abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 mei 2025 @ 21:51:28 #151
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217646614
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 21:46 schreef Soury het volgende:

[..]
Maar ja als de volgende bewoners het toch knal oranje schilderen
Mogen ze niet...moeten ze ook toestemming voor hebben van diezelfde commissie

Edit: wat Boca_Raton zegt
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  donderdag 15 mei 2025 @ 21:53:55 #152
124676 RobertoCarlos
pi_217646704
Ik moest wel lachen om Faisel: "We hebben Hamertje-tikkertje' gewonnen" :D
pi_217646716
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 21:48 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nee dat mag niet. Het is beschermd, is een Rijksmonument.
Het is verf dat kan weer opnieuw net zoals nu. Dat bedoel ik.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 15 mei 2025 @ 21:57:10 #154
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217646805
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 21:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is verf dat kan weer opnieuw net zoals nu. Dat bedoel ik.
Het is beschermd en daardoor mag je er niet zomaar aankomen. Ook niet met een bakje verf.
  donderdag 15 mei 2025 @ 22:01:39 #155
124676 RobertoCarlos
pi_217646913
Die Marit onderschat het klussen ook wel heel erg. Ze denkt serieus dat ze even binnen een paar minuten van Victor kan leren stucen 8)7

Ik heb zelf een keertje het plan gehad om iets te gaan stucen en heb toen heel veel video's en zo bekeken. Nou, dat stucen kost echt veel tijd en handigheid en leer je echt niet zomaar. Zeker niet als je het goed wil doen vanwege de verkoop van een appartement...
pi_217646925
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 21:57 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Het is beschermd en daardoor mag je er niet zomaar aankomen. Ook niet met een bakje verf.
Maar dat doen ze nu toch, het moet geschilderd worden. En ze hadden best wel van te voren even kunnen melden in welke tinten. Maar met drie man aan komen kakken om te beoordelen pfff...
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 15 mei 2025 @ 22:04:45 #157
124676 RobertoCarlos
pi_217647009
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 22:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Maar dat doen ze nu toch, het moet geschilderd worden. En ze hadden best wel van te voren even kunnen melden in welke tinten. Maar met drie man aan komen kakken om te beoordelen pfff...
Zo gaat dat altijd met een monumentencommissie. Overal (weet ik uit ervaring). Dat zijn vrijwilligers die tegen een onkostenvergoeding het heerlijk vinden om vooral zoveel mogelijk oude dingen te bestuderen en te behouden.

Dus vandaar mijn kritiek op Ray als projectleider...
pi_217647070
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 21:49 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Ik ben motorisch heel goed’, aldus Mark. Slaat vervolgens alles mis.
En drummer
pi_217647133
quote:
2s.gif Op donderdag 15 mei 2025 22:04 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Zo gaat dat altijd met een monumentencommissie. Overal (weet ik uit ervaring). Dat zijn vrijwilligers die tegen een onkostenvergoeding het heerlijk vinden om vooral zoveel mogelijk oude dingen te bestuderen en te behouden.

Dus vandaar mijn kritiek op Ray als projectleider...
Denk dat je het Ray niet eens kwalijk kan nemen, meer degene die het programma voorbereidt. Dit hadden ze van te voren moeten weten.
  donderdag 15 mei 2025 @ 22:15:13 #160
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217647350
Ik vind trouwens Edith en Wilfred ook een beetje op twee molletjes lijken…
pi_217647670
quote:
10s.gif Op donderdag 15 mei 2025 22:06 schreef blekboks het volgende:

[..]
En drummer
Dat misslaan is dan wel weer zo fijn voor de buren :+
pi_217647699
quote:
2s.gif Op donderdag 15 mei 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik moest wel lachen om Faisel: "We hebben Hamertje-tikkertje' gewonnen" :D
Dat is het toch ook
Of heeft het spel een andere naam?
pi_217647720
quote:
2s.gif Op donderdag 15 mei 2025 21:51 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Mogen ze niet...moeten ze ook toestemming voor hebben van diezelfde commissie

Edit: wat Boca_Raton zegt
Oké het mag niet... maar gaan ze zulke dingen echt controleren als je je mond houdt?
pi_217647737
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 22:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind trouwens Edith en Wilfred ook een beetje op twee molletjes lijken…
Ja
Ze zijn schattig O+
Op afstand dan...
pi_217647855
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 22:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oké het mag niet... maar gaan ze zulke dingen echt controleren als je je mond houdt?
Edith kon de juiste kleur ook niet vinden dus het gaat toch een tintje anders worden. _O-
pi_217647882
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 22:29 schreef Soury het volgende:

[..]
Edith kon de juiste kleur ook niet vinden dus het gaat toch een tintje anders worden. _O-
Jep
Nu hopen dat ze door de camera's op hun neus niet in de problemen raakt :)
pi_217648262
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 22:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jep
Nu hopen dat ze door de camera's op hun neus niet in de problemen raakt :)
Ik snap geen bal van die commissie. Originele kleuren zijn toch de kleuren die er nu op zitten? Of moet het kleuren zijn die er 100 jaar geleden op zaten? Het was vrij eenvoudig als zo'n commissie het dan van te voren had aangegeven tussen welke kleuren ze konden kiezen. Hoogst irritant dit.

Mark die van te voren zei dat ie een goede motoriek had, want hij kon drummen en dan finaal ernaast zat te timmeren, moest hardop lachen.. _O-
Dat stel haakt vast op een gegeven moment af. Met een hoop geblaaskaak. :D
  donderdag 15 mei 2025 @ 23:11:47 #168
124676 RobertoCarlos
pi_217648961
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 22:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Denk dat je het Ray niet eens kwalijk kan nemen, meer degene die het programma voorbereidt. Dit hadden ze van te voren moeten weten.
Jawel, ik denk het toch wel. Want Ray is, als aannemer/projectleider vd bouw, de tussenpersoon tussen de projectleider van de verbouwing (waarschijnlijk iemand van een vastgoedbedrijf/ projectontwikkelaar). Die projectleider moet het dan inderdaad oplossen en die commissie vriendelijk onder druk zetten om op te schieten.

Maar dan moet Ray wel eerst aan die projectleider melden dat 2 van 'zijn' mensen niet verder kunnen met de bouw vanwege een te trage procedure, anders weet die projectleider dat simpelweg niet...
(ik heb het dus even niet over het tv-programma, maar puur bekeken vanuit het (ver-)bouwproject. Ik denk dat de tv-producent zich niet al teveel met gemeentelijke procedures bemoeit, die wil gewoon spannende tv maken)

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 15-05-2025 23:17:12 ]
  donderdag 15 mei 2025 @ 23:15:41 #169
124676 RobertoCarlos
pi_217649077
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 22:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is het toch ook
Of heeft het spel een andere naam?

en het is natuurlijk 'tikkertje' spelen
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tikkertje
pi_217649250
quote:
2s.gif Op donderdag 15 mei 2025 23:11 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Jawel, ik denk het toch wel. Want Ray is de tussenpersoon tussen de projectleider van de verbouwing (waarschijnlijk iemand van een vastgoedbedrijf/ projectontwikkelaar). Die projectleider moet het dan inderdaad oplossen en die commissie vriendelijk onder druk zetten om op te schieten.

Maar dan moet Ray wel eerst aan die projectleider melden dat 2 van 'zijn' mensen niet verder kunnen met de bouw vanwege een te trage procedure, anders weet die projectleider dat simpelweg niet...
(ik heb het dus even niet over het tv-programma, maar puur bekeken vanuit het (ver-)bouwproject. Ik denk dat de tv-producent zich niet al teveel met gemeentelijke procedures bemoeit, die wil gewoon spannende tv maken)
Ik ga nog een stukje verder, vermoed gewoon dat het opzet is van de tv-productie. Ook die burgemeester, dat had allemaal niet voor de camera gehoeven.

En eerst was ik best enthousiast over die 'strenge' Ray, nu wordt ie bijna net zo irritant als Mark. Altijd die handen in zijn zak, praat net zo onduidelijk als Mark. En dan dat handje ook op de schouder van Naomi, brrrrr
pi_217649321
quote:
2s.gif Op donderdag 15 mei 2025 23:11 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Jawel, ik denk het toch wel. Want Ray is, als aannemer/projectleider vd bouw, de tussenpersoon tussen de projectleider van de verbouwing (waarschijnlijk iemand van een vastgoedbedrijf/ projectontwikkelaar). Die projectleider moet het dan inderdaad oplossen en die commissie vriendelijk onder druk zetten om op te schieten.

Iedereen wist dat die kamer speciaal behandeld moest worden, en iedereen weet ook hoe traag een commissie daar in kan zijn. Dan is het toch simpel om van te voren te weten welk verfje erop moet komen. Dat kan je dat stel niet kwalijk nemen. Ik vind het prutswerk.
pi_217651009
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 21:49 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Ik ben motorisch heel goed’, aldus Mark. Slaat vervolgens alles mis.
Ik had verwacht dat Mark dit zou winnen, heeft jaren ervaring opgedaan tijdens Kopspijkers.
pi_217651143
Mark doet zich voor als de man die prima anderen kan aanspreken op hun gedrag ("daar heb ik jaren in gewerkt") maar dat gesprek met Ray viel tegen. Hij wist niet hoe te beginnen, hij maakte zijn punt niet en uiteindelijk vervalt hij dan in stemverheffing. Ray kijkt dat eens aan en denkt er het zijne van. Totaal niet onder de indruk :D

Ben benieuwd wie het een beetje afkrijgt en hoe het eruit ziet. Mark en Heidy zijn het minst ver verwacht ik.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 09:32:35 #174
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_217651715
Ik was even wat afwezig deze week, Blok en ESF blijken moeilijk gecombineerd w/ _O-

Ik heb gisteren drie afleveringen gekeken en vandaag nog twee, dan ben ik weer bij :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  vrijdag 16 mei 2025 @ 09:54:49 #175
124676 RobertoCarlos
pi_217651962
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 23:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Iedereen wist dat die kamer speciaal behandeld moest worden, en iedereen weet ook hoe traag een commissie daar in kan zijn. Dan is het toch simpel om van te voren te weten welk verfje erop moet komen. Dat kan je dat stel niet kwalijk nemen. Ik vind het prutswerk.
Dat is inderdaad precies wat ik zeg ^O^ Maar Ray verwijt het Edith & Wilfred dat ze niet gemotiveerd zijn als ze realistisch zeggen dat ze de kamer niet op tijd kunnen opleveren.... terwijl hij dat moet regelen, dat vind ik dan niet eerlijk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')