SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo etenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu?
Ik heb boerenkool
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
lekker wintersquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb boerenkool
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Goede keus voor dit winterse weer.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb boerenkool
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Boerenkool is altijd lekker.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
oeh ik ookquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb boerenkool
komt heftig dichtbij hierOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
met stoofvlees want dat had ik nogOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik drink 's ochtends het liefst zwarte thee als Oolong of Earl Grey. 's middags het liefst iets als smaakjes met als favoriet gember-citroen, maar 's avonds weer meer groene thee als matcha of darjeeling (niet echt groen, maar groen genoegquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vind veel smaken eigenlijk wel lekker)
![]()
snap ik maar dat had ik niet in huisquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
die ook nietquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:44 schreef devzero het volgende:
Zal ik voortaan ook maar een disclaimer in mijn posts doen![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: