SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Tijd voor koffieI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-05-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3484 / +251 / +50 / 5795 / 6313
2. aeque / 417 / +56 / +7 / 994 / 1321
3. HappyCharly / 408 / +41 / +1 / 341 / 457
4. devzero / 395 / +3 / +111 / 292 / 370
5. KillemWieft / 349 / +53 / +0 / 164 / 266
6. Dr.Mikey / 334 / +32 / +35 / 179 / 276
7. hemarookworst / 298 / +49 / +0 / 576 / 807
8. _UserName_ / 289 / +6 / +21 / 205 / 312
9. Harrie / 268 / +2 / +0 / 464 / 596
10. Rob / 226 / +61 / +47 / 85 / 146
11. gebrokenglas / 225 / +19 / +0 / 847 / 1118
12. KoningWouter / 222 / +30 / +0 / 686 / 865
13. mario390 / 163 / +0 / +19 / 43 / 91
14. StevenHyde / 144 / +63 / +0 / 538 / 644
15. Fogel / 136 / +0 / +0 / 107 / 168
16. Homijn / 133 / +0 / +0 / 76 / 114
17. DJMO / 131 / +90 / +2 / 76 / 103
18. marc0871 / 130 / +18 / +1 / 8 / 40
19. Moonlight / 124 / +25 / +0 / 242 / 314
20. kree / 121 / +14 / +1 / 233 / 315SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Meer koffie gvd bolkIk heb er één en ik ben er trots op
Lekker man.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej Jussyboy
Ik doe even met je mee met een kop thee deze morgen.
Ben je al klaar voor je eerste werkdag?![]()
![]()
Yes, heb goed geslapen en voel me goed dus ik ben er klaar voorquote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker man.
Ben je al klaar voor je eerste werkdag?![]()
![]()
Deze man is ready hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yes, heb goed geslapen en voel me goed dus ik ben er klaar voor![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
#altijdreadybehalvealsikzurematteneet![]()
![]()
Gisteren zat ik in de tuin met de twee poezen bij me.
Komt er een man met een hondje over het fietspad. Dat hondje dat snuffelde wat bij de bosjes.
Ineens springen mijn beide katten uit het bosje zo achter dat hondje aan. Dat hondje zette hem op een rennen en mijn katten erachter aan.Die man had geen idee wat hem overkwam.
En ik kon niet meer stoppen met lachen. Toen ik bij kwam die man even gevraagd of het goed ging.![]()
![]()
Whaha killer catsquote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:13 schreef KoningWouter het volgende:
Gisteren zat ik in de tuin met de twee poezen bij me.
Komt er een man met een hondje over het fietspad. Dat hondje dat snuffelde wat bij de bosjes.
Ineens springen mijn beide katten uit het bosje zo achter dat hondje aan. Dat hondje zette hem op een rennen en mijn katten erachter aan.Die man had geen idee wat hem overkwam.
En ik kon niet meer stoppen met lachen. Toen ik bij kwam die man even gevraagd of het goed ging.![]()
![]()
Heeft het hondje het overleefd?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja had dit nog niet eerder meegemaakt.![]()
![]()
Wat is er vanmiddag?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja, gaat stukken beter dan vorige week.![]()
Jawel, ze hebben niet gevochten verder. Vond het wel een beetje zielig voor die oude man. Die stond daar alleen met zijn riempje zonder hond. Had geen idee wat hem was overkomen.quote:
"Jaa die twee (katten) zitten er allebei achteraan"![]()
Aah gaaf!! Veel succes vanmiddagquote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[..]
Beginnen met vrijwilligerswerk![]()
![]()
Haha ja die man stond erbij en keek ernaarquote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben niet gevochten verder. Vond het wel een beetje zielig voor die oude man. Die stond daar alleen met zijn riempje zonder hond. Had geen idee wat hem was overkomen.
"Jaa die twee (katten) zitten er allebei achteraan"![]()
![]()
Is De UserT er zelf ook bij? Of word je zo voor de leeuwen gegooid?quote:
How can I make this topic about me?![]()
Hij werkt zelf ook vanmiddagquote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is De UserT er zelf ook bij? Of word je zo voor de leeuwen gegooid?![]()
Zal jou is ff makenquote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Moest met de kat naar de dierenarts. Ze hebben een gezwel weggehaald (kwam voor castratie)...quote:
Maak mij er toch zorgen om (hoor van de week hoe en wat is nu is het naar het lab toegestuurd) tis nog wel een jonge kat. Hopelijk is het niks erg maar hou er toch rekening mee.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ow. Dat werd ineens ontdekt, dat gezwel?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Moest met de kat naar de dierenarts. Ze hebben een gezwel weggehaald (kwam voor castratie)...
Maak mij er toch zorgen om (hoor van de week hoe en wat is nu is het naar het lab toegestuurd) tis nog wel een jonge kat. Hopelijk is het niks erg maar hou er toch rekening mee.How can I make this topic about me?![]()
Perfect moment. Nu is het nog lekkerquote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net de ramen en deuren opengegooid...heb al ff buiten gelopen
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja ineens. En maand geleden nog controle gehad, hebben ze niet gezien.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ow. Dat werd ineens ontdekt, dat gezwel?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Oh wat erg zeg. Hopelijk valt het allemaal mee!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Moest met de kat naar de dierenarts. Ze hebben een gezwel weggehaald (kwam voor castratie)...
Maak mij er toch zorgen om (hoor van de week hoe en wat is nu is het naar het lab toegestuurd) tis nog wel een jonge kat. Hopelijk is het niks erg maar hou er toch rekening mee.![]()
Oei. Nou, inderdaad hopen dat het niets ernstigs is.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja ineens. En maand geleden nog controle gehad, hebben ze niet gezien.How can I make this topic about me?![]()
Ja, beetje research doen en kan van alles zijn. Ik wacht af en mocht hij heel ziek zijn, geef ik hem natuurlijk zijn mooiste kattenleveb zolang het kan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh wat erg zeg. Hopelijk valt het allemaal mee!'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, beetje research doen en kan van alles zijn. Ik wacht af en mocht hij heel ziek zijn, geef ik hem natuurlijk zijn mooiste kattenleveb zolang het kan.![]()
Ja dokter stelde mij niet perse gerust. Want ze wisten het niet, daarom naar het lab.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei. Nou, inderdaad hopen dat het niets ernstigs is.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, beetje research doen en kan van alles zijn. Ik wacht af en mocht hij heel ziek zijn, geef ik hem natuurlijk zijn mooiste kattenleveb zolang het kan.![]()
![]()
![]()
In de zon is het nu al vies.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Perfect moment. Nu is het nog lekkerheb al ff buiten gelopen
Nee joh. Heb je nergens voor nodig.quote:
Geen Tuesday blessing gifje voor jou.quote:
Ik wou die nog likenquote:
Was ik de post kwijt, maar hey echt
Alsnog bedankt
Nu wel goed inkoopbeleid
Cappuccino maken
Het kan
Juichwaardig'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Waar hebben jullie de ladies gelaten?
Komen ze nog?
Die mogen uitslapen vandaagquote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Waar hebben jullie de ladies gelaten?
Komen ze nog?![]()
![]()
True Thatquote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen idee, maar we hebben nu al een lady
Gelijk gezellig he (tis dat ik zelf zeg)
Jazekerquote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
True That
Gelijk gezellig he (tis dat ik zelf zeg)
Bedanktquote:nee maar ff serieus jullie mogen er ook zijn
Daar staat wel meer nietquote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar staat niets over in mijn aantekeningen...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Bedanktnee maar ff serieus jullie mogen er ook zijn
![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik vind het nu wel lekker, wat ik minder vind is de warmte in huis. En dat je die er niet uitkrijgtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Gezegend met zo mooi weer
Het is fantastischWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Borrelquote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Goedeeeeeeemorgen! Koffiegroetjes
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Gezegend met zo mooi weer
Het is fantastisch
Ja gebeurt nu al he. Gister was het avonds hier 24 graden, nu met ramen open nog 22,5. Dan word natuurlijk wel erger.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel lekker, wat ik minder vind is de warmte in huis. En dat je die er niet uitkrijgt'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja en helemaal na dat energiezuinig maken van de woningen is de warmte het huis niet meer uit te krijgen door even iets open te zetten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja gebeurt nu al he. Gister was het avonds hier 24 graden, nu met ramen open nog 22,5. Dan word natuurlijk wel erger.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh GGquote:
Hebben jullie het al zo heet in huis? Ik heb het hier 20 graden. Vrij koel zelfs.How can I make this topic about me?![]()
Ja precies..quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en helemaal na dat energiezuinig maken van de woningen is de warmte het huis niet meer uit te krijgen door even iets open te zetten.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Plat dak, hier. Zit wat hoger dus automatisch warmer wonen. En in de concrete jungle wonen aka de stad.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Hebben jullie het al zo heet in huis? Ik heb het hier 20 graden. Vrij koel zelfs.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
26 graden in mijn slaapkamer.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Hebben jullie het al zo heet in huis? Ik heb het hier 20 graden. Vrij koel zelfs.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Die staat nooit aan.quote:
Ik heb nergens zin in
Maar moet wat doen. Dag dag en vooral iedereen een mooie fijne dag toegewenst.
Dag.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Fijne dag Borrelquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb nergens zin in
Dag.![]()
![]()
![]()
Zo ga ik je voortaan noemen. Greetje.quote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb nergens zin in
Dag.
succes
en probeer een beetje te genieten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zelluf ookquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
herkenbaar
succes
en probeer een beetje te genieten![]()
![]()
Ik doe gewoon beide Greetjequote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga jij nu maar naar je koffie vrienden
Join the club Greetje.quote:
The Greetje show.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik join geen club
I.m a one (wo)men show
Hey KWquote:
Jussieeeeeequote:;*
ik heb een zandbak voor de deurquote:
genieten joh!
Mag ik komen spelen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een zandbak voor de deur
genieten joh!![]()
![]()
![]()
Hey Greysquote:
Succes vandaag KW 😘quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yes, heb goed geslapen en voel me goed dus ik ben er klaar voorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
waarom wil je dat?quote:![]()
je vindt mij gewoon niet lief!!!
dat is het
Ik haat alles en iedereen vandaag.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom wil je dat?![]()
je vindt mij gewoon niet lief!!!
dat is het
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
dan mag jij het zand hierbinnen opzuigen![]()
![]()
Heerlijk weerquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ook goedHet zonnetje schijnt weer lekker
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
mwehhhquote:
maar het is nog steeds mooi weer
dus we genieten ervan
Ik ga zo maar eens onkruid weg halen denk ik, nu is t nog niet zo warm"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwehhh
maar het is nog steeds mooi weer
dus we genieten ervan
Nog wel idd, denk dat juni een regen maand wordt..
je mag dat hier ook wel komen doenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:37 schreef Lovely het volgende:
Ik ga zo maar eens onkruid weg halen denk ik, nu is t nog niet zo warm
heeeequote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog wel idd, denk dat juni een regen maand wordt..
neeeeeee
Ik denk het wel, of houden we dit weer tot ergens augustus/september?quote:
jepquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk het wel, of houden we dit weer tot ergens augustus/september?
dan kunnen ze weer zeggen klimaat problemen enzo
Zeker nietquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk het wel, of houden we dit weer tot ergens augustus/september?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk het wel, of houden we dit weer tot ergens augustus/september?
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
dan kunnen ze weer zeggen klimaat problemen enzoDit weer is heerlijk,maar wat regen zou wel fijn zijnquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Klimaatprobleem komt ook met hevige uitschieters. Ik voorspel weer een overstroming in Limburgquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
dan kunnen ze weer zeggen klimaat problemen enzo![]()
![]()
Gelderland dit keerquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klimaatprobleem komt ook met hevige uitschieters. Ik voorspel weer een overstroming in Limburg
Het is echt prima zo. Nee, regen hoeft nog niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
Dit weer is heerlijk,maar wat regen zou wel fijn zijnHow can I make this topic about me?![]()
Welquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is echt prima zo. Nee, regen hoeft nog niet.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ik geloof meer in ijstijden en dergelijkequote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klimaatprobleem komt ook met hevige uitschieters. Ik voorspel weer een overstroming in Limburg
Die krijgen we deze zomer nietquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof meer in ijstijden en dergelijke![]()
![]()
Jawel is overal veel té droogquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is echt prima zo. Nee, regen hoeft nog niet.
Douchesequote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:53 schreef Lovely het volgende:
Koffie is op, dus nu tijd om even te douchen enz![]()
![]()
spetter zequote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:53 schreef Lovely het volgende:
Koffie is op, dus nu tijd om even te douchen enz
Weet je man eigenlijk van je fok minnaar?quote:
hoezo wil je zijn nummer?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet je man eigenlijk van je fok minnaar?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
niet vaak door de weeksquote:
tenzij hij nog vakantie heeftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij was er gisteren, weer terug uit Spanjequote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet vaak door de weeks
tenzij hij nog vakantie heeft![]()
![]()
dat heb ik gelezenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij was er gisteren, weer terug uit Spanje
Ik maak niet standaard dat soort opmerkingen naar 1 en dezelfde persoon en ook alleen maar die persoon. Dus tja waar zou een insinuatie vandaan komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
echt @:Aeque
ik vind je over het algemeen een schat
maar soms ga ook jij te ver met je insinuaties
wat wil je nu zeggen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik maak niet standaard dat soort opmerkingen naar 1 en dezelfde persoon en ook alleen maar die persoon. Dus tja waar zou een insinuatie vandaan komen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gaan we nu een rondje draaien want dat heb ik net al gezegd.quote:
dus jouw mening is dat ik te aardig doe tegen Jusquote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Gaan we nu een rondje draaien want dat heb ik net al gezegd.
terwijl ik getrouwd ben
primaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Aardig? Nee ik zou het omschrijven als openlijk flirten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus jouw mening is dat ik te aardig doe tegen Jus
terwijl ik getrouwd ben
prima
is dat een probleem voor jou?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Aardig? Nee ik zou het omschrijven als openlijk flirten.
dat jij een kut dag hebt is heel vervelend voor je
maar dat betekent niet dat je de dag van een ander ook moet vergallen
maar als jij hier blij van wordt
lekker doorgaan
Dat heeft er weinig mee te maken maar dat mag je denken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dat een probleem voor jou?
dat jij een kut dag hebt is heel vervelend voor je
maar dat betekent niet dat je de dag van een ander ook moet vergallen
maar als jij hier blij van wordt
lekker doorgaan
dat mag ik zekerquote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat heeft er weinig mee te maken maar dat mag je denken.
Ik mag wel van mijn vrouw met andere mensen praten en het leuk hebben. In het echt en op internet. Echt een top vrouw heb ik![]()
Even het ijs breken
Vandaag het huis opruimen voor kindjesfeestje morgenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
mijn man heeft er ook geen problemen meequote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:14 schreef StevenHyde het volgende:
Ik mag wel van mijn vrouw met andere mensen praten en het leuk hebben. In het echt en op internet. Echt een top vrouw heb ik![]()
Even het ijs breken
Vandaag het huis opruimen voor kindjesfeestje morgen
itt bepaalde personenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Enorm. Ik lig er nachtenlang van wakker.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Slecht natuurlijk want ik lig hele nachten wakker.quote:
Maar je kunt beter morgen opruimen anders ben je twee keer bezig.
Dat is wel ruk ja. Heb je daar al medicatie voor? Want lijkt me sowieos niet goed.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Slecht natuurlijk want ik lig hele nachten wakker.
Maar je kunt beter morgen opruimen anders ben je twee keer bezig.
Ja 2x opruimen gaat het sowieso worden. Meer zelfs want ook nog de verjaardag op de echte dag binnenkort waar de volwassenen komen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik zit aan de harddrugs, doet wonderen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is wel ruk ja. Heb je daar al medicatie voor? Want lijkt me sowieos niet goed.
Ja 2x opruimen gaat het sowieso worden. Meer zelfs want ook nog de verjaardag op de echte dag binnenkort waar de volwassenen komen.
Ja hoiOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: