Dat is niet verkeerd man!quote:Op maandag 12 mei 2025 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om en nabij hierzo
https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
En zondag hebben we een dagje Barcelona gedaan en daar hotel gepakt.
Weet je zeker dat je met een bouwvakker getrouwd bent?quote:Op maandag 12 mei 2025 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij wil minstens biefstuk
en muchos dineros
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je met een bouwvakker getrouwd bent?![]()
Alle bouwvakkers in NL willen een krat bier en bammetjes met ham!![]()
Er zijn werk paarden, er zijn luxe paarden. Ik ben geen van beiden.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn werk paarden, er zijn luxe paarden. Ik ben geen van beiden.
Ben je wel een paard?quote:Op maandag 12 mei 2025 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
En mensen met een paardenbekquote:Op maandag 12 mei 2025 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijk daar gaat het al fout. Je kunt geen muur waterpas stucken met een biefstukquote:
en daarom laat ik mijn man stucenquote:Op maandag 12 mei 2025 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk daar gaat het al fout. Je kunt geen muur waterpas stucken met een biefstuk![]()
Wel door een kratje bier als uitgangspunt te gebruiken
Nou hebben we in Barca alleen maar voetbal gekeken en bier gedronken de hele middag, sowieso wel 2 van mijn favo bezigheden in het buitenland.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd man!Dagje Barca ook altijd leuk. Wil daar ook nog wel heen
Niks mis meequote:Op maandag 12 mei 2025 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou hebben we in Barca alleen maar voetbal gekeken en bier gedronken de hele middag, sowieso wel 2 van mijn favo bezigheden in het buitenland.
dat is dan weer onmogelijk hequote:
Ik moet dan ook zorgen dat de Frans Hermansen van deze wereld hun wielen loodrecht onder hun Ferrari GT3 hebben zittenquote:Op maandag 12 mei 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
en daarom laat ik mijn man stucen
en niet jou
ik zou dat dan toch liever bij Franz Hermann doenquote:Op maandag 12 mei 2025 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet dan ook zorgen dat de Frans Hermansen van deze wereld hun wielen loodrecht onder hun Ferrari GT3 hebben zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |