Dat zijn er precies 0. Op dit moment is mijn hoofd een hele mooie echokamer.quote:
The Dutch Boys - Boer Harms
Dit is overigens niet het origineel.
Klopt. Dit is een latere versie. Op zich niet erg, want het gezochte nummer van vanavond kent ook een eerdere versie... Onvermoede connectiequote:
Pulcino Pio - The Little Chick Cheep
Maar dit is ook niet het origineel.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Om het leed te verzachten, heb ik de Engelstalige versie gekozen...Pulcino Pio - The Little Chick Cheep
The Firm - Star Trekkin'quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Hier mogen jullie zelf even artiest en titel raden...
Kijk goed naar wat je ziet en hoort, kan ik alleen zeggen. Zeker ook bij het volgende nummer. Want veel duidelijker gaat het niet worden...quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:48 schreef Melting het volgende:
Maar de laatste 3 platen hebben mij alleen maar meer verward gemaakt, DJ11.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Het was lastig, maar het muntje is gevallen…
Klopt. Voor de administratie even met de uitvoerende:quote:
Kanon Orchestre de Chambre - Johann Pachelbel: Canon In D
Luisteraars met een goed muzikaal oor zouden een overeenkomst kunnen horen met drie nummers die eerder vanavond achter elkaar aan zijn gedraaid...quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Voor de administratie even met de uitvoerende:Kanon Orchestre de Chambre - Johann Pachelbel: Canon In D
Ik hoor het anders niet echt terug in Boer Harms en Star Trekkin'quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Luisteraars met een goed muzikaal oor zouden een overeenkomst kunnen horen met drie nummers die eerder vanavond achter elkaar aan zijn gedraaid...
Ik begrijp nu wat je bedoelt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Luisteraars met een goed muzikaal oor zouden een overeenkomst kunnen horen met drie nummers die eerder vanavond achter elkaar aan zijn gedraaid...
Mooi, dan was de opbouw goedquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp nu wat je bedoelt.
Maar dat hoorde ik toen niet/het viel me t9en niet op…
Maar ik hoor hier toch duidelijk wel Kuikentje Piep hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik hoor het anders niet echt terug in Boer Harms en Star Trekkin'
Dan was die vast goed.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:57 schreef brother52 het volgende:
Nee, ik ga geen 2e gok insturen. Blijf bij mijn eerste keus.
2e gok dan toch goed, maar zonder benul van België, Kerst-bestand en zo. Ik kwam niet verder dan voetbal en boerderij.quote:
Die is net deels al kort toegelicht…quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:59 schreef Melting het volgende:
Heel benieuwd naar de uitleg van elk nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |