Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Van mij mag hij zo snel mogelijk wieberen. Eist alle spellen op, wordt woestboos als hij verloren heeft en zit er al veel te lang. Tijd voor nieuwe gezichten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:55 schreef Amanda8832 het volgende:
Zou jammer zijn als floris eruit gaat. Hij is mijn favoriet, samen met El Che en Manon.
Er is toegelicht dat om miljoenen euro’s gaat. Beide teams overleggen ook over hoeveelheid in miljoenen euro’s. Het was echt duidelijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:05 schreef Amanda8832 het volgende:
[..]
Nee hoor. De vraag op het beeldscherm heeft het niet over 'in miljoenen'. Kijk maar terug.
Als er meerdere malen gesproken wordt over miljoenen en de vraag is "hoeveel miljoen?" wat is er dan op tegen om alleen een getal neer te zetten aangezien het duidelijk is wat je bedoelt en een antwoord is op de vraag van "hoeveel miljoen".....quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:09 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Er is toegelicht dat om miljoenen euro’s gaat. Beide teams overleggen ook over hoeveelheid in miljoenen euro’s. Het was echt duidelijk.
De vraag waar Manon 11% in had gevuld was ook duidelijk. Maar ze is gewoon niet snugger. Zelden zo’n leeghoofd gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Hij eist alles op omdat hij ook vaak de beste is, wat hij ook al vele maanden heeft bewezen. En fanatiek, ja duh. Het gaat om 100.000 euro!!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van mij mag hij zo snel mogelijk wieberen. Eist alle spellen op, wordt woestboos als hij verloren heeft en zit er al veel te lang. Tijd voor nieuwe gezichten.
De presentator stelt de vragen. Zo gaat dat met vragen. De vraag was duidelijk "in miljoenen". Dat de vraag verkort in beeld komt verandert daar niks aan. De presentator/het programma bepaalt de voorwaarden waaraan een antwoord moet voldoen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:05 schreef Amanda8832 het volgende:
[..]
Nee hoor. De vraag op het beeldscherm heeft het niet over 'in miljoenen'. Kijk maar terug.
Ah, daar komt de Bokito uit de mouw. Jou nemen we ook niet meer serieus. Negeer mijn vorige post maar.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:55 schreef Amanda8832 het volgende:
Zou jammer zijn als floris eruit gaat. Hij is mijn favoriet, samen met El Che en Manon.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:59 schreef Amanda8832 het volgende:
[..]
Hij eist alles op omdat hij ook vaak de beste is, wat hij ook al vele maanden heeft bewezen. En fanatiek, ja duh. Het gaat om 100.000 euro!!
Hij is trouwens altijd de eerste die anderen feliciteert als ze bv de ton winnen. Mister Bondgenoten wat mij betreft
Jup, hij bedelt al om medelevers, nog even een booster bij Febo halen en hij blijftquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mimimimii Floortje gaat niet naar huis, hij slikt zijn keutel weer in denk ik
Denk het ook ja. En dan natuurlijk de volgende cyclus de hele maand er weer van uit gaan de finale te gaan spelen zekerquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die gaat niet de drama-queen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
De hele aflevering de Floortje-Gaat-WegShow?
dat krijg je ervanquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
En de sponsor vanavond is www.dedruppel.nlquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Juich nooit te vroeg, deze scenario zag ik aankomen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat krijg je ervan
als jullie zo lopen te juichen
Die Edelfigurant laten ze nooit lopen, hij krijgt vast wel een boostertje van Achter, 5min bellenquote:
als dank daarvoorquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Juich nooit te vroeg, deze scenario zag ik aankomen.
Ook fake.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
als dank daarvoor
speciaal voor jou
een wiepende roma en che
jij kijkt naar de loodsquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:43 schreef Whuzz het volgende:
Hoi. Ik moet dit kijken van Greysbones. Waar kijk ik naar?
Gerrit van Utopia toch ook? en Erik die lange slungelquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Gelul Mark, Jennemie won ook al als rookie na 1 maand
Gerrit niet de eerste maand toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gerrit van Utopia toch ook? en Erik die lange slungel
moet je maar aan grey vragenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:43 schreef Whuzz het volgende:
Hoi. Ik moet dit kijken van Greysbones. Waar kijk ik naar?
Nee, maar die won wel snel, in z'n tweede maand. Erik zat er zelfs meer maanden in (al had die nauwelijks tekst en kwam ie alleen in beeld als ie janktequote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gerrit van Utopia toch ook? en Erik die lange slungel
omg wat is dit voor lui topic? Doe's gewoon uitleggenquote:
ze spelen de finalequote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:47 schreef Whuzz het volgende:
Ow dit was voor voordeel? Ik dacht dat ze Jelle aan wegstemmen waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |