Terecht!quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat was onze eigen Fok! Cornald, @:Greys
Op de Belg waar ik op dat moment keek (middelmaat) werd het wel genoemd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat was onze eigen Fok! Cornald, @:Greys
quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:16 schreef Fred_B het volgende:
Alle uitgeschakelde liedjes waren in het Engels. Alle liedjes in eigen/andere taal gingen dus wel door.
Was deze zaal nou echt een stuk kleiner en knusser dan anders? Zag er wel intiem uit.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Vond het trouwens een prima show, leuke presentatrices en leuke intervalact over Zwitserland.
Hoop alleen dat die blonde wat meer kledingsmaak heeft in de andere shows, wat een vormloze verschrikking dat pak.
De intervalacts en postcards waren prima. Alleen de verkrachting van Ne Partez Pas Sans Moi had niet gehoeven.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Vond het trouwens een prima show, leuke presentatrices en leuke intervalact over Zwitserland.
Hoop alleen dat die blonde wat meer kledingsmaak heeft in de andere shows, wat een vormloze verschrikking dat pak.
Zeker, ze deden het prima. Ik hoop alleen nog wel dat een presentator ooit eens de ballen heeft om in de dingetjes tussendoor ergens een klein beetje off-script te gaan, al is het maar één zin of één klein grapje, kom opquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Dat eindeloze tijdrekken voor de puntentelling was toch off-script? Of is tongen bekijken werkelijk het script?quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, ze deden het prima. Ik hoop alleen nog wel dat een presentator ooit eens de ballen heeft om in de dingetjes tussendoor ergens een klein beetje off-script te gaan, al is het maar één zin of één klein grapje, kom op
Oh dat stukje in de green room zou kunnen inderdaadquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat eindeloze tijdrekken voor de puntentelling was toch off-script? Of is tongen bekijken werkelijk het script?
Oh ja de gewone ‘uitzending’, ja dat zit vast dichtgetimmerd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat stukje in de green room zou kunnen inderdaad
Maar van die matige grapjes als ze even twee tellen aan het woord zijn tussen twee nummers door, of voor het gaat beginnen enzo. De 'delivery' van elk grapje is altijd zo geforceerd, uiteraard omdat ze het al dertig keer geoefend hebben
Haar uitstraling was ook vreemd. Of ze stond strak van de zenuwen of ze had er gewoon geen zin in.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk ook Kroatië, maar heb wel een andere nummer 11. Daar zou ik voor Slovenië gaan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:45 schreef NailQueen het volgende:
Wie denken jullie wie er laatste is geworden en wie er 11de is geworden? Ik gok op Kroatie als laatste en dat België het net niet gehaald heeft.
Ja kleinste zaal die ik in 6 keer heb meegemaaktquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was deze zaal nou echt een stuk kleiner en knusser dan anders? Zag er wel intiem uit.
Ik vond haar in de zaal juist heel leuk overkomen, al was Sandra nog leukerquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Haar uitstraling was ook vreemd. Of ze stond strak van de zenuwen of ze had er gewoon geen zin in.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Azerbeidzjan NIET laatste is geworden. Dat was een opgave om door die drie minuten heen te komen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:45 schreef NailQueen het volgende:
Wie denken jullie wie er laatste is geworden en wie er 11de is geworden? Ik gok op Kroatie als laatste en dat België het net niet gehaald heeft.
Ik denk dat Slovenië nummer 11 is eigenlijk. Online toch wel veel mensen die het mooi vonden. Azerbeidzjan laatste vermoed ik ook zeer. 0 punten zou ik zelfs niet uitsluiten, Kroatië heeft nog wel wat puntjes gekregen van Slovenië en Albanië, daar krijgen ze bijna altijd wel punten van.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:09 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Azerbeidzjan NIET laatste is geworden. Dat was een opgave om door die drie minuten heen te komen.
België lijkt me de nummer 11.
Haha jij leest mediacourantquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:12 schreef superniger het volgende:
Cornald terecht gesloopt.
https://www.mediacourant.(...)estival-hou-je-muil/
De vertraging kon hij niks aan doen, maar het was nu extra irritant dat hij bij elke qualifier zijn eigen mening geeftquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:12 schreef superniger het volgende:
Cornald terecht gesloopt.
https://www.mediacourant.(...)estival-hou-je-muil/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |