Durf je toch nietquote:Op maandag 12 mei 2025 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tssss op die van jou slimpie
let eens op
O niets van gemerkt. Kijk dat programma ook nooit. Vind het zo stom. Een huis kopen zonder te weten waar of wat.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
oude deel
nu zijn ze weer in een buitengebied
mooi he daarquote:Op maandag 12 mei 2025 21:32 schreef StevenHyde het volgende:
Die kopen zonder kijken aflevering was wel een keer leuk en anders dan de voorgaande 7. Keer geen jong stel en ook eens elders dan zoekgebied amsterdam.
gecondoleerd Harriequote:
MOEST je dit kijken of kijk je dit vrijwillig?quote:Op maandag 12 mei 2025 21:32 schreef StevenHyde het volgende:
Die kopen zonder kijken aflevering was wel een keer leuk en anders dan de voorgaande 7. Keer geen jong stel en ook eens elders dan zoekgebied amsterdam.
wat prima isquote:
Bij dat laatste ga ik me zorgen makenquote:Op maandag 12 mei 2025 21:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
MOEST je dit kijken of kijk je dit vrijwillig?
Ik kijk dit graagquote:Op maandag 12 mei 2025 21:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
MOEST je dit kijken of kijk je dit vrijwillig?
ik vind het ook wel grappigquote:
Deal!quote:Op maandag 12 mei 2025 21:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik knipper wel 2x met mijn ogen mocht ik toch gevaar lopen goed?
Ja vond dat weggegooid geld. Alleen die schuur uitbreiden was wel nuttigquote:Op maandag 12 mei 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat prima is
maar dat gaan ze gewoon verbouwen
quote:Op maandag 12 mei 2025 21:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja vond dat weggegooid geld. Alleen die schuur uitbreiden was wel nuttig
ik kijk ook wel op fundaquote:Op maandag 12 mei 2025 21:37 schreef StevenHyde het volgende:
Ik kijk ook elke dag funda. Dit soort programma's vind ik leuk. Lekker huizen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |