Heb deze kleur nog nooit eerder gezien.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben opgegroeid met die tegels.
Niets opmerkelijks aan. Wel mooi, dat wel.
Nog voordat dat inkt bij de notaris is opgedroogd, zou ik die tegels er al uitgebroken hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met die tegels.
Niets opmerkelijks aan. Wel mooi, dat wel.
Precies.quote:Op zondag 8 juni 2025 00:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nog voordat dat inkt bij de notaris is opgedroogd, zou ik die tegels er al uitgebroken hebben.
Nee, dat doet afbreuk aan de industriële uitstraling.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:57 schreef Fietsertje70 het volgende:
Benedenappartement met industriële uitstraling noemen ze het. Ik denk gewoon dat het teveel centjes kostte om bij de ombouw van kantoorgebouw naar appartementen er een fatsoenlijk plafond in te zetten, en ach huurders mogen niet mauwen. En daarna gaan ze alsnog de verkoop in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)ersweg-6-a/89419065/
Godver, een monument (je moet dus restaureren een ook voor iedere scheet een omgevingsvergunning aanvragen), en er zit asbest in de schuur uit 1984, damn.....quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:49 schreef AchJa het volgende:
Landelijk wonen in Oosterzee, wat een unieke plek!
-unieke kans voor wie droomt
-zeldzame mogelijkheid
-weids uitzicht en volop frisse lucht
-De woning is prachtig gelegen
-eenvoudige keuken
-uitbouw die dienst doet als slaapkamer
-biedt volop ruimte en mogelijkheden
-toilet aangesloten op een tank die loost op de sloot
-woonkamer voorzien van een houtkachel biedt zicht op de vaart en is deels voorzien van dubbel glas
-met veel plezier genoten van de rust, ruimte en charme van deze bijzondere locatie
Blablablabla...
Kortom, voor "slechts" 300.000 euro heeft u een bouwval...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup, bizar veel geld.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:59 schreef Leandra het volgende:
Godver, een monument (je moet dus restaureren een ook voor iedere scheet een omgevingsvergunning aanvragen), en er zit asbest in de schuur uit 1984, damn.....
Wel een heel duur lapje grond dan.
Als het nou tegen de vlakte mocht was er nog wat voor te zeggen, want 1.700m² is echt wel een leuke kavel, maar dit is echt drama.quote:
Check de omschrijving op klusvastgoed... Die is helemaal hilarisch...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:01 schreef Leandra het volgende:
Als het nou tegen de vlakte mocht was er nog wat voor te zeggen, want 1.700m² is echt wel een leuke kavel, maar dit is echt drama.
quote:Luister naar het verhaal van dit verborgen juweel verscholen in het hart van het Friese landschap: het adembenemende Holsteinpad 7 in Oosterzee. Net zo uniek als de naam zelf, schept dit voormalige turfgravershuisje uit de 19e eeuw een sfeer dat de sereniteit, ruimte en natuur van Friesland ademt. Een gemeentelijk monument, dit bijzonder eigendom biedt een zeldzame en bijzondere kans om je eigen woon- of recreatieplek te creëren, compleet met panoramische uitzichten, historische wortels en de verkwikkende geur van frisse lucht.
De woning pronkt met een asked locatie aan de Gieterse Vaart, een serene waterweg waar ooit melkboten hun reis maakten naar de zuivelfabriek in Oosterzee. Op deze plek kan je de schoonheid van de uitgestrekte rijen velden voelen, terwijl je je innestelt onder de luifel van bomen die dump privacy en een natuurlijke soundtrack van vogelgezang bieden. Een wandel en fietspad dat onderdeel uitmaakt van het Zuiderzeepad strekt zich uit langs de achterzijde van het perceel, perfect voor die zonnige middagen en avontuurlijke geesten.
Bij het betreden van het huis kom je terecht in de nostalgische keuken, die je naar een knusse uitbouw brengt die momenteel dienst doet als slaapkamer. Hou je van open haarden? De woonkamer met houtkachel en uitzicht op de vaart is de ultieme comfort zone. De woning heeft sinds de vroege 20e eeuw een aantal moderniseringen ondergaan, maar hunkert naar de creatieve energie van een doe-het-zelver om haar weer tot leven te brengen.
Op het erf vind je een vrijstaande houten schuur uit 1984, gebouwd op een betonnen plaat, en een tuin die uitnodigt om al je droomprojecten te verwezenlijken. Belangrijk om op te merken is dat de woning wordt verkocht in de huidige staat en dat er mogelijk veranderingen in de toegang tot de woning kunnen plaatsvinden na verkoop - contacteer de verkopende makelaar voor meer details.
Oosterzee is een gezellig dorp, levendig en gastvrij, met basisvoorzieningen binnen handbereik. En slechts een korte afstand verder vind je het Tjeukemeer en Lemmer, waar sportliefhebbers, natuurliefhebbers en cultuurfanaten hun hart kunnen ophalen.
Ben je verleid door de charme en mogelijkheden van Holsteinpad 7? Voor de handige doe-het-zelver met liefde voor geschiedenis en vrijheid, is dit je kans om je dromen te verbinden met deze unieke plek, een zeldzaam juweel op de vastgoedmarkt. Ben je klaar voor een spannend nieuw avontuur?
Wat de neuk is een "asked locatie"quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Check de omschrijving op klusvastgoed... Die is helemaal hilarisch...
[..]
Je blijft een pauper natuurlijk, als je een Godfather afbeelding in je Fundafoto's hebt, ook al is het maar op het scherm van je thuisbioscoop.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Nu te koop, met een beetje korting:
Er is ZEVEN miljoen van de prijs afgegaan
[ afbeelding ]
Het is niet pauper, het hele huis is 'drugdealer chic'quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je blijft een pauper natuurlijk, als je een Godfather afbeelding in je Fundafoto's hebt, ook al is het maar op het scherm van je thuisbioscoop.
Dat ze 7 mln van de prijs halen nog meer gok ikquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is niet pauper, het hele huis is 'drugdealer chic'Maar dat een huis in zo'n prijscategorie op een openbare plek als Funda wordt gezet zegt wel iets over hoe wanhopig ze zijn om het te willen verkopen.
Helemaal het 'Vieze huisje van Ome Gijs' van van Kooten en de Bie.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:49 schreef AchJa het volgende:
Landelijk wonen in Oosterzee, wat een unieke plek!
-unieke kans voor wie droomt
-zeldzame mogelijkheid
-weids uitzicht en volop frisse lucht
-De woning is prachtig gelegen
-eenvoudige keuken
-uitbouw die dienst doet als slaapkamer
-biedt volop ruimte en mogelijkheden
-toilet aangesloten op een tank die loost op de sloot
-woonkamer voorzien van een houtkachel biedt zicht op de vaart en is deels voorzien van dubbel glas
-met veel plezier genoten van de rust, ruimte en charme van deze bijzondere locatie
Blablablabla...
Kortom, voor "slechts" 300.000 euro heeft u een bouwval...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat en Scarface schilderijen, dan weet je waar het geld vandaan komtquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je blijft een pauper natuurlijk, als je een Godfather afbeelding in je Fundafoto's hebt, ook al is het maar op het scherm van je thuisbioscoop.
Geen funda, maar wel een update van een woning die ik eerder heb gepost en die blijkbaar toen niet verkocht isquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:19 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)gulde-draakstraat-5/
Toeval?
https://www.almeredezewee(...)vergulde-draakstraat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie paddenstoelen daar bij de deurquote:Op zondag 15 juni 2025 21:06 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Geen funda, maar wel een update van een woning die ik eerder heb gepost en die blijkbaar toen niet verkocht is![]()
https://www.almeredezewee(...)vergulde-draakstraat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleurtjes aan de buitenkant en binnen moet je constant een zonnebril op. Vreselijkquote:Op dinsdag 17 juni 2025 00:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
De woning is voor de rest ook zeer karig ingericht.
https://www.funda.nl/deta(...)straat-132/43941181/
En erfpachtquote:Op dinsdag 17 juni 2025 00:44 schreef Leandra het volgende:
Prachtige vrijstaande villa met grote tuin.
Is de eerste zin, de hele kavel is 293 m²![]()
En daar gaat dan al de helft vanaf voor het huis en de overkapping
Ik vond het vooral opmerkelijk dat er maar 1 auto in die gigantische garage staatquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
dat en Scarface schilderijen, dan weet je waar het geld vandaan komt. Wellicht kwam Ome Fiscus beslag leggen op niet geheel legaal verkregen financien.
Leuk huisje!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:29 schreef MissRelin het volgende:
Wat je verder ook doet in deze woning, blijf iig stil in bed liggen in je "slaapkamer"!
[ afbeelding ]
Opvallend hoe vaak hier huizen voorbij komen waarvan ik me realiseer hoe fout dat was gegaan wanneer ik als 19 jarige in het weekend met m'n zatte kop midden in de nacht thuis was gekomen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:29 schreef MissRelin het volgende:
Wat je verder ook doet in deze woning, blijf iig stil in bed liggen in je "slaapkamer"!
[ afbeelding ]
Wij zijn een keer in een "hotelkamer" beland via Booking, die ook zo'n ding had...quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:29 schreef MissRelin het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral als je ziet dat je het deelt met 6 andere studentenkotten en het balkon van je (dronken naar beneden pissende) bovenburen op je erker. En dat zal aan de andere kant van de heg ook wel zo zijn. No way josé... zelfs niet als ik student zou zijn.quote:
Ik kende iemand die in zo'n soort huis woonde (ook in Hilversum. Zelfde type huis. Maar wel een paar straten hier vandaan). Dat was zelfs nog huur. Was op zich best prima qua type huisgenoten. Allemaal starters, mensen die op zich wel netjes zijn, maar zich nog geen volledig huis kunnen veroorloven.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
Vooral als je ziet dat je het deelt met 6 andere studentenkotten en het balkon van je (dronken naar beneden pissende) bovenburen op je erker. En dat zal aan de andere kant van de heg ook wel zo zijn. No way josé... zelfs niet als ik student zou zijn.
[ afbeelding ]
Dus als iedereen de Champagne opentrekt sta jij dan aan een touw te trekken om de klok te laten luiden, wat toch niemand hoort om 24:00quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:34 schreef Hanca het volgende:
Voor veel mensen ver weg (nog boven Appingedam) maar wel een typisch Gronings gebouw:
[ afbeelding ]
Helaas kun je weinig met de 'tuin':
[ afbeelding ]
Dit in je woonhuis lijkt me ook niet ideaal:
[ afbeelding ]
En je krijgt er een baan bij
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)rderweg-51/43909664/
Is het niet gewoon "blik"?quote:Op maandag 23 juni 2025 16:44 schreef thijsvw het volgende:
Spiegels? oké dat snap ik nog wel. Maar waarom op deze hoogte?
https://www.funda.nl/deta(...)enseweg-47/43941870/
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En die badkamer vond je niet licht verontrustend?quote:Op maandag 23 juni 2025 16:44 schreef thijsvw het volgende:
Spiegels? oké dat snap ik nog wel. Maar waarom op deze hoogte?
https://www.funda.nl/deta(...)enseweg-47/43941870/
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was dan ook het clubhuis voor mountainbikeclinics.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat moet dit voorstellen?
[ afbeelding ]
En die omschrijving van die Makelaar dan ook:![]()
''Ben je op zoek naar een modern, vrijstaand huis dat je nog helemaal naar eigen wens kunt indelen? Dan is deze verrassend ruime woning uit 2021 aan de Rijksstraatweg 214C in Leersum precies wat je zoekt.''
Dit kun je toch amper een huis noemen. Het is letterlijk een schuur/kantine En die vraagprijs, belachelijk.
https://www.funda.nl/deta(...)tweg-214-c/89439158/
Ah, dat verklaart de compressor en de ophangsteunen aan de wanden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het was dan ook het clubhuis voor mountainbikeclinics.
En nummer 214 is een (eet)café, dus lekker veel lawaai 's nachts en kotsende mensen in je tuin.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat moet dit voorstellen?
[ afbeelding ]
En die omschrijving van die Makelaar dan ook:![]()
''Ben je op zoek naar een modern, vrijstaand huis dat je nog helemaal naar eigen wens kunt indelen? Dan is deze verrassend ruime woning uit 2021 aan de Rijksstraatweg 214C in Leersum precies wat je zoekt.''
Dit kun je toch amper een huis noemen. Het is letterlijk een schuur/kantine En die vraagprijs, belachelijk.
https://www.funda.nl/deta(...)tweg-214-c/89439158/
Het moet nog worden omgebouwd tot woonruimte.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En nummer 214 is een (eet)café, dus lekker veel lawaai 's nachts en kotsende mensen in je tuin.
Dit was voorheen idd de schuur/berging van die kroeg, omgebouwd tot woonruimte.
An sich niks mis mee, maar die prijs
quote:Bouwval gezocht? Op deze mooie locatie zou je iets heel moois kunnen realiseren. Het 'pand' wat er nu staat is wel beeldbepalend dus als je hier iets wil realiseren moet daar rekening mee gehouden worden. Achter het pand, achter het stalen hek, is de bijbehorende parkeerplaats.
Totale perceeloppervlakte is 52m².
Werkplaats van een goudsmidquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:20 schreef SEMTEX het volgende:
Een best wel toffe woonboot in Leeuwarden. Vermoed dat het een Airbnb is (zie tweede foto)
https://www.funda.nl/deta(...)emskade-60/43066366/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel mooi afgewerkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En compleet met naaiatelier:
[ afbeelding ]
En opvallend, wat verderop staat er ook een boot te koop in Airbnb stijl. Zelfde eigenaar?
https://www.funda.nl/deta(...)erkade-131/43931336/
Studentenkamers uiteraardquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:40 schreef SEMTEX het volgende:
Een junkenhol en het is serieus onder bod. En je woont dan wel in hartje Groningen
Ik ben serieus benieuwd wat de koper hiervan denkt te gaan maken.
https://www.funda.nl/deta(...)enmolendrift-6/89931
52 vierkante meter perceeloppervlakte is op zich nog te doen, afhankelijk van hoeveel verdiepingen zijn toegestaan.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:40 schreef SEMTEX het volgende:
Een junkenhol en het is serieus onder bod. En je woont dan wel in hartje Groningen
Ik ben serieus benieuwd wat de koper hiervan denkt te gaan maken.
https://www.funda.nl/deta(...)lendrift-6/89931407/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[spuit11]quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:20 schreef SEMTEX het volgende:
Een best wel toffe woonboot in Leeuwarden. Vermoed dat het een Airbnb is (zie tweede foto)
https://www.funda.nl/deta(...)emskade-60/43066366/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel mooi afgewerkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En compleet met naaiatelier:
[ afbeelding ]
En opvallend, wat verderop staat er ook een boot te koop in Airbnb stijl. Zelfde eigenaar?
https://www.funda.nl/deta(...)erkade-131/43931336/
Categorie Heel Nederland en sorteren op prijs oplopend levert altijd gouden vondsten opquote:
Er staat wel 24 m² wonen, tenzij je de garage erbij trekt. En Beschermd stads- of dorpsgezicht en kluswoning enquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
52 vierkante meter perceeloppervlakte is op zich nog te doen, afhankelijk van hoeveel verdiepingen zijn toegestaan.
Ik ga ervan uit dat dit helemaal wordt afgebroken en er iets geheel nieuws voor in de plaats komt.
Je mag hier niet even een nieuwe woontoren neerzetten.quote:Het 'pand' wat er nu staat is wel beeldbepalend dus als je hier iets wil realiseren moet daar rekening mee gehouden worden.
En dat het pand beeldbepalend is, dus het zal niet afgebroken mogen worden.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er staat wel 24 m² wonen, tenzij je de garage erbij trekt.
Whoa dit nog niet eens gezien:quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dat het pand beeldbepalend is, dus het zal niet afgebroken mogen worden.
Ik ben benieuwd.
quote:Bouwjaar 1740
quote:
https://www.rtvnoord.nl/e(...)oop-voor-175000-euroquote:Een nadeel is dat het pand een beschermde status heeft. Je mag het dan niet zomaar slopen en opnieuw opbouwen. Daar zijn allerlei regels en voorwaarden aan verbonden. 'Waarom het een beschermd stadsgezicht is, vragen wij ons ook af', zegt Van Dorsten. 'Maar je moet in ieder geval bij de gemeente zijn voordat je het verbouwt.'
Desondanks zijn er zeker mogelijkheden, weet Van Dorsten. Zo mag er tot acht meter goothoogte en twaalf meter nokhoogte gebouwd worden, ook boven de parkeerplaats.
Geschiedenis
Het pand heeft een bijzondere geschiedenis. Zo werd het oudste gedeelte gebouwd in de 17e eeuw en werd het toen mogelijk gebruikt als pakhuis voor een molen in de buurt. Ook komt het uit op de Dolhuisgang, waar vroeger een zogeheten gekkenhuis stond: een inrichting voor opvang van geesteszieken.
Waarom is dat heel toevallig?quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:52 schreef SEMTEX het volgende:
Het is wel heel toevallig dat het huisje om de hoek ook te koop staat (zie achtergrond). Zelfde eigenaar?
https://www.funda.nl/deta(...)nsingel-22/43057281/
[ afbeelding ]
Goede Google skills!quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
https://www.rtvnoord.nl/e(...)oop-voor-175000-euro
Ik zat er niet ver naast dusquote:In 2020 brak er brand uit in het pand waar veel rook bij vrij kwam. Volgens Van Dorsten woonden er destijds drugsgebruikers die daar een vuurtje stookten om het warm te krijgen.
Omdat ze apart verkocht worden en er geen verband gelegd wordt tussen de huisjes. Het is ook een andere makelaar.quote:
Ik bedoel dus eigenlijk waarom er een verband zou moeten zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Omdat ze apart verkocht worden en er geen verband gelegd wordt tussen de huisjes. Het is ook een andere makelaar.
Omdat ze letterlijk op steenworp afstand van elkaar liggen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel dus eigenlijk waarom er een verband zou moeten zijn.
Maar waarom zou het om dezelfde eigenaar gaan?quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Omdat ze letterlijk op steenworp afstand van elkaar liggen.
Hier kon zelfs de creatiefste copywriter niets meer mee.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:40 schreef SEMTEX het volgende:
Bouwval gezocht? Op deze mooie locatie zou je iets heel moois kunnen realiseren. Het 'pand' wat er nu staat is wel beeldbepalend dus als je hier iets wil realiseren moet daar rekening mee gehouden worden. Achter het pand, achter het stalen hek, is de bijbehorende parkeerplaats.
Lijkt ook wel wat ge-HDR'd. Als in dat er geen contrast tussen licht en schaduw lijkt te zitten. Dan is veel al snel druk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:19 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Muren? Wat zijn dat?
(Dit zijn echt teveel prikkels voor mij. Zou binnen 2 minuten gek worden in dit huis.)
Wat lelijk gedaan zeg!quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:25 schreef Fietsertje70 het volgende:
Mooi uitzicht vanuit je zwembad in de kelder. Oh nee, toch niet....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)ssingel-34/43096523/
Tegels en muur staan er niet voor niets denk ik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat lelijk gedaan zeg!
Beter hadden ze hier een kleurrijke patio van gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik heb kennissen en de man heeft de hele kast volgepleurd met speelgoedvrachtwagentjes. Van Shell, Gend & Loos, brandweerautootjes, enz.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:12 schreef Fietsertje70 het volgende:
De woonkamer: Een prima plek voor je schoenenverzameling! (en de afgetrapte sneakers zullen wel achter de deurtjes zitten)
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)eslaan-273/43081373/
Lol van mij mag hij hoorquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb kennissen en de man heeft de hele kast volgepleurd met speelgoedvrachtwagentjes. Van Shell, Gend & Loos, brandweerautootjes, enz.
Maar zijn vrouw moet al die teringzooi wel steeds afstoffen.
Stuur die vent naar de kelder of de berging. Geldt ook voor dat wijf met haar schoentjesverzameling.
Ja nou ja je moet wel een beetje schikken in een relatie, al vind ik een schoenen display in de woonkamer wat raar en viezig.quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk. Net als bloemenvazen of drinkglazen met reclamedrukwerk.
Die slavinquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:28 schreef SEMTEX het volgende:
Bewoner schaamt zich niet voor zijn confederate flags en kunst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)0/89242258/overzicht
AI misschien zelfs wel...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Lijkt ook wel wat ge-HDR'd. Als in dat er geen contrast tussen licht en schaduw lijkt te zitten. Dan is veel al snel druk.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:25 schreef Fietsertje70 het volgende:
Mooi uitzicht vanuit je zwembad in de kelder. Oh nee, toch niet....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)ssingel-34/43096523/
Kan, maar denk het niet. Probeer het maar eens met een foto van je huiskamer. Even een HDR-filterje erover en alles lijkt vlak en uitgebeten. Sommigen willen eigenlijk wat meer belichting, maar komen dan dit effect tegen en gaan er dan voor, waarschijnlijk vanwege het HD-gedeelte dat ze van de TV's kennen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |