Bijvoorbeeld jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Lalala met naar binnen gezogen bovenlip etc bedoel je?
Ja, dit had ik ook. Het was geen tegenvaller zoals met Francesco Gabbani ofzo, waarvan iedereen op het moment zelf niets meer begreep van de hype, maar ik had er toch meer van verwacht denk ik.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:57 schreef d_elise het volgende:
Toch vond ik Zweden gister wat minder overtuigend dan gedacht. Geen winner vibes. Maar misschien komt dat ook doordat ik het nummer + act al heel vaak gezien heb. Veel mensen zagen gisteren voor het eerst, laat staan zaterdag.
En zonder al te chauvinistisch te klinken vond ik C'est la vie echt een van de beste acts gisteren. Het werkt prima, zeker tussen alle drukke nummers en stagings door. Zang vond ik ook gewoon heel prima, er klonk emotie in.
Was het ook niet de geluidmix, en met name het publiek dat heel zacht gezet is, dat er voor zorgde dat het geheel wat minder levendig en feestelijk overkwam?quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja, dit had ik ook. Het was geen tegenvaller zoals met Francesco Gabbani ofzo, waarvan iedereen op het moment zelf niets meer begreep van de hype, maar ik had er toch meer van verwacht denk ik.
Ik kreeg het idee dat het podium te groot was voor de staging en ze niet wisten wat ze mee moesten. 'Oh dan lopen we gewoon naar voren en gaan we dan op en neer'quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:57 schreef d_elise het volgende:
Toch vond ik Zweden gister wat minder overtuigend dan gedacht. Geen winner vibes. Maar misschien komt dat ook doordat ik het nummer + act al heel vaak gezien heb. Veel mensen zagen gisteren voor het eerst, laat staan zaterdag.
En zonder al te chauvinistisch te klinken vond ik C'est la vie echt een van de beste acts gisteren. Het werkt prima, zeker tussen alle drukke nummers en stagings door. Zang vond ik ook gewoon heel prima, er klonk emotie in.
Ik kan er niet de vinger achter krijgen. Het leek allemaal wat vlakjes. Maar de sfeer in de zaal zat er ook niet echt lekker in, dat hielp niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Was het ook niet de geluidmix, en met name het publiek dat heel zacht gezet is, dat er voor zorgde dat het geheel wat minder levendig en feestelijk overkwam?
Ik vroeg me al of of het publiek aan de stille kant was. Zwitsers staan namelijk niet bekend om hun uitbundigheid, maar ook bij veel acts vond ik de geluidmix niet zo goed. De vocals van Red Sebastian verdronken in het nummer, was slecht afgesteld vond ik.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Was het ook niet de geluidmix, en met name het publiek dat heel zacht gezet is, dat er voor zorgde dat het geheel wat minder levendig en feestelijk overkwam?
Het publiek zal best internationaal zijn, en toch wel bovengemiddeld enthousiast over de favoriet. Maar het leek alsof ze in een vissenkom zaten en daaruit juichten, want zelfs het boegeroep bij Martin Österdahl was amper hoorbaar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:12 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik vroeg me al of of het publiek aan de stille kant was. Zwitsers staan namelijk niet bekend om hun uitbundigheid, maar ook bij veel acts vond ik de geluidmix niet zo goed. De vocals van Red Sebastian verdronken in het nummer, was slecht afgesteld vond ik.
Ja, Claude kan naar de 3e plek stijgen. Maar goed, morgenavond zal Louane optreden in SF2, daarna zien of het zo blijft.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:18 schreef Niels93 het volgende:
Ik snap de berekeningen achter de odds niet zo goed, maar kruipen we nu langzaam richting nummer 3 (Frankrijk)?
Het is totaal onbegrijpelijk waarom Zweden bij de bookies met kop en schouders bovenaan staat. Dit is toch een belachelijk slecht lied?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:57 schreef d_elise het volgende:
Toch vond ik Zweden gister wat minder overtuigend dan gedacht.
Denk dat dat te hoog gegrepen is...quote:
Ik denk wel dat het een voordeel is dat we op dinsdag moesten. C'est la Vie is een nummer dat een beetje moet sudderen. Dat was bij mij tenminste zo, de eerste keer horen dacht ik: ja wel mooi, maar wel een heel simpel refrein. Maar je krijgt het niet meer uit je hoofd. Hopelijk gebeurt dat bij meer mensen, en zijn ze tegen zaterdag om.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:00 schreef Spablauw214 het volgende:
De T denkt dat het nummer nog enorm gaat groeien en sluit niet uit dat we nog gaan meedoen om de winst.
Dat lijkt mij wat ambitieus maar een goede klassering moet geen enkel probleem zijn.
Oké dan stel ik mijn verwachtingen bij naar een top 5 plek.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk dat dat te hoog gegrepen is...
Ik vermoed dat het allemaal weer een beetje gaat tegenvallen, zoals wel vaker met Nederland. Of dat dan de jury of de televote is is de vraag. Denk dat we al blij mogen zijn met een top 10 (en een keer geen 11) en héél blij met top 5.
Wat is er belachelijk slecht aan dan? Het is geen hogere cultuur nee, maar het is een hele lekkere pop/schlager-song.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:23 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Het is totaal onbegrijpelijk waarom Zweden bij de bookies met kop en schouders bovenaan staat. Dit is toch een belachelijk slecht lied?
Ik vind het It goes up It goes down stukje nog steeds vele malen beter dan het refrein. Dat is wat het nummer maakt eigenlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:26 schreef blackswangreen het volgende:
Ik denk wel dat het een voordeel is dat we op dinsdag moesten. C'est la Vie is een nummer dat een beetje moet sudderen. Dat was bij mij tenminste zo, de eerste keer horen dacht ik: ja wel mooi, maar wel een heel simpel refrein.
Dat klopt, maar dat is wel het stuk dat hij live echt vals zingt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het It goes up It goes down stukje nog steeds vele malen beter dan het refrein.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:37 schreef Aadrianus het volgende:
Laten we niet alles over-analyseren mensen. [heel verhaal]
Ja! Echt wel! Heel goed zelfs!quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:17 schreef linebear het volgende:
Had het gevoel dat bij NL je het publiek duidelijk hoorde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |