Voor genoeg geld komt ze wel een liedje zingen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat heb ik gezien, maar daarna niet meer voorbij zien komen
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Zie ik je deze week ook in de Songfestival livetopics?
Claude heeft een mindere act, maar gaat in ieder geval geen social media huppelmeisje een klap geven. Of haar iPhone.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:21 schreef rival het volgende:
Gaat Claude ons meer of minder voor schut zetten dan die klapjosti van vorig jaar?
denk niet dat het gaat om geld.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor genoeg geld komt ze wel een liedje zingen.
superquote:
Gaat hij een tent opzetten?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik ehhhhhh. Iemand komt mijn tentje ophalen uit Zwollywood voor een festival en gaat deze ook sjouwen en opzetten
Nice, very fucking nice.
Dat staat er ja, gefeliciteerd je kunt lezen!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat hij een tent opzetten?
"toevallig"quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:26 schreef Crack_ het volgende:
Nouja de hij stond er niet maar toevallig is het wel een hij
I'm spesjulquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat staat er ja, gefeliciteerd je kunt lezen!
Ja dat zijn er wel meer op FOK!quote:
Tenten opzetten is toch een MANNENdingquote:
ik word zo moe van mensenquote:
hahaahahahahaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tenten opzetten is toch een MANNENding![]()
Nee hoor, geintje.
Ik zit je maar te plagen hequote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik word zo moe van mensen
veel te veel prikkels
de een heeft dit, de ander heeft dat
weet je wat, ik wil verdwijnen
Het is een stukje van een songtekst.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit je maar te plagen he
Het is een songtekst hequote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit je maar te plagen he
Man man man wat beledigd weer.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaahahahaha
ahahahahahahahahhah xD XD xd!!!!!1!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |