Dank, maar eerst zondag nog.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:09 schreef Tjacka het volgende:
Lieve @:coco en @:buitendam en de rest van mijn PSV-vrienden.
Gefeliciteerd met het kampioenschap.
Een wonder dat je in deze situatie zit, maar er is nog zat werk aan de winkel inderdaad.quote:
Precies, ik zie het gewoon nog mis gaan ook...quote:
naar gevoel dat steijn ajax alsnog kampioen maakt.. dit seizoen lijkt op een netflix seriequote:Op woensdag 14 mei 2025 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Precies, ik zie het gewoon nog mis gaan ook...
Ja, ik denk dat ieder weldenkend mens dit zo wel ziet. Bizarre inzinking, maar verreweg de beste ploeg.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:17 schreef Pleun2011 het volgende:
PSV heeft de beste ploeg van Nederland. Heb die inzinking nooit begrepen en ook dat een bijzonder matige ploeg als Ajax zoveel punten haalde. Gerechtigheid
Twente kan AZ nog voorbij, dat is gunstig voor de playoff loting. Die zullen dus toch nog wel willen.quote:
Ik wacht zondag even af, makker.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:09 schreef Tjacka het volgende:
Lieve @:coco en @:buitendam en de rest van mijn PSV-vrienden.
Gefeliciteerd met het kampioenschap.
Vorig seizoen won de laagst geplaatste nog die playoffs.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Twente kan AZ nog voorbij, dat is gunstig voor de playoff loting. Die zullen dus toch nog wel willen.
Ja, maar je positie heeft ook te maken met thuis en uit spelen. Daarom is de 5e plek gunstiger dan de 6e geloof ik.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Vorig seizoen won de laagst geplaatste nog die playoffs.
Het is toch geweldig dat het weer op de laatste speeldag beslist gaat worden?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo, we hebben 0 prijzen tot nu toe?
Dankzij Peter zijn we niet al twee maanden kampioen. Nu krijg je weer zo’n klote loterij zondag. Als koploper met meerdere titelkandidaten de laatste speeldag ingaan loopt meestal niet heel goed af. Dus geweldig nee. Onverwacht ja!quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is toch geweldig dat het weer op de laatste speeldag beslist gaat worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |