Juich nooit te vroeg, deze scenario zag ik aankomen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat krijg je ervan
als jullie zo lopen te juichen
Die Edelfigurant laten ze nooit lopen, hij krijgt vast wel een boostertje van Achter, 5min bellenquote:
als dank daarvoorquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Juich nooit te vroeg, deze scenario zag ik aankomen.
Ook fake.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
als dank daarvoor
speciaal voor jou
een wiepende roma en che
jij kijkt naar de loodsquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:43 schreef Whuzz het volgende:
Hoi. Ik moet dit kijken van Greysbones. Waar kijk ik naar?
Gerrit van Utopia toch ook? en Erik die lange slungelquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Gelul Mark, Jennemie won ook al als rookie na 1 maand
Gerrit niet de eerste maand toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gerrit van Utopia toch ook? en Erik die lange slungel
moet je maar aan grey vragenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:43 schreef Whuzz het volgende:
Hoi. Ik moet dit kijken van Greysbones. Waar kijk ik naar?
Nee, maar die won wel snel, in z'n tweede maand. Erik zat er zelfs meer maanden in (al had die nauwelijks tekst en kwam ie alleen in beeld als ie janktequote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gerrit van Utopia toch ook? en Erik die lange slungel
omg wat is dit voor lui topic? Doe's gewoon uitleggenquote:
ze spelen de finalequote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:47 schreef Whuzz het volgende:
Ow dit was voor voordeel? Ik dacht dat ze Jelle aan wegstemmen waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |