Ik vind dit een erg accurate omschrijving van hoe Claude's aanwezigheid op het ESF voeltquote:
Oostenrijk als favoriet helaas wel zeker eerste helftquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:24 schreef Greys het volgende:
Frankrijk trekt 2e helft.
Verrassend.
Claude dan dus graag eind 1e helft ofzo.
Anders zitten we tussen de Franse ballades.
Ja!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oostenrijk als favoriet helaas wel zeker eerste helft
Ik heb net Louane en Claude achter elkaar bekeken, om een beetje feeling erbij te krijgen, maar juist omdat het allemaal wat minder gelikt is dan bij Louane komt de performance van Claude veel echter over. Zet ze maar dicht bij elkaar, maakt niks uit. (gaan ze niet doen overigens)quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:24 schreef Greys het volgende:
Frankrijk trekt 2e helft.
Verrassend.
Claude dan dus graag eind 1e helft ofzo.
Anders zitten we tussen de Franse ballades.
Dat deden ze bij Joost omdat hij een televote-kanon was. Het kan best dat Claude 5e of 6e is geworden in de semi en dan gebruiken ze wellicht eerder Tommy Cash als Israël-buffer.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:36 schreef Fred_B het volgende:
Israël heeft eerste helft, dus die kan als tweede met Nederland er direct na.
Edit: producers choice, maar zou het wat uitmaken
Israël als tweede lijkt me een prima keuze.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:36 schreef Fred_B het volgende:
Israël heeft eerste helft, dus die kan als tweede met Nederland er direct na.
Edit: producers choice, maar zou het wat uitmaken
Rond half drie in de nacht was vorig jaar geloof ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:46 schreef Eurochacha het volgende:
Hoelaat wordt meestal de RO bekendgemaakt? Vannacht nog wel? Lijkt me wel toch als morgen al repetities zijn
Ja, en ze hebben daar nog best wat keus met Oostenrijk, Finland, Oekraïne en Luxemburg in de eerste helft.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat deden ze bij Joost omdat hij een televote-kanon was. Het kan best dat Claude 5e of 6e is geworden in de semi en dan gebruiken ze wellicht eerder Tommy Cash als Israël-buffer.
Oh dat is wel heel laat ja hahaha. Ik denk het laatste….quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Rond half drie in de nacht was vorig jaar geloof ik.
Ik ga er niet op wachten en me geestelijk vast voorbereiden op dolgelukkig wakker worden óf piswoest.
Ik gok het ook maar misschien worden we blij verrast omdat ze NL vorig jaar ook al op een kutplek hadden gezet als een van de favorieten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:54 schreef Eurochacha het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel laat ja hahaha. Ik denk het laatste….
Verleden jaar zaten nog tot laat te hyperen. Nu. Ligt iedereen in bed nog wat te FOK!ken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Rond half drie in de nacht was vorig jaar geloof ik.
Ik ga er niet op wachten en me geestelijk vast voorbereiden op dolgelukkig wakker worden óf piswoest.
Ja, vorig jaar heeft erin gehakt. 😅quote:Op vrijdag 16 mei 2025 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verleden jaar zaten nog tot laat te hyperen. Nu. Ligt iedereen in bed nog wat te FOK!ken.
Bij Finland moeten er spullen op het podium worden gezet, dus die kans is aanwezig.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 06:52 schreef Em31 het volgende:
Hmm niet slecht, maar hopelijk een kleine pauze tussen Nederland en Finland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |