Je hebt ESCUnited die streamt en ESCGabe. Ik zie morgen wel de jury rehearsal op Twitter voorbijkomen.quote:
Echte verrassingen zijn er ondertussen niet meer.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:08 schreef DevK het volgende:
[..]
Je hebt ESCUnited die streamt en ESCGabe. Ik zie morgen wel de jury rehearsal op Twitter voorbijkomen.
Gelukkig zijn er dit jaar lekker veel accreditaties uitgegeven dus zullen er vast veel alternatieven zijn.quote:
De ander waar ik het over had nu ook niet meer.quote:
Matt heeft beeld.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
De ander waar ik het over had nu ook niet meer.
Dit gaat weer net zo soepel als vorig jaar.
Ik had vorig jaar contact met een vertegenwoordiger van het bedrijf die de stream verzorgde in 2024.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
De ander waar ik het over had nu ook niet meer.
Dit gaat weer net zo soepel als vorig jaar.
Ik begrijp nog steeds niet waarom de EBU een extern bedrijf inzet voor de stream terwijl ze zelf een stream-platform hebben, waar de UEFA onder andere gebruik van maakt zonder morren. In 2023 gebruikte ze vimeo.quote:Er wordt van te voren bij zo’n event een capaciteit inschatting gemaakt, en A er waren veel meer mensen geaccrediteerd dan aangegeven, en B de streams waren gelekt dus er keken nog meer mensen.
Als derde bijkomstigheid was de aanlevering richting ons in het begin ook niet ideaal. Beetje perfect storm…
Volg je de updates vanuit een livestream?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:29 schreef Fred_B het volgende:
Laura van Luxemburg wat zenuwachtig, maar kwam er aardig door.
Nee, samenvatting van verschillende Twitteraars. FOK gaat niet zo lekker met tweets momenteel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:32 schreef Thrts het volgende:
[..]
Volg je de updates vanuit een livestream?
O ja, dat herinner ik me!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar contact met een vertegenwoordiger van het bedrijf die de stream verzorgde in 2024.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |