toch Frankrijk worden?
Is er veel pers uit Frankrijk en NL dat je weet?😊quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij Press Poll heb je natuurlijk ook wel zo dat veel Press op hun eigen land stemt.
Denk dat bij veel landen het wel ongeveer in verhouding staat tot bevolkingsaantallen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:21 schreef Thrts het volgende:
[..]
Is er veel pers uit Frankrijk en NL dat je weet?😊
Je hebt ESCUnited die streamt en ESCGabe. Ik zie morgen wel de jury rehearsal op Twitter voorbijkomen.quote:
Echte verrassingen zijn er ondertussen niet meer.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:08 schreef DevK het volgende:
[..]
Je hebt ESCUnited die streamt en ESCGabe. Ik zie morgen wel de jury rehearsal op Twitter voorbijkomen.
Gelukkig zijn er dit jaar lekker veel accreditaties uitgegeven dus zullen er vast veel alternatieven zijn.quote:
De ander waar ik het over had nu ook niet meer.quote:
Matt heeft beeld.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
De ander waar ik het over had nu ook niet meer.
Dit gaat weer net zo soepel als vorig jaar.
Ik had vorig jaar contact met een vertegenwoordiger van het bedrijf die de stream verzorgde in 2024.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
De ander waar ik het over had nu ook niet meer.
Dit gaat weer net zo soepel als vorig jaar.
Ik begrijp nog steeds niet waarom de EBU een extern bedrijf inzet voor de stream terwijl ze zelf een stream-platform hebben, waar de UEFA onder andere gebruik van maakt zonder morren. In 2023 gebruikte ze vimeo.quote:Er wordt van te voren bij zo’n event een capaciteit inschatting gemaakt, en A er waren veel meer mensen geaccrediteerd dan aangegeven, en B de streams waren gelekt dus er keken nog meer mensen.
Als derde bijkomstigheid was de aanlevering richting ons in het begin ook niet ideaal. Beetje perfect storm…
Volg je de updates vanuit een livestream?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:29 schreef Fred_B het volgende:
Laura van Luxemburg wat zenuwachtig, maar kwam er aardig door.
Nee, samenvatting van verschillende Twitteraars. FOK gaat niet zo lekker met tweets momenteel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:32 schreef Thrts het volgende:
[..]
Volg je de updates vanuit een livestream?
O ja, dat herinner ik me!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar contact met een vertegenwoordiger van het bedrijf die de stream verzorgde in 2024.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |