Die zijn ook niet echt geschikt voor 2 personen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik krijg stress van die wiebel steigers
Beide denk ik?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Meke het volgende:
Als er zoveel kandidaten dit niet hebben gered, heb je toch echt iets verkeerd gedaan óf met de deadlines van je oplevering óf in de selectie van kandidaten
Nee precies, ook Victor en Naomi hadden nog allerlei dingetjes niet af..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beide denk ik?
De meesten zijn hannissen
Alleen niemand haalt het echt goed...
Nee maar met een persoon wiebelen ze ook alle kanten op van de weekquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn ook niet echt geschikt voor 2 personen.
Ja...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee precies, ook Victor en Naomi hadden nog allerlei dingetjes niet af..
Dat gaat alleen maar erger worden, de oplevering van de volgende kamer is volgende week.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...
Twee kamers maar... de producers mogen zich achter de oren krabbelen
Ja precies. We hebben vorig jaar ook gezien dat het zich steeds kon blijven opstapelen, hoop dat dat nu wel meevalt want vind het denk ik leuker om te kijken als er ook echt dingen afkomen dan alleeeen maar ellendequote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...
En met een professionele bouwvakker zelfs die misschien wel vals gespeeld heeftquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...
En een smal bed, die dus niet eens meer groter kan met de ombouw.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dus de slaapkamer van V&N is superklein, maar gelukkig is er wel kastruimte die bijna net zo groot is als de hele slaapkamer
Een wortel en wat selderie stengels.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:20 schreef Meke het volgende:
Even kijken wat voor vega-optie er vandaag is
Geen woord van sorry ook…quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah kapotte elektriciteit
Zijn Mark en Heidi bewust aan het saboteren geweest of niet...
Grote vraagtekens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |