Kan er weinig van.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:30 schreef fetX het volgende:
Als je voor Milambo 25 kan krijgen, lekker doen. Die was weer ergerlijk slecht.
I love it when a plan comes togetherquote:Op zondag 11 mei 2025 16:56 schreef Caland het volgende:
Zei het in de rust al, als het nou in Enschede 2-0 wordt lekker de sluizen openzetten
Van Persie tactical genius
Alsof die tweede plek uberhaupt een optie wasquote:Op zondag 11 mei 2025 18:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Jij loopt nu trotst te zijn op het feit dat je liever 3e dan 2e wordt?
Alles boven de 15 is een werelddeal.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:30 schreef fetX het volgende:
Als je voor Milambo 25 kan krijgen, lekker doen. Die was weer ergerlijk slecht.
Wel zonde, begon dit seizoen echt heel goed. Zit ook wel meer in, maar of je volgend seizoen 30 gaat krijgen betwijfel ik. Dus snap als Feyenoord met 20-25 akkoord gaat.quote:
Met normale fitheid en een simpele tactiek was je al kampioen. Je had dus gewoon Ron Jans moeten halen.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is schrijnend maar we zien het hele seizoen al dat ze totaal niet Slotfit zijn.
Dan word ik liever derde.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met normale fitheid en een simpele tactiek was je al kampioen. Je had dus gewoon Ron Jans moeten halen.
Dat ging eigenlijk best prima de afgelopen weken en vandaag de eerste helft ook.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat word je volgend jaar ook niet met Robin.
Precies, dit is wat je kunt verwachten bij zo'n jonge jongen in zijn eerste seizoen, inclusief dip en verkeerde keuzes in het veld.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:58 schreef bbuddybb het volgende:
Wat een gezeik op een jonge speler die aan zijn eerste volledige seizoen in de basis bezig is zeg.
Toch had ie weer 3 of 4 één op één kansen kunnen hebben als Hadj Moussa hem goed wegsteekt. De enige keer dat ie met z'n gezicht naar de goal aan de bal kwam schoot ie wel te vroeg.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Milambo is nog steeds een goede voetballer, maar vandaag verschrikkelijk. Kan gebeuren, zit ook met zijn hoofd ergens anders. Het is vooral dat hij eerder gewisseld had moeten worden.
Zo’n Ueda, dat vond ik eigenlijk nog erger. Wat een wanhoop.
Dat kon ook echt niet nee. Wat was die man weer beroerd zeg. Je mag toch hopen dat ze een nieuwe eerste spits gaan halen.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Milambo is nog steeds een goede voetballer, maar vandaag verschrikkelijk. Kan gebeuren, zit ook met zijn hoofd ergens anders. Het is vooral dat hij eerder gewisseld had moeten worden.
Ben me echt wezenloos geschrokken aan het totale gebrek aan anticipatie en tactisch aanpassingsvermogen toen de hele boel in mekaar flikkerde.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat word je volgend jaar ook niet met Robin.
PSV wint nog wel 2x johquote:Op zondag 11 mei 2025 19:14 schreef VoMy het volgende:
Als je vandaag had gewonnen had je nog steeds kampioen kunnen worden.
Moussa’s keuzes rond de zestien waren echt frustrerend. Je weet dat het bij hem hoort, maar hij moet het soms toch simpeler voor hemzelf maken. Hij ging ook nog eventjes hooghouden waar het niet nodig was, terwijl PSV uitlokken eerder averechts werkte, en de scheidsrechter duidelijk niet aan onze hand was. Mist echt een stukje slimheid op dat vlak.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch had ie weer 3 of 4 één op één kansen kunnen hebben als Hadj Moussa hem goed wegsteekt. De enige keer dat ie met z'n gezicht naar de goal aan de bal kwam schoot ie wel te vroeg.
Leuk pingelaartje als je nog iets moet forceren tegen een club waar je aanvallend niet doorheen komt. In principe geen basis materiaal.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moussa’s keuzes rond de zestien waren echt frustrerend. Je weet dat het bij hem hoort, maar hij moet het soms toch simpeler voor hemzelf maken. Hij ging ook nog eventjes hooghouden waar het niet nodig was, terwijl PSV uitlokken eerder averechts werkte, en de scheidsrechter duidelijk niet aan onze hand was. Mist echt een stukje slimheid op dat vlak.
Ik denk dat de nederlaag van Feyenoord heeft bijgedragen aan de choke van Ajax.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:14 schreef VoMy het volgende:
Als je vandaag had gewonnen had je nog steeds kampioen kunnen worden.
Ik snap nog steeds niet wat nou het doel is van het spel van Feyenoord. Er wordt totaal geen druk gezet. Tot aan de 16 kan - of het nou Groningen, Zwolle of PSV is - de tegenstander op hun dooie gemak rondcombineren.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat de nederlaag van Feyenoord heeft bijgedragen aan de choke van Ajax.
Toch wel echt belachelijk dat je daar achter eindigt en twee keer van verliet. Ik wil zeker gezien de onderlinge duels graag PRISKED zeggen, maar de instorting van vandaag laat ook zien dat er iets niet lekker zit in de mentaliteit/omgaan met tegenslag bij deze jongens.
Een punt of 10 meer had er makkelijk ingezeten. Zelfs buiten de topwedstrijden om. Alleen tegen Willem II had je er bijvoorbeeld al 4 meer moeten hebben. Maar goed, het zij zo: hoogstwaarschijnlijk de derde plek. Europees uitstekend, in de Eredivisie blijft het matig.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat de nederlaag van Feyenoord heeft bijgedragen aan de choke van Ajax.
Toch wel echt belachelijk dat je daar achter eindigt en twee keer van verliet. Ik wil zeker gezien de onderlinge duels graag PRISKED zeggen, maar de instorting van vandaag laat ook zien dat er iets niet lekker zit in de mentaliteit/omgaan met tegenslag bij deze jongens.
Hansen is oprecht een betere spits dan Ueda, en dat zegt meer over Ueda dan over Hansen.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Interesse vast wel, daadwerkelijk concreet worden is iets anders.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:37 schreef Elan het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)is-er-geen-interesse
Toch vreemd dat er voor hem geen interesse is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |