Ik vermaak me ook wel. Maar wat hebben we nou van die slaapkamer verbouwing gezien? Behalve het plaatsen van fucking wandjes? Das toch raar?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Ik heb wel wat te klagen hier, maar ik vind het nog steeds leuk!![]()
Vanavond de oplevering van de slaapkamer!!
Is ook zo. Maar dat komt gewoon door het grote gebouw waar je die appartementjes in moet zetten. Het gebouw is zelf ook niet spannend qua vorm enzo. Dus dan kun je eigenlijk alleen doen wat Victor deed en zelf zo'n nisje in de wanden maken als headboard. Dat is nou eenmaal zo met dit gebouwquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:34 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik vermaak me ook wel. Maar wat hebben we nou van die slaapkamer verbouwing gezien? Behalve het plaatsen van fucking wandjes? Das toch raar?
Dat houdt de spanning er in omdat iedereen denkt dat ze het niet halen. En vanavond zie je opeens dingen die je nog nooit gezien hebt. Dat hebben ze zogenaamd in één dag gedaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:34 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik vermaak me ook wel. Maar wat hebben we nou van die slaapkamer verbouwing gezien? Behalve het plaatsen van fucking wandjes? Das toch raar?
In die gezamenlijke douchecabine waarschijnlijk dan ook nog eensquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
O ja, nog iets!
Mark spreekt Ray aan op zijn foute grapjes, maar Mark maakt wel tegen Edith een ordinair, vulgaire opmerking: "ik ga straks even lekker mijn helm poetsen"![]()
Dus dat soort opmerking mag dan weer wel... volgens mij schrok Edith trouwens...
Ja het is ook gewoon dubbel pech dat dit de allereerste ruimte is, anders hadden ze er wellicht al een beetje onderzoek oid naar kunnen doenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen wist dat die kamer speciaal behandeld moest worden, en iedereen weet ook hoe traag een commissie daar in kan zijn. Dan is het toch simpel om van te voren te weten welk verfje erop moet komen. Dat kan je dat stel niet kwalijk nemen. Ik vind het prutswerk.
Ben inmiddels bij(gelezen)quote:
Oh ik nam het letterlijk... van "volgens Ray kan ik niks. Dus dan maar poetsen"quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
O ja, nog iets!
Mark spreekt Ray aan op zijn foute grapjes, maar Mark maakt wel tegen Edith een ordinair, vulgaire opmerking: "ik ga straks even lekker mijn helm poetsen"![]()
Dus dat soort opmerking mag dan weer wel... volgens mij schrok Edith trouwens...
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik nam het letterlijk... van "volgens Ray kan ik niks. Dus dan maar poetsen"
Maar bij bedoelde zelfbevrediging?
Oh... dacht dat hij Day een nazi vond en dat Ray zei dat hij niks kon... dus dan maar poetsenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:54 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
https://www.ensie.nl/woor(...)lgebruik/duitse-helm
Nu je het zegt... ik heb onze momfluencer helemaal niet meer horen klagen over de vieze douches. Terwijl ze in de eerste uitzending nog iedereen corvee wilde geven en alles brandschoon moest blijven....... jammer!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:49 schreef Meke het volgende:
[..]
In die gezamenlijke douchecabine waarschijnlijk dan ook nog eens![]()
Ja, best goor, eerder een opmerking van 'de vieze man' (Koot & Bie).quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... dacht dat hij Day een nazi vond en dat Ray zei dat hij niks kon... dus dan maar poetsen
Leer nog dingen op Fok
Maar wat een grove opmerking. Zeker tegen een andere vrouw dan zijn eigen
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... dacht dat hij Day een nazi vond en dat Ray zei dat hij niks kon... dus dan maar poetsen
Leer nog dingen op Fok
Nouja sowieso vies en ongepast. Of hij het nu gaat doen of niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leer nog dingen op Fok
Snap nu ook de blik van mevrouw-met-de-rare-brilquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, best goor, eerder een opmerking van 'de vieze man' (Koot & Bie).
Ja, dat zijn dingen die Wilfred vast niet tegen Catootje zegtquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap nu ook de blik van mevrouw-met-de-rare-bril
Oh... zulke dingen vallen mij dan weer niet op... voel me nu wel domquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja sowieso vies en ongepast. Of hij het nu gaat doen of niet.
Maar vind hem sowieso een beetje viezig en oversekst, ook al met het 'ik kan je niet vastbinden vanavond schat want ga nu de ducttape gebruiken' en 'ja echt wel zin om weer in een normaal bed te "slapen", we zijn natuurlijk nog maar een half jaar getrouwd'![]()
![]()
(Had ik ook gevonden als één van de andere mensen dit had gezegd trouwens, maar dat het een oud, vies mannetje is helpt niet)
Hahaha van je eigen partner zonder camera is toch andersquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dingen die Wilfred vast niet tegen Catootje zegt
Niet gezienquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of je dat moment kon zien/zag, maar Mark twijfelde even of hij dat wel zou zeggen, dat zag je ook aan zijn gezicht. Hij had een soort van ondeugd puber-lachje op zijn gezicht.
En hij mompelde ook iets van: 'is het handig als ik dit voor de camera zeg' En toen zei ie het toch...
Daar is niks mis mee hoor, kan ook best rustig zijn dat je al die onzin niet meekrijgtquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... zulke dingen vallen mij dan weer niet op... voel me nu wel dom
Dat van de tape voelde zo gekunsteld, van; zie mij eens leuk en jong doen voor de camera
Ik ben blij naďef te zijn
Jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee hoor, kan ook best rustig zijn dat je al die onzin niet meekrijgt
Ik denk,dat Mark denkt,dat hij altijd in een hoge functie heeft gewerkt maar laat dit totaal niet zien, integendeel enkel roepen over veel ervaring ,mijn klanten zijn tevreden enzovoort dat kun je ook roepen als hoofd bediening bij een horeca keten zoals KFC of de Mac.Tot nu toe van beiden " veel geschreeuw maar weinig wol" Ook de houding van "dan stoppen we ermee "geeft ook al aan dat de schuld altijd bij een ander ligt ,0,0 zelfreflectie en veel(zelf) opgeblazen lucht is van beiden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:00 schreef koemleit het volgende:
hamertje tikkertje was weer heerlijk school tv niveau.
Het budget is zo laag dat Dennis maar heeeel af en toe langs kan komen, en die stylist wordt waarschijnlijk helemaal niet betaald voor haar rol in dit geheel. (als ze dat wel krijgt dan zou ik een serieus gesprekje aangaan).
Verder vinden M&H Ray discrespectvol, terwijl hij alleen klinisch opnoemde wat ze verkeerd deden.
Ipv dat je daar blij mee bent. (bijvoorbeeld dat kozijn, das mooi kut als je daar pas bij het leggen van de vloer achter komt, nu kun je nogherstellen).
Ze vinden het disrespectvol omdat ze geen feedback kunnen ontvangen, Marc had ook eigenlijk geen argumenten waarom ie het niet fijn vond wat Ray deed. Ik denk dat Marc wel altijd in een hoge functie ergens gewerkt heeft, waar niemand hem verteld heeft dat wat ie doet vaak nergens op slaat. Daarom denk ie ook dat ie overal goed in is. Hij komt er nu op een pijnlijke manier achter dat dat niet zo is. Trekt ie niet.
Het zou me verder zeer verbazen als V&N dit niet winnen, terecht ook ze lijken het beste te weten wat ze doen. Maar V moet wel ophouden met steeds zeggen dat mensen hem onderschatten en hoe ver ze wel niet voor liggen, siert hem niet.
(volgens mij onderschatte niemand hen, ik in elk geval niet)
Ik denk dat je het inderdaad beter kunt missenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... zulke dingen vallen mij dan weer niet op... voel me nu wel dom
Dat van de tape voelde zo gekunsteld, van; zie mij eens leuk en jong doen voor de camera
Ik ben blij naďef te zijn
Brrrrr... die mensen vrijen vast wel eens...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat je het inderdaad beter kunt missen
Ik heb hem even voor je opgezochtquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Heeft iemand dat leuke plaatje van die mollen nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |