Olympische Spelenquote:
Dat is nu tochquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is toch pas in 2028? Of kijk je die van 2024 terug? In ieder geval, have fun!
Ja, toen vroeg JIJ waaromquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is nu tochGisteren deelde je nog gifje van die schaatster
![]()
winterspelen zijn nuquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is toch pas in 2028? Of kijk je die van 2024 terug? In ieder geval, have fun!
Wat happen julliequote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
winterspelen zijn nu
zomerspelen in 2028 weer
Jaquote:
Maar de winterspelen zijn toch ook gewoon OS?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
winterspelen zijn nu
zomerspelen in 2028 weer
nu zijn de winterspelenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar de winterspelen zijn toch ook gewoon OS?
Jamaar dat is toch ook OS?quote:
niet voor fans van wintersportenquote:
Maar wtf is dat dan?quote:
Maar dat is toch olympische spelenquote:
Dat is toch ook gewoon olympische spelen?quote:
flikker zelf op mafkeesquote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:32 schreef Starhopper het volgende:
Ik kijk nu dus naar de olympische spelen die niet olympische spelen zijnFlikker op dan met je moeilijke gedoe. Dan ga ik wel gewoon capibarafilmpjes kijken. Dat is duidelijker
Ik snap het niet meer hoor. Is dit nou wel of geen olympische spelenquote:
Vandaag was daar een schaatsdag voor FOK!ers blijkbaarquote:Op maandag 29 december 2025 00:00 schreef sp3c het volgende:
nee
ow
oeh
schaatsbaan rotterdam ben ik absoluut geen fan van, het is cute enzo maar Rotterdam is de grootste stad van Nederland zonder echte kunstijsbaan ... die moeten een echte kunstijsbaan
zodra ze die hebben ben ik fan van dit ballonbeestje
quote:Daten op het ijs is hartverwarmend en lastig tegelijk: ‘Ik durf die eerste stap niet te zetten’
Verstandelijk beperkte mensen die mogen daten op de Schaatsbaan Rotterdam. Hoe leuk is dat? En dat ook nog eens op Valentijnsdag.
https://www.ad.nl/rotterd(...)-te-zetten~a633bacc/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |