Omdat dat ons echt totaal niet uitkwamquote:
Op die blessuretijd was echt helemaal niks af te dingen hoor. 6 minuten was redelijk en na dat theater van Henderson en die knuppel in de 16 die een duwtje kreeg van Vaessen en het opgefokte gedoe van Klaassen was het vrij logisch om nog een minuut of vijf bij te trekken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:29 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon op tijd affluiten natuurlijk. Hij wist zelf ook wel dat hij fout zat door nog langer door te spelen daarna.
Die 6 minuten sloegen al nergens op.
Oneens, na die smerige rode kaart en het gedrag van die keeper (sloeg Taylor in zijn gezicht) en daarna zijn beuken in de 16 geef je ze nog een beloning ook dus.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:26 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Manschot floot verschrikkelijk maar is niet de reden dat Ajax hier punten verspeeld. Het massaal terugplooien op de eigen helft met 11 tegen 10 was de verkeerde keuze, zeker als je Pasveer op doel hebt die nu al behoorlijk wat doelpunten tegen heeft gekregen in die paar wedstrijden dat hij terug is. Die pakt geen punten voor je ploeg.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat dat ons echt totaal niet uitkwam
Had je nou 3 minuten bijgeteld dan was dit misschien niet gebeurd
Vond ie dat echt ja?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:32 schreef Caland het volgende:
Die goals tegen zijn toch gewoon twee ketsers van Pasveer
Zou @:tarado dat nog steeds de beste keeper van de eredivisie vinden?
Zou het wat uitmaken HeatWave?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oneens, na die smerige rode kaart en het gedrag van die keeper (sloeg Taylor in zijn gezicht) en daarna zijn beuken in de 16 geef je ze nog een beloning ook dus.
Ik ben normaal de eerste die Ajax zelf de schud geeft, maar dit was schandalig gefloten.
Nu niet meer neequote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu niet meer nee.
Maar op deze manier een competitie beslissen, ik vind het echt niet kunnen.
Had nog wel een leuke fase, was dat vorig seizoen nog of begin dit seizoen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vond ie dat echt ja?
Staat niet eens in de top drie. Die kerel kan echt niet meer.
Je verliest toch punten tegen Twente zondag.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu niet meer nee.
Ik vond hem slecht fluiten, maar de extra blessuretijd is niet gek met die rode kaart en het opstootje. Dat Groningen daarvoor beloond wordt komt door ons. Neemt niet weg dat ik het gedrag van Groningen vrij walgelijk vond, ook al voor de wedstrijd. Dat je alles geeft is normaal, maar dïe domme teksten vooraf en dat opgefokte gedrag is vrij irritant. En dan vinden ze ons schijnbaar zo vreselijk.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:29 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon op tijd affluiten natuurlijk. Hij wist zelf ook wel dat hij fout zat door nog langer door te spelen daarna.
Die 6 minuten sloegen al nergens op.
Gast.. een competitie beslissen? Kijk naar het resultaat van de afgelopen 4 wedstrijden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu niet meer nee.
Dit kon echt niet inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:32 schreef Caland het volgende:
Die goals tegen zijn toch gewoon twee ketsers van Pasveer
Zou @:tarado dat nog steeds de beste keeper van de eredivisie vinden?
Zeker.. zal je zien. PSV verliest, maar Ajax ook.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je verliest toch punten tegen Twente zondag.
Wellicht, maar dat had Ajax dan zelf gedaan en kan ik er mee leven. Nu ben ik even pislink ja, so be it.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je verliest toch punten tegen Twente zondag.
Dit PSV gaat echt niet verliezen bij Sparta.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zeker.. zal je zien. PSV verliest, maar Ajax ook.
Helemaal eens, dit was echt het belonen van onsportief wangedrag. Schandalige vertoning.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oneens, na die smerige rode kaart en het gedrag van die keeper (sloeg Taylor in zijn gezicht) en daarna zijn beuken in de 16 geef je ze nog een beloning ook dus.
Ik ben normaal de eerste die Ajax zelf de schuld geeft, maar dit was schandalig gefloten.
Nee klopt, maar zou bij Ajax passen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit PSV gaat echt niet verliezen bij Sparta.
Ajax doet het natuurlijk ook zelf nu, want die treffer mag gewoon niet vallen. Die blessuretijd is opmerkelijk, maar dat was het de vorige speelronde bij Feyenoord - PSV ook al. Zulke momenten maken het er niet makkelijker op zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat had Ajax dan zelf gedaan en kan ik er mee leven. Nu ben ik even pislink ja, so be it.
Niet voor mij hoor vriend. Ik was even venijnig richting @Rene , maar ik heb mijn emoties weer onder de controle!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |