abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217628704
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 08:06 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nee, dat was onze eigen Fok! Cornald, @:Greys
Terecht!
  roze woensdag 14 mei 2025 @ 08:43:14 #142
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217628735
Ik hoop wel dat Cornald even op Twitter gaat gelezen vandaag als hij wakker wordt. Ik gok dat daar ook wel staat dat hij eerder was met de uitslag dan de dames en ik hoop dat hij er iets mee doet want het was wel een beetje vervelend. :') Hij deed het vast niet expres maar toch.
Your beauty never ever scared me.
pi_217628793
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 08:06 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nee, dat was onze eigen Fok! Cornald, @:Greys
Op de Belg waar ik op dat moment keek (middelmaat) werd het wel genoemd.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_217628804
2,34 miljoen kijkers voor de show
1,86 miljoen kijkers voor de puntentelling na de reclame.

Vorig jaar 2,98 miljoen, maar in 2023 met Mia en Dion 2,12 miljoen, dus wel vergelijkbaar.
pi_217628923
Nog wat nutteloze feitjes:

Alle uitgeschakelde liedjes waren in het Engels. Alle liedjes in eigen/andere taal gingen dus wel door.

Het is blijkbaar pas voor de tweede keer dat de voorlaatste en de laatste uit de startvolgorde niet doorgaan naar de finale.
pi_217629029
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 09:16 schreef Fred_B het volgende:
Alle uitgeschakelde liedjes waren in het Engels. Alle liedjes in eigen/andere taal gingen dus wel door.
_O_
pi_217629039
Vond het trouwens een prima show, leuke presentatrices en leuke intervalact over Zwitserland.

Hoop alleen dat die blonde wat meer kledingsmaak heeft in de andere shows, wat een vormloze verschrikking dat pak.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217629087
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Vond het trouwens een prima show, leuke presentatrices en leuke intervalact over Zwitserland.

Hoop alleen dat die blonde wat meer kledingsmaak heeft in de andere shows, wat een vormloze verschrikking dat pak.
Was deze zaal nou echt een stuk kleiner en knusser dan anders? Zag er wel intiem uit. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217629091
quote:

De intervalacts en postcards waren prima. Alleen de verkrachting van Ne Partez Pas Sans Moi had niet gehoeven.

Als de presentatrices aan het woord waren, kwam dat op TV wel vrij matig over. Zeker die tenenkrommende interviews in de green room.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 mei 2025 @ 09:44:35 #150
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217629097
quote:

Zeker, ze deden het prima. Ik hoop alleen nog wel dat een presentator ooit eens de ballen heeft om in de dingetjes tussendoor ergens een klein beetje off-script te gaan, al is het maar één zin of één klein grapje, kom op :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_217629108
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 09:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zeker, ze deden het prima. Ik hoop alleen nog wel dat een presentator ooit eens de ballen heeft om in de dingetjes tussendoor ergens een klein beetje off-script te gaan, al is het maar één zin of één klein grapje, kom op :+
Dat eindeloze tijdrekken voor de puntentelling was toch off-script? Of is tongen bekijken werkelijk het script? :')
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 mei 2025 @ 09:48:08 #152
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217629124
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 09:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat eindeloze tijdrekken voor de puntentelling was toch off-script? Of is tongen bekijken werkelijk het script? :')
Oh dat stukje in de green room zou kunnen inderdaad :P

Maar van die matige grapjes als ze even twee tellen aan het woord zijn tussen twee nummers door, of voor het gaat beginnen enzo. De 'delivery' van elk grapje is altijd zo geforceerd, uiteraard omdat ze het al dertig keer geoefend hebben :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_217629136
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 09:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Oh dat stukje in de green room zou kunnen inderdaad :P

Maar van die matige grapjes als ze even twee tellen aan het woord zijn tussen twee nummers door, of voor het gaat beginnen enzo. De 'delivery' van elk grapje is altijd zo geforceerd, uiteraard omdat ze het al dertig keer geoefend hebben :P
Oh ja de gewone ‘uitzending’, ja dat zit vast dichtgetimmerd.
pi_217629469
Ik heb hier gisteren niet mee gelezen, was te druk met kijken, dus misschien is alles al tig x besproken.
Ben eigenlijk wel blij met het resultaat. IJsland is voor mij compleet inwisselbaar met enige andere nq (behalve België, mijn oren!) en de rest is geheel terecht door.

Vanuit muzikaal perspectief gezien zijn er maar weinig nummer die de algemene versimplificering van muziek ontsprongen: Portugal, Albanië, Oekraïne, Italië en Zwitserland.

Overigens waren Portugal en Italië mijn persoonlijke verrassingen: ik heb ze nooit compleet beluisterd van te voren, omdat ik ze saai vond. Gisterenavond vond ik beide nummers een complete verademing, zo erg, dat ik zelfs "HE HE!" zei tijdens Portugal.

Overigens de 2 favoriete inzendingen so far van mijn Gen Z kind en vrienden: die hebben echt massaal op Portugal gestemd! (zeg het ff, omdat men hier vooral denkt dat boomers op Portugal stemmen).

Tommy Cash was vocaal zwak, nu is dat sowieso niet bepaald een zanger, maar gisteren viel het echt tegen. Wie was die dame naast hem in de Greenroom??? Tering jantje wat een RBF!! De presentatrice met haar rbf leek een gezellige bubbly dame naast die ene van Tommy!

En Claude!! Ik vind het jammer dat Claude dat warme geluid, waarbij hij echt heel "well-rounded" zingt, niet live heeft weten over te brengen. Het was een goed stabiel optreden, maar top 5, waar ik echt heel heilig van overtuigd was, daar begin ik nu een beetje aan te twijfelen.
pi_217629565
twitter
pi_217629647
quote:

Haar uitstraling was ook vreemd. Of ze stond strak van de zenuwen of ze had er gewoon geen zin in.
pi_217629668
Die blonde presentatrice schijnt dus echt een grote persoonlijkheid te zijn in de Duitstalige wereld. Wat maar weer bewijst dat Duitsers en humor nog steeds een ongelukkige combinatie is.
pi_217629801
Wie denken jullie wie er laatste is geworden en wie er 11de is geworden? Ik gok op Kroatie als laatste en dat België het net niet gehaald heeft.
pi_217629868
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 11:45 schreef NailQueen het volgende:
Wie denken jullie wie er laatste is geworden en wie er 11de is geworden? Ik gok op Kroatie als laatste en dat België het net niet gehaald heeft.
Ik denk ook Kroatië, maar heb wel een andere nummer 11. Daar zou ik voor Slovenië gaan.
pi_217629890
Ben ik eigenlijk de enige die de opening heel mooi vond? Zowel qua muziek als staging. :)
pi_217629928
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 09:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Was deze zaal nou echt een stuk kleiner en knusser dan anders? Zag er wel intiem uit. :D
Ja kleinste zaal die ik in 6 keer heb meegemaakt :Y
pi_217629934
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 11:17 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Haar uitstraling was ook vreemd. Of ze stond strak van de zenuwen of ze had er gewoon geen zin in.
Ik vond haar in de zaal juist heel leuk overkomen, al was Sandra nog leuker :Y
  woensdag 14 mei 2025 @ 12:09:23 #163
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_217629963
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 11:45 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Azerbeidzjan NIET laatste is geworden. Dat was een opgave om door die drie minuten heen te komen.
België lijkt me de nummer 11.
Just do it »
pi_217629988
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 14 mei 2025 @ 12:20:17 #165
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217630045
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 12:09 schreef Niels93 het volgende:

[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Azerbeidzjan NIET laatste is geworden. Dat was een opgave om door die drie minuten heen te komen.
België lijkt me de nummer 11.
Ik denk dat Slovenië nummer 11 is eigenlijk. Online toch wel veel mensen die het mooi vonden. Azerbeidzjan laatste vermoed ik ook zeer. 0 punten zou ik zelfs niet uitsluiten, Kroatië heeft nog wel wat puntjes gekregen van Slovenië en Albanië, daar krijgen ze bijna altijd wel punten van.
  woensdag 14 mei 2025 @ 12:20:48 #166
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217630050
quote:
Haha jij leest mediacourant
pi_217630060
quote:
De vertraging kon hij niks aan doen, maar het was nu extra irritant dat hij bij elke qualifier zijn eigen mening geeft
"Ja Polen door !! TERECHT !!"
pi_217630074
Vond gisteren trouwens het meeste echt zó matig. Mijn hemel het is wel echt een minder jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')