quote:
Zoveel songs luister ik nietquote:
Ja maar daarmee ga je niet alleen winnen helaas.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
Wat ik hoor van mensen die hem kennis is Claude een goede gast
Een hutje op de hei en dan een keer in de week je boodschappen bij de deur af laten zettenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik word zo moe van mensen
veel te veel prikkels
de een heeft dit, de ander heeft dat
weet je wat, ik wil verdwijnen
wie ben jiiiiij? Ik ben een goddddd, ik weet het zeker jij hebt zeven pillen opquote:
Zeker weten. Het zingen gaat wel lastig voor hem worden met zijn gedans. En ik vind het ook geen geweldige podiumster eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
Nee dat kloptquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar daarmee ga je niet alleen winnen helaas.
Ok gefeliciteerd.quote:
Same, dus gun hem een mooi feestje. En als je er niks aan vind, dan kijk je toch lekker niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar daarmee ga je niet alleen winnen helaas.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
Hoe laat moet Claude vanavond ongeveer @:ama?
quote:
Als het echt te veel wordt, als je groen en geel wordtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wie ben jiiiiij? Ik ben een goddddd, ik weet het zeker jij hebt zeven pillen op
SUCK MY DICK BITCH
SUCK MY DICK BBITCH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien wilde je deze wel luisteren, maar hij was al gediskwalificeerd voordat je dat kon.
zou wat zijn als het serieus wasquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Zoveel songs luister ik niet
*zingt harder, doet harder dansjesquote:
de uitslag zie ik niet eerder dan morgen... ik denk zelfs dat ik de laatste liedjes al niet mee krijgquote:
Ik vind het echt heerlijke muziek om op los te gaanquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het echt te veel wordt, als je groen en geel wordt
En je hebt een hoop verdriet
oh wat, het is morgen?!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
de uitslag zie ik niet eerder dan morgen... ik denk zelfs dat ik de laatste liedjes al niet mee krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |