Durf je toch nietquote:Op maandag 12 mei 2025 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tssss op die van jou slimpie
let eens op
O niets van gemerkt. Kijk dat programma ook nooit. Vind het zo stom. Een huis kopen zonder te weten waar of wat.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
oude deel
nu zijn ze weer in een buitengebied
mooi he daarquote:Op maandag 12 mei 2025 21:32 schreef StevenHyde het volgende:
Die kopen zonder kijken aflevering was wel een keer leuk en anders dan de voorgaande 7. Keer geen jong stel en ook eens elders dan zoekgebied amsterdam.
Ik heb nog nooit een TR gezetquote:
MOEST je dit kijken of kijk je dit vrijwillig?quote:Op maandag 12 mei 2025 21:32 schreef StevenHyde het volgende:
Die kopen zonder kijken aflevering was wel een keer leuk en anders dan de voorgaande 7. Keer geen jong stel en ook eens elders dan zoekgebied amsterdam.
wat prima isquote:
Bij dat laatste ga ik me zorgen makenquote:Op maandag 12 mei 2025 21:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
MOEST je dit kijken of kijk je dit vrijwillig?
Ik kijk dit graagquote:Op maandag 12 mei 2025 21:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
MOEST je dit kijken of kijk je dit vrijwillig?
ik vind het ook wel grappigquote:
Deal!quote:Op maandag 12 mei 2025 21:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik knipper wel 2x met mijn ogen mocht ik toch gevaar lopen goed?
Ja vond dat weggegooid geld. Alleen die schuur uitbreiden was wel nuttigquote:Op maandag 12 mei 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat prima is
maar dat gaan ze gewoon verbouwen
quote:Op maandag 12 mei 2025 21:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja vond dat weggegooid geld. Alleen die schuur uitbreiden was wel nuttig
ik kijk ook wel op fundaquote:Op maandag 12 mei 2025 21:37 schreef StevenHyde het volgende:
Ik kijk ook elke dag funda. Dit soort programma's vind ik leuk. Lekker huizen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |