En die 3 mannen zijn zo leuk en lief geweest die dagen. Kan me voorstellen dat het ook een keer ophoudt.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:32 schreef InstortendeSter het volgende:
Deedry’s muur blijft hoog en Roy heeft niet genoeg energie meer om verder te klimmen.
Ja en dat is dan vanwege een muurtje of zo, maar zelfs wat oppervlakkigere gesprekken om elkaar te leren kennen kunnen er niet vanaf of komen toevallig nooit in beeldquote:
Dat zagen wij al in aflevering 1quote:Op zondag 18 mei 2025 21:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
John heeft iets heel onbetrouwbaar over zich
Ik denk dat hij heel erg geïmponeerd is door haar, en zelf onzeker. En dan een beetje stoer zit te doen en zichzelf te overschreeuwen.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
John heeft iets heel onbetrouwbaar over zich
Maar ook zo in de 1-1 nu de keuze is gevallen.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zagen wij al in aflevering 1Brrrrrr.
Ja dat zou ook goed kunnenquote:Op zondag 18 mei 2025 21:35 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij heel erg geïmponeerd is door haar, en zelf onzeker. En dan een beetje stoer zit te doen en zichzelf te overschreeuwen.
Ze heeft wel haar jas uit. Eindelijk.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:41 schreef Remco het volgende:
Deedry heeft in het bed hetzelfde shirt aan als overdag.
Taalgebruik.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
En dan na 2 koffie moeten schijten in de ruimte waar je daarna moet douchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |