Kritiek op Israël is geen anti semitismequote:Op woensdag 14 mei 2025 19:44 schreef BlaZ het volgende:
Ik denk dat het eerder taak is aan het kabinet om de antisemitische Halsema tot de orde te roepen.
Kritiek op islam is geen racismequote:Op woensdag 14 mei 2025 19:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kritiek op Israël is geen anti semitisme
We zien gelukkig ook onder de Nederlandse bevolking dat het sentiment flink aan het draaien is.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:51 schreef Harvest89 het volgende:
Uitstekend standpunt van Halsema.
Gewoon lijnrecht tegenover dat genocide steunend kabinet staan.
Niet echt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We zien gelukkig ook onder de Nederlandse bevolking dat het sentiment flink aan het draaien is.
Klopt. Steeds meer mensen beseffen dat dit gewoon genocide is. En daar kun je niet achter staan, tenzij je voor geen meter deugt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We zien gelukkig ook onder de Nederlandse bevolking dat het sentiment flink aan het draaien is.
steeds meer mensen beseffen dat we hier te maken hebben met een monsterlijk huwelijk tussen batshit insane woke figuren en haatbaarden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt. Steeds meer mensen beseffen dat dit gewoon genocide is. En daar kun je niet achter staan, tenzij je voor geen meter deugt.
Etto valt weer woke windmolens aan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
steeds meer mensen beseffen dat we hier te maken hebben met een monsterlijk huwelijk tussen batshit insane woke figuren en haatbaarden.
En die snappen hoe ook achterlijk dat verbond is.
Je bewijst enkel mijn standpunt, Harvest. Alleen ben je sinds je bekering te stom om te poepen geworden om dat door te hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Etto valt weer woke windmolens aan.
Ook leuk om te weten dat je de genocide daar blijkbaar steunt.
Probeer eens empathie voor hem te tonen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Etto valt weer woke windmolens aan.
Ook leuk om te weten dat je de genocide daar blijkbaar steunt.
Ik zou hem in elk geval geen jarenlange celstraf toewensen. En al helemaal niet vanwege een paar kilo wiet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Probeer eens empathie voor hem te tonen.
Sluit m dan.quote:
LOLquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt. Steeds meer mensen beseffen dat dit gewoon genocide is. En daar kun je niet achter staan, tenzij je voor geen meter deugt.
Want tintje en niet-grrrrrristelijke religiequote:Op woensdag 14 mei 2025 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom is Halsema zo enorm op de hand van de Palestijnen?
nosquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)israel-koers-kabinet
Diversiteitbeleid he...quote:
quote:Dat neemt niet weg dat nog altijd 59 procent Hamas verantwoordelijk houdt voor het oplaaien van het conflict tussen Israël en de Palestijnen.
Nou, als inwoner en belastingbetaler in Amsterdam zou ik graag hebben dat mevrouw Halsema haar prioriteiten wat meer focust op de abominabele situatie in mijn stad; smerig, financiële chaos, talloze daklozen, clientisme etc. etc...quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Als Halsema zich met de (inter)nationale politiek bezig wil bemoeien moet ze maar weer naar Den Haag gaan.
Je bent een plaatselijke politicus, hou je bezig met plaatselijke problemen.
Jajaaaaquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
De islam moet weer even worden opgepoetst, what else is new
Zoals ik al zei: stemvee.
Zijn nu eenmaal wat meer islamieten dan joden in Nederland
"Kijk ons eens begaan met je stam!"
Flikker toch op.
Mooiquote:
Nou en manquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi
Want we weten allemaal dat als Palestijnen Hindu waren geweest we dit gejank niet hadden gehad.
Stel schijnheilen.
Ja, precies. Dat irriteert mij ook. Die wethouder hier in Hilversum bijvoorbeeld ook die perse iets meende te moeten zeggen over Gaza waardoor er weer een hoop zinloos gedoe en ophef is ontstaan. Vent, je portefeuille zit vol relatief kleinschalige lokale problemen en zelfs die kun je niet fiksen. Ga daar dan eerst maar eens aan werken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:46 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nou, als inwoner en belastingbetaler in Amsterdam zou ik graag hebben dat mevrouw Halsema haar prioriteiten wat meer focust op de abominabele situatie in mijn stad; smerig, financiële chaos, talloze daklozen, clientisme etc. etc...
ze zijn vooral bang racist genoemd te wordenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat irriteert mij ook. Die wethouder hier in Hilversum bijvoorbeeld ook die perse iets meende te moeten zeggen over Gaza waardoor er weer een hoop zinloze gedoe en ophef is ontstaan. Vent, je portefeuille zit vol relatief kleinschalige lokale problemen en zelfs die kun je niet fiksen. Ga daar dan eerst maar eens aan werken.
Zoals ik elder al schreef: deze mensen willen zich gewoon wat groter voelen dan ze werkelijk zijn door iets te zeggen, of een symbolisch dingejte te doen, over een kwestie waar ze geen enkele echte macht over hebben.
Dit dus.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat irriteert mij ook. Die wethouder hier in Hilversum bijvoorbeeld ook die perse iets meende te moeten zeggen over Gaza waardoor er weer een hoop zinloze gedoe en ophef is ontstaan. Vent, je portefeuille zit vol relatief kleinschalige lokale problemen en zelfs die kun je niet fiksen. Ga daar dan eerst maar eens aan werken.
Zoals ik elder al schreef: deze mensen willen zich gewoon wat groter voelen dan ze werkelijk zijn door iets te zeggen, of een symbolisch dingejte te doen, over een kwestie waar ze geen enkele echte macht over hebben.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Helaas maar de moordlustige onderdrukkende Israëliërs wordt zeker weer de hand boven het hoofd gehouden.
Vraag me af hoe dit maar door kan blijven gaan.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Helaas maar de moordlustige onderdrukkende Israëliërs wordt zeker weer de hand boven het hoofd gehouden.
Daar heeft men gewoon op gestemd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goed verhaal.quote:
Waarom gedraagt de wereld zich als schoothondje van Israël en stelt niemand de grens? Bang om voor antisemiet te worden uitgemaakt waarschijnlijk.quote:
Ja, na een dag werken heb ik om 9 uur 's avonds niet zo'n zin om een trendhoppende 'wat zouden anderen denken dat het goede vandaag is'-adept bij te scholen, sorry.quote:
DAT zal het zijn!!!!quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom gedraagt de wereld zich als schoothondje van Israël en stelt niemand de grens? Bang om voor antisemiet te worden uitgemaakt waarschijnlijk.
Waarom anders dan?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DAT zal het zijn!!!!
Nou, echt, als we de afgelopen decennia ERGENS mee doodgegooid zijn, is het wel om anti-Joods genoemd te worden..
ECHT, SUPER ECHT.
lol
Argumentenleer, de basis.quote:
Zie het nou nergens doen anders vriend.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Argumentenleer, de basis.
Als je zelf iets als absoluut stelt (schoothondje) zul je dat eerst fatsoenlijk moeten voorzien van argumenten.
Als je sjaal maar goed zit.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zie het nou nergens doen anders vriend.
Aandoenlijk?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Aandoenlijk toch, al die pro-feminisme, pro-LGBTQ types die helemaal smelten bij de aartsconservatieve leer der islam?
GroenLinks en D66... grotere mindfucks zijn niet denkbaar.
Daar is al helemaal geen sprake vanquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom gedraagt de wereld zich als schoothondje van Israël en stelt niemand de grens? Bang om voor antisemiet te worden uitgemaakt waarschijnlijk.
Alleen maar stropoppen maar nergens inhoud.quote:
Check de Westbank onderdrukkingen.quote:
De inhoud is al wat vaker aangehaald, chevy.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen maar stropoppen maar nergens inhoud.
Chapeau.
Check hoeveel landen Palestina erkennenquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Check de Westbank onderdrukkingen.
Zelfs dat lukt haar nietquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Als Halsema zich met de (inter)nationale politiek bezig wil bemoeien moet ze maar weer naar Den Haag gaan.
Je bent een plaatselijke politicus, hou je bezig met plaatselijke problemen.
Daarom dit natuurlijk, lekkere afleiding.quote:
Ja dat is nou juist het hele probleem, alle misdaden en schendingen van Israël worden toegestaanquote:
Die van het hele Midden-Oosten al decennia, zeker qua vrouwen- en homorechten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat is nou juist het hele probleem, alle misdaden en schendingen van Israël worden toegestaan
Waarom het onderwerp verleggen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die van het hele Midden-Oosten al decennia, zeker qua vrouwen- en homorechten.
Je daar al over opgewonden?
Klopt, mensenrechten doen er alleen toe wanneer het likes oplevert.quote:
Is je eigen aanname. Je probeert de aandacht alleen maar te verleggen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt, mensenrechten doen er alleen toe wanneer het likes oplevert.
Proest... mensenrechten zijn aannames.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is je eigen aanname. Je probeert de aandacht alleen maar te verleggen.
Precies dit.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt, mensenrechten doen er alleen toe wanneer het likes oplevert.
Ok dan doe je niet nee aan het gesprekjequote:Op woensdag 14 mei 2025 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat is nou juist het hele probleem, alle misdaden en schendingen van Israël worden toegestaan
Stropoppen, minachting en emojis. Alles wat je in huis hebt. Jammer.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Proest... mensenrechten zijn aannames.
Nou, jawel.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ok dan doe je niet nee aan het gesprekje
Integendeel, ik wijs je op selectieve verontwaardiging, en dat is lullig wanneer je je met ziel en zaligheid aan een Goede Zaak hebt gekoppeld.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stropoppen, minachting en emojis. Alles wat je in huis hebt. Jammer.
Nee jij verdenkt iedereen van selectieve verontwaardiging, je toont niks aanquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Integendeel, ik wijs je op selectieve verontwaardiging, en dat is lullig wanneer je je met ziel en zaligheid aan een Goede Zaak hebt gekoppeld.
Selectieve verontwaardiging? Hoe kom je hierbij? Dat is waar het topic over gaat maat. We zitten hier niet in een midden oosten homorechten topic. Dan moet je daar maar heen als je dat zoveel doet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Integendeel, ik wijs je op selectieve verontwaardiging, en dat is lullig wanneer je je met ziel en zaligheid aan een Goede Zaak hebt gekoppeld.
quote:Uiteraard volledig in scène gezet en geregisseerd door #Halsema zelf. Spreken van ‘genocidaal geweld’ in antwoord op mondelinge vragen van DENK. ‘Toevallig’ was de NOS in de zaal (zijn er normaal nooit). Alles voor haar eigen politieke profiel.
Dat heb ik genoeg aangetoond.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee jij verdenkt iedereen van selectieve verontwaardiging, je toont niks aan
Dat laatste hebben jij en chevycaprice gemeen lijkt het
Daar zul je dan ook niet te vinden zijnquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging? Hoe kom je hierbij? Dat is waar het topic over gaat maat. We zitten hier niet in een midden oosten homorechten topic. Dan moet je daar maar heen als je dat zoveel doet.
En weer doorgaan met cynische sneertjes. Ach.
Nou en manquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heb ik genoeg aangetoond.
Onze hipsters zijn nergens te vinden in het Iran-topic, het Darfur-topic of in welk topic dan ook dat hun hobbyisme niet interesseert.
Om over onze religieuze adepten nog maar te zwijgen. Zijn er TR's gezet of zo?
Ik bepaal zelf waar ik te vinden ben man.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar zul je dan ook niet te vinden zijn
Vast.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf waar ik te vinden ben man.
Koning van de whataboutism.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vast.
Tot niet ziens in een topic over hersendood geslagen vrouwen in Iran.
Nee, dat rattenvolk is blijkbaar heilig verklaard ofzo, met hun terrorisme, stemmen op Hamas en aanslagen op schoolbussenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:19 schreef Hathor het volgende:
Roep de Palestijnen anders een tot de orde, of telt dat niet?
De NL propaganda media doet zijn werk en het begint eindelijk de rotte vruchten te ervaren. Iedere dag meerdere headlines Israel bad Hamas/Gaza fantastisch, het hele DPG bedrijf met allerlei nieuwssites en kranten gerund door een linkse anti Israel familie, en dan nog de linkse redactie van de NOS dr overheen, die iedere dag in het journaal waar miljoenen mensen schaapachtig naar kijken hun zielige Gaza itempje pontificaal in beeld brengen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, en NOS en BNN VARA doen vervolgens net alsof dit 'maatschappelijk' gedragen wordt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:21 schreef quo_ het volgende:
Per saldo is GL een kutpartijtje dat 5-6 procent van de bevolking vertegenwoordigt. Het partijkartel heeft ze de hoofdstad toebedeeld. Aan de ene kant is dat jammer maar aan de andere kant wel pragmatisch want dit stukje nederland is toch al reddeloos verloren.
Als burgemeester heeft het walgelijke mens de grootste jodenjacht van na WOII goedgekeurd en gefaciliteerd.
Daarna uiteraard veel gespeelde verontwaardiging, veel krokodilletranen en de onvermijdelijke excuses.
Dat laatste is dus niks anders dan de GL variant van Taqqiyya.
En dan nu met grote woorden als genocide, mensenrechten en dubbelestandaarden de moraalridder uithangen richting het kabinet. Wat een vertoning.
Ik weet niet hoeveel mensen er gevraagd zijn in dit onderzoek, maar overduidelijk is 41% ervan zwakbegaafd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:37 schreef BlaZ het volgende:
In hoeverre is het volgende überhaupt een twistpunt; Hamas is verantwoordelijk voor het oplaaien van het conflict en dat staat los van het punt of mensen het eens zijn met de fermheid van de Israelische tegenaanval.quote:Dat neemt niet weg dat nog altijd 59 procent Hamas verantwoordelijk houdt voor het oplaaien van het conflict tussen Israël en de Palestijnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |