kopen zonder kijken zijn nu in warnsveldquote:Op maandag 12 mei 2025 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begin ik niet aan. Niets van wat hier gezegd wordt is belangrijk genoeg
Nou zeg. Al mijn liefdesbetuigingen dus ook niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begin ik niet aan. Niets van wat hier gezegd wordt is belangrijk genoeg
quote:Op maandag 12 mei 2025 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
kopen zonder kijken zijn nu in warnsveld
Je zei net wat anders tegen mij in dmquote:Op maandag 12 mei 2025 21:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
laat maar ik hoef de pik van wie dan ook niet te zien![]()
![]()
Ga jij ook naar de meet?quote:
ben jij je aan het scheren?quote:
anders is het een heuleeee slechtequote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-05-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
ietwat gefrustreerd?quote:
O echt. Waar?quote:Op maandag 12 mei 2025 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
kopen zonder kijken zijn nu in warnsveld
oude deelquote:
tssss op die van jou slimpiequote:Op maandag 12 mei 2025 21:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wie zet er nou een TR op dr eigen post
Nog gecondoleerd Harriequote:Op maandag 12 mei 2025 21:27 schreef Harrie het volgende:
ff vraagje tussendoor, mijn zusje heeft een filmpje van die ouwe in het ziekenhuis en dat willen ze laten zien op de uitvaart maar daar staat dus ook een andere patient op, hoe krijgen we die andere gast geblurred ofzo dat die anoniem kan blijvenis daar iets simpels voor ?????
Durf je toch nietquote:Op maandag 12 mei 2025 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tssss op die van jou slimpie
let eens op
O niets van gemerkt. Kijk dat programma ook nooit. Vind het zo stom. Een huis kopen zonder te weten waar of wat.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
oude deel
nu zijn ze weer in een buitengebied
mooi he daarquote:Op maandag 12 mei 2025 21:32 schreef StevenHyde het volgende:
Die kopen zonder kijken aflevering was wel een keer leuk en anders dan de voorgaande 7. Keer geen jong stel en ook eens elders dan zoekgebied amsterdam.
gecondoleerd Harriequote:
MOEST je dit kijken of kijk je dit vrijwillig?quote:Op maandag 12 mei 2025 21:32 schreef StevenHyde het volgende:
Die kopen zonder kijken aflevering was wel een keer leuk en anders dan de voorgaande 7. Keer geen jong stel en ook eens elders dan zoekgebied amsterdam.
wat prima isquote:
Bij dat laatste ga ik me zorgen makenquote:Op maandag 12 mei 2025 21:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
MOEST je dit kijken of kijk je dit vrijwillig?
Ik kijk dit graagquote:Op maandag 12 mei 2025 21:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
MOEST je dit kijken of kijk je dit vrijwillig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |