Tragisch tafeltje wel. Rob Oudkerk, die ze alleen maar bellen omdat hij als PvdA'er altijd kritiek op de PvdA heeft, die dikzak als presentator met zijn carnavalsmuziek waar zelfs Johan Vlemmix zich nog voor zou schamen, de immer door rechts Nederlands misbruikte Lale Gul die zelf te achterlijk is om in de gaten te hebben dat men misbruik van haar maakt en, tja, de Lasbril.quote:
Ongekend mongolenshowtje weer, incl. nepvideosquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:14 schreef Pino112 het volgende:
Lezen jullie ook altijd mensen uit Zuid-Afrika de les over genocide?
Incompetente oranje mongool
Jammer dat die nog ademtquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:14 schreef Pino112 het volgende:
Lezen jullie ook altijd mensen uit Zuid-Afrika de les over genocide?
Incompetente oranje mongool
Mensen zonder haar zijn niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:21 schreef AllesKaputt het volgende:
Ach, Jaap.
Dit wist iedereen natuurlijk al lang.
Je wordt bedankt. Ik ben nu volledig op de hoogte van Jaap Stam zijn koffieverslaving.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mensen zonder haar zijn niet te vertrouwen.
Krijg je als je in de Champions League wil spelenquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:21 schreef AllesKaputt het volgende:
Ach, Jaap.
Dit wist iedereen natuurlijk al lang.
Zouden al die musici ook kippen moeten slachten?quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Krijg je als je in de Champions League wil spelen
7 bakken koffie in de ochtendquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:32 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Je wordt bedankt. Ik ben nu volledig op de hoogte van Jaap Stam zijn koffieverslaving.
Een beetje muzikant heeft voor zijn twaalfde al een dozijn katten de nek omgedraaid voor een setje darmsnaren. Daar kunnen ze in Alkmaar nog wat leren...quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zouden al die musici ook kippen moeten slachten?
Een beetje muzikant neemt dode dieren mee het podium op (Mayhem).quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:59 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Een beetje muzikant heeft voor zijn twaalfde al een dozijn katten de nek omgedraaid voor een setje darmsnaren. Daar kunnen ze in Alkmaar nog wat leren...
Mensen met een mening, in het Baskenland zijn ze nog te vinden.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/mikelsanjo6/status/1925312702576034059
@:rellende_rotscholier
Weet je wie ook voortdurend op intense toon mensen aansprak op wat er beter kon? Hij was eveneens tamelijk veeleisend.quote:"De realiteit is dat ik als dirigent voortdurend mensen aanspreek op wat er beter kan. Soms gebeurt dat op intense toon en als dat in het bijzijn van 120 anderen gebeurt, is dat niet altijd prettig. Ik weet dat ik veeleisend kan zijn."
Louis van Gaal?quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je wie ook voortdurend op intense toon mensen aansprak op wat er beter kon? Hij was eveneens tamelijk veeleisend.
Marco Kroon? Henk Kuipers?quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je wie ook voortdurend op intense toon mensen aansprak op wat er beter kon? Hij was eveneens tamelijk veeleisend.
Echt iedereen in het muziekwereldje weet dat Jaap van Z. een lul van Wagneriaanse proporties is, helemaal niemand is verrast door dit nieuwsfeitje.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verrassend overigens dat Jaap van Zweden een lul is. Met een stokje zwaaien is geen sport.
Zit jij in die scene?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:07 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Echt iedereen in het muziekwereldje weet dat Jaap van Z. een lul van Wagneriaanse proporties is, helemaal niemand is verrast door dit nieuwsfeitje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |