En in het specifieke geval van dit jaar het liefst na de 20e positie omdat Zwitserland (Franstalig, ballad, rustig camerawerk) plek 19 als draw heeft.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ergens in de tweede helft, met het hoogtepunt zo rond de 17-21e startpositie is het beste. Later dan dat is ook prima, maar niet als allerlaatste, als mensen het wel geloven en hun ranking gaan maken. Vroeger dan dat wordt per positie steeds een beetje slechter, met 2-5e nog wat slechter dan als eerste.
Nou dat. Zo onnodig allemaal weer.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Net zoals dat artikel vorig jaar, meeste streams en views ooit! Ja door wie kwam dat. Jemig, had dit gewoon lekker weggelaten. Was echt nodig meteen een jaar later.
Dan liever niet daarna imho.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:37 schreef Niels93 het volgende:
[..]
En in het specifieke geval van dit jaar het liefst na de 20e positie omdat Zwitserland (Franstalig, ballad, rustig camerawerk) plek 19 als draw heeft.
Bereid je mentaal maar voor dat we haar volgend jaar weer zien.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat. Zo onnodig allemaal weer.
(Net als wéér Petra Mede.Hoe leuk ik haar verder ook vind. Ze playbackte enorm slecht trouwens.)
Dat was ook lekker random in een nummer over Zwitserland.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat. Zo onnodig allemaal weer.
(Net als wéér Petra Mede.Hoe leuk ik haar verder ook vind. Ze playbackte enorm slecht trouwens.)
Zet Frankrijk maar 12equote:Op woensdag 14 mei 2025 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan liever niet daarna imho.
Dan ben je een beetje 'van hetzelfde' qua stemmig en donker qua staging en close up en one shot.
Ik doe hem maar rond plek 12 ofzo dan.
Frankrijk is al zo ontzettend vaak genaaid met de running order, dan kan deze er ook nog wel bij inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zet Frankrijk maar 12e![]()
Claude kan prima als 25e.
Je denkt trouwens dat Claude misschien zoveel ouder is dan de jongens van IJsland en Noorwegen. Maar ze zijn allemaal binnen 2 jaar van elkaar geboren.quote:
Hahaha oké oké oké.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zet Frankrijk maar 12e![]()
Claude kan prima als 25e.
Terecht hoor, maar je bent dan gewoon weer de Calimero die loopt te stampvoeten. Het antwoord van EBU is namelijk al wel duidelijk; hij is gediskwalificeerd dus we nemen hem niet meer mee in officiële uitingen. Het optreden is van daarvoor, dus dat mag nog wel op YouTube blijven staan. Is het fair? Natuurlijk niet. Maar ze hebben een antwoord klaar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:06 schreef Greys het volgende:
AvroTros gaat bij de EBU navraag doen waarom ze Joost hebben overgeslagen in dat overzicht en ook Telegraaf heeft de EBU om een reactie daarover gevraagd.
Want je kunt niet doen alsof hij nooit meegedaan heeft en tegelijkertijd wél z'n clip al die tijd wel op je officiële Eurovision youtube houden om views binnen te harken.
Tof. Dit heb ik met @Greys ! Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Je denkt trouwens dat Claude misschien zoveel ouder is dan de jongens van IJsland en Noorwegen. Maar ze zijn allemaal binnen 2 jaar van elkaar geboren.
Zó duidelijk was dat antwoord kennelijk niet want ze (EBU) hebben Telegraaf net laten weten hun vraag te hebben doorgespeeld aan de Zwitserse omroep omdat zij over de inhoud van de show gaan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:28 schreef Japepk het volgende:
[..]
Terecht hoor, maar je bent dan gewoon weer de Calimero die loopt te stampvoeten. Het antwoord van EBU is namelijk al wel duidelijk; hij is gediskwalificeerd dus we nemen hem niet meer mee in officiële uitingen.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Tof. Dit heb ik met @:Greys ! Komt wel heel dichtbij zo.
Maar verwacht je uiteindelijk alsnog een mea culpa of rectificatie in dit verhaal? Dit wordt doorgespeeld om tijd te kopen, zodat het geen rel wordt tijdens ESF en om het antwoord wolliger te kunnen maken. Je wint er niks mee, want het kwaad is al geschied.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Zó duidelijk was dat antwoord kennelijk niet want ze (EBU) hebben Telegraaf net laten weten hun vraag te hebben doorgespeeld aan de Zwitserse omroep omdat zij over de inhoud van de show gaan.
Ik verwacht helemaal niks, maar ik vind het goed dat men toch even gaat informeren waarom dat nou precies was en of dat nou echt zo moet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:51 schreef Japepk het volgende:
[..]
Maar verwacht je uiteindelijk alsnog een mea culpa of rectificatie in dit verhaal? Dit wordt doorgespeeld om tijd te kopen, zodat het geen rel wordt tijdens ESF en om het antwoord wolliger te kunnen maken. Je wint er niks mee, want het kwaad is al geschied.
En het ging over William Tell. Dat is een man. Had dan Luca Hänni neergezet ofzo.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat was ook lekker random in een nummer over Zwitserland.
Ik denk dat menig commentator het dit jaar ook benoemd dat ze het fijn vinden dat Nederland er na vorig jaar weer gewoon bij is en ook nog met een positieve inzending.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:28 schreef Japepk het volgende:
[..]
Terecht hoor, maar je bent dan gewoon weer de Calimero die loopt te stampvoeten. Het antwoord van EBU is namelijk al wel duidelijk; hij is gediskwalificeerd dus we nemen hem niet meer mee in officiële uitingen. Het optreden is van daarvoor, dus dat mag nog wel op YouTube blijven staan. Is het fair? Natuurlijk niet. Maar ze hebben een antwoord klaar.
Niet meedoen. Dat was het antwoord geweest. Daar hadden commentatoren heus wel over gesproken, en anders maar niet. Dan had je je eigen principes aan je kant gehouden en konden ze het verder uitzoeken. Nu heb jij toegegeven en blijven zij je voor lul zetten.
Behalve als….quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |