Op welke dag ben jij bekeerd trouwens?quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wie steunt dit?
Boze locals zijn trouwens wel een risico van in illegaal bezet gebied gaan wonen.
De twijfel begon klein. AI doelbepaling met een programma dat wachtte totdat papa thuiskwam bij zijn gezin. Toen al die foto's van plunderende en vernederende IDF soldaten die maar bleven komen zonder gevolgen. Een echt westers land tolereert dat ongedisciplineerde gedrag niet. Het escaleerde na al die CGI beelden van terreur commandocentra onder ziekenhuizen. Die na het veroveren van die ziekenhuizen, het vermoorden van veel patiënten en opblazen van die ziekenhuis allemaal fake informatie bleken. Toch denk ik dat de echte bekering op de dag van de door de regering gesteunde rellen tegen het opsluiten van verkrachters was.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Op welke dag ben jij bekeerd trouwens?
Als er niet gevochten wordt hoor je er niet van. In Utrecht worden Israëlische wapens ingekocht. Hoe vaak is voor de kazerne gedemonstreerd? Zonder te googelen want jij weet van iedere veldslag.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het valt op dat bijna elke demonstratie voor vrede uiteindelijk een vechtpartij word.
https://www.telegraaf.nl/(...)-de-vuist-in-berlijn
Tribalisten zoals jij denken alleen in absoluten. Wat doet jou denken dat ik een land voorsta zoals Israël? Ik moet er niet aan denken dat wij zo leven en zo handelen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De twijfel begon klein. AI doelbepaling met een programma dat wachtte totdat papa thuiskwam bij zijn gezin. Toen al die foto's van plunderende en vernederende IDF soldaten die maar bleven komen zonder gevolgen. Een echt westers land tolereert dat ongedisciplineerde gedrag niet. Het escaleerde na al die CGI beelden van terreur commandocentra onder ziekenhuizen. Die na het veroveren van die ziekenhuizen, het vermoorden van veel patiënten en opblazen van die ziekenhuis allemaal fake informatie bleken. Toch denk ik dat de echte bekering op de dag van de door de regering gesteunde rellen tegen het opsluiten van verkrachters was.
Wat is de reden dat al die feiten jou nog niet sceptisch tegenover Israel hebben gemaakt?
Aha.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat niet eens. Meer op basis van geloof.
Precies. Als Nederland bezet zou zijn, dan zou je ook in een heel ander land gaan vechten met politie aldaar. En Universiteiten slopen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als er niet gevochten wordt hoor je er niet van. In Utrecht worden Israëlische wapens ingekocht. Hoe vaak is voor de kazerne gedemonstreerd? Zonder te googelen want jij weet van iedere veldslag.
De vraag is eerder hoeveel je je opwindt over Iran.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dus omdat er geen vrijheid van religie is in Iran of zo heb je als jood recht om een Palli uit zijn huis te flikkeren? Dat komt het kort gezegd op neer toch?
Als je niet van vechten houdt, hoor je niet bij de partij van de vrede.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het valt op dat bijna elke demonstratie voor vrede uiteindelijk een vechtpartij word.
https://www.telegraaf.nl/(...)-de-vuist-in-berlijn
Je begint met mij uit te schelden en eindigt met dat je het met mij eens bent. Bijzonder.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Tribalisten zoals jij denken alleen in absoluten. Wat doet jou denken dat ik een land voorsta zoals Israël? Ik moet er niet aan denken dat wij zo leven en zo handelen.
Wat een achterlijke redenering.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je begint met mij uit te schelden en eindigt met dat je het met mij eens bent. Bijzonder.
Maar om je vraag te beantwoorden: je scheld mij hier bijvoorbeeld uit als ik uitleg waarom ik sceptisch ben over Israel. Dat past bij iemand die het een tof land vindt. Of moslims zoveel haat dat je graag een oogje toeknijpt als ze worden uitgeroeid. Wat wel ironisch is voor iemand die schermt met woorden als tribalist.
De regering is geen fan van Iran. De EU is geen fan van Iran. Fokkers zijn geen fan van Iran.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De vraag is eerder hoeveel je je opwindt over Iran.
Dit is een serieuze reactie?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De regering is geen fan van Iran. De EU is geen fan van Iran. Fokkers zijn geen fan van Iran.
Waarom is er nooit een topic met 100 reacties van de fokker die ik niet mag dat ze Iran kut vinden! wAT eEEn MyStirie. ZuH MOEte Wel JOduH HaTEN!
Waar scheld ik je uit? Tribalist is geen scheldwoord...wat je ook nu weer bewijst te zijn. Er is namelijk ook nog een 3e optie: ik zie jou te veel doorslaan naar één kant.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je begint met mij uit te schelden en eindigt met dat je het met mij eens bent. Bijzonder.
Maar om je vraag te beantwoorden: je scheld mij hier bijvoorbeeld uit als ik uitleg waarom ik sceptisch ben over Israel. Dat past bij iemand die het een tof land vindt. Of moslims zoveel haat dat je graag een oogje toeknijpt als ze worden uitgeroeid. Wat wel ironisch is voor iemand die schermt met woorden als tribalist.
Je had dus ongelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Precies. Als Nederland bezet zou zijn, dan zou je ook in een heel ander land gaan vechten met politie aldaar. En Universiteiten slopen.
echt he...quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waar scheld ik je uit? Tribalist is geen scheldwoord...wat je ook nu weer bewijst te zijn. Er is namelijk ook nog een 3e optie: ik zie jou te veel doorslaan naar één kant.
En welke kant is dat volgens jou?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waar scheld ik je uit? Tribalist is geen scheldwoord...wat je ook nu weer bewijst te zijn. Er is namelijk ook nog een 3e optie: ik zie jou te veel doorslaan naar één kant.
Goh welke zou dat zijn. Met je 'moslimhaat'.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En welke kant is dat volgens jou?
Israel kondigt een etnische zuivering aan en meerdere users klagen dat andere landen niet mee willen werken. En het enige wat jij uit je toetsenbord kan krijgen is gezeik over jongeren die allemaal woke zouden zijn en samenwerken met haatbaarden.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goh welke zou dat zijn. Met je 'moslimhaat'.
Dat vraag ik me inderdaad af.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Israel kondigt een etnische zuivering aan en meerdere users klagen dat andere landen niet mee willen werken. En het enige wat jij uit je toetsenbord kan krijgen is gezeik over jongeren die allemaal woke zouden zijn en samenwerken met haatbaarden.
En dan vraag jij je af waarom iemand aan moslimhaat denkt bij je posts. Een belezen en ervaren man zou een vermoeden moeten hebben.
Je prioritering is nogal extreem te noemen. Misdrijf tegen de menselijkheid? Meh boeiuh. Mensen die daar tegen demonstreren? WTF!quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me inderdaad af.
Leg eens uit.
Overigens, aangezien ik ook al jaren afgeef op de enge Evangelicals in de VS, sinds Reagan al een plaag, maakt dat mij nu ook christenhater?
Het gaat dan ook niet over menselijkheid, dat is het hele punt. Dat jij werkelijk denkt dat die demonstranten daarmee bezig zijn, kan ik enkel wijten aan naïviteit.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je prioritering is nogal extreem te noemen. Misdrijf tegen de menselijkheid? Meh boeiuh. Mensen die daar tegen demonstreren? WTF!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ga je zoeken naar een reden en die geef je zelf iedere keer.
In een gezellig religie topic niet nee. Ik zou het onsmakelijk vinden om dat te doen in een topic dat gaat over het massaal vermoorden en verdrijven van christenen. Als je grootste boospuntje in dat topic dan ook nog eens mensen zijn die demonstreren tegen die massamoord ga je voor mij over naar een christenhater ja. Stukje context dat mist in je voorbeeld.
Die demonstranten kunnen mij totaal niet boeien en dat doorzagen over ze in een topic als dit zegt wat over jou.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet over menselijkheid, dat is het hele punt. Dat jij werkelijk denkt dat die demonstranten daarmee bezig zijn, kan ik enkel wijten aan naïviteit.
Praat eens met een paar van die types.
Het zegt vooral dat ik walg van het gebruiken van menselijk leed voor tribale ideologiequote:Op donderdag 15 mei 2025 22:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Die demonstranten kunnen mij totaal niet boeien en dat doorzagen over ze in een topic als dit zegt wat over jou.
Gaap.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het zegt vooral dat ik walg van het gebruiken van menselijk leed voor tribale ideologie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |