Jongen toch, dacht je nog werkelijk dat Feyenoord nog tweede zou worden? Hoe dan? Zie jij PSV punten verspelen tegen Heracles en Sparta. Doe normaal manquote:Op zondag 11 mei 2025 16:53 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Je had vandaag moeten winnen om in ieder geval de druk bij PSV erop te houden slimmerik.
Nee, daarom was het voor mij ook zo vreemd dat ze met hem aan kwamen zettenquote:Op zondag 11 mei 2025 16:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die hele fase bij Heerenveen deed je vermoeden dat hij ineens een tactisch wonderdokter zou zijn ofzo? Daar liepen ze de polonaise dat hij weg ging en hij kon zo naar Feyenoord.. vul zelf maar in hoe logisch dat is.
Verder redelijk simpele overwinning. Jammer dat het weer zo laat moet.
Weet je, ik heb genoeg gezien van RVP dat ik nu al weet dat nooit iets word met hem. Zelfs met een grote schoonmaak en nieuwe versterkingen.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Op zich wil ik hem volgend seizoen pas echt beoordelen daarop, nu heeft ie nog een flinke erfenis van Priske weg te werken (vandaag ook weer met spelers die de 90 minuten niet volhielden) wat vooralsnog eigenlijk behoorlijk goed gaat.
Al moet ik inderdaad zeggen dat ie vandaag wel heel matig was, middenveld nauwelijks gezien en veel te laat ingegrepen.
In de winterstop dacht ik ook dat PSV die voorsprong nooit meer uit handen zou geven. Dus PSV had punten kunnen verspelen.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jongen toch, dacht je nog werkelijk dat Feyenoord nog tweede zou worden? Hoe dan? Zie jij PSV punten verspelen tegen Heracles en Sparta. Doe normaal man
Tja van zo’n Yamal, dat kun je wel hebben. Maar zo’n Lang?quote:Op zondag 11 mei 2025 16:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Real Madrid geeft ook zojuist een 2-0 voorsprong weg.
Lagaan joh.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:58 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Tja van zo’n Yamal, dat kun je wel hebben. Maar zo’n Lang?
Da’s pijnlijk.
Water onder de brug.quote:
Ook dat hadden we vandaag dus al kunnen realiseren.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:01 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Water onder de brug.
Hoe je het ook wendt of keert, derde plaats - en dus voorronde CL - mag je eigenlijk niet meer ontgaan.
Je lacht je toch de ballen uit je broek als je Milambo voor 25 verkoopt.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:04 schreef Caland het volgende:
Nu maar hopen dat Brentford Stevie Wonder heeft gestuurd als scout
Gewoon weggespeeldquote:Op zondag 11 mei 2025 16:56 schreef Caland het volgende:
Zei het in de rust al, als het nou in Enschede 2-0 wordt lekker de sluizen openzetten
Van Persie tactical genius
Ik ken nog een ander ongelofelijk monster die niet kon voetballen die naar de Premier League gingquote:
Jimmy Floyd Hasselbaink?quote:Op zondag 11 mei 2025 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken nog een ander ongelofelijk monster die niet kon voetballen die naar de Premier League ging
Dat was niet het probleem. Het probleem is dat je tactisch en qua fitheid wordt afgetroefd.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
het is wel lachwekkend dat je het in de laatste minuut tegen 020 de wedstrijd gaf en vandaag ook weer
ze gaan te snel defensief voetballen na een voorsprong
Vooral dat laatste is schrijnend maar we zien het hele seizoen al dat ze totaal niet Slotfit zijn.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was niet het probleem. Het probleem is dat je tactisch en qua fitheid wordt afgetroefd.
Als zowel ex-PSV als ex-ajax gaat Ihattaren daar persoonlijk de kwelgeest van Feyenoord zijn.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu ik weer een klein beetje bij zinnen ben vraag ik me af wie er woensdag rechtsback gaat staan. Verder geen zin in Zerrouki in de basis, maar ik mag toch hopen dat dat thuis tegen RKC allemaal niet boeit.
Kan er weinig van.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:30 schreef fetX het volgende:
Als je voor Milambo 25 kan krijgen, lekker doen. Die was weer ergerlijk slecht.
I love it when a plan comes togetherquote:Op zondag 11 mei 2025 16:56 schreef Caland het volgende:
Zei het in de rust al, als het nou in Enschede 2-0 wordt lekker de sluizen openzetten
Van Persie tactical genius
Alsof die tweede plek uberhaupt een optie wasquote:Op zondag 11 mei 2025 18:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Jij loopt nu trotst te zijn op het feit dat je liever 3e dan 2e wordt?
Alles boven de 15 is een werelddeal.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:30 schreef fetX het volgende:
Als je voor Milambo 25 kan krijgen, lekker doen. Die was weer ergerlijk slecht.
Wel zonde, begon dit seizoen echt heel goed. Zit ook wel meer in, maar of je volgend seizoen 30 gaat krijgen betwijfel ik. Dus snap als Feyenoord met 20-25 akkoord gaat.quote:
Met normale fitheid en een simpele tactiek was je al kampioen. Je had dus gewoon Ron Jans moeten halen.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is schrijnend maar we zien het hele seizoen al dat ze totaal niet Slotfit zijn.
Dan word ik liever derde.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met normale fitheid en een simpele tactiek was je al kampioen. Je had dus gewoon Ron Jans moeten halen.
Dat ging eigenlijk best prima de afgelopen weken en vandaag de eerste helft ook.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat word je volgend jaar ook niet met Robin.
Precies, dit is wat je kunt verwachten bij zo'n jonge jongen in zijn eerste seizoen, inclusief dip en verkeerde keuzes in het veld.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:58 schreef bbuddybb het volgende:
Wat een gezeik op een jonge speler die aan zijn eerste volledige seizoen in de basis bezig is zeg.
Toch had ie weer 3 of 4 één op één kansen kunnen hebben als Hadj Moussa hem goed wegsteekt. De enige keer dat ie met z'n gezicht naar de goal aan de bal kwam schoot ie wel te vroeg.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Milambo is nog steeds een goede voetballer, maar vandaag verschrikkelijk. Kan gebeuren, zit ook met zijn hoofd ergens anders. Het is vooral dat hij eerder gewisseld had moeten worden.
Zo’n Ueda, dat vond ik eigenlijk nog erger. Wat een wanhoop.
Dat kon ook echt niet nee. Wat was die man weer beroerd zeg. Je mag toch hopen dat ze een nieuwe eerste spits gaan halen.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Milambo is nog steeds een goede voetballer, maar vandaag verschrikkelijk. Kan gebeuren, zit ook met zijn hoofd ergens anders. Het is vooral dat hij eerder gewisseld had moeten worden.
Zo’n Ueda, dat vond ik eigenlijk nog erger. Wat een wanhoop.
Ben me echt wezenloos geschrokken aan het totale gebrek aan anticipatie en tactisch aanpassingsvermogen toen de hele boel in mekaar flikkerde.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat word je volgend jaar ook niet met Robin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |