Jongen toch, dacht je nog werkelijk dat Feyenoord nog tweede zou worden? Hoe dan? Zie jij PSV punten verspelen tegen Heracles en Sparta. Doe normaal manquote:Op zondag 11 mei 2025 16:53 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Je had vandaag moeten winnen om in ieder geval de druk bij PSV erop te houden slimmerik.
Nee, daarom was het voor mij ook zo vreemd dat ze met hem aan kwamen zettenquote:Op zondag 11 mei 2025 16:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die hele fase bij Heerenveen deed je vermoeden dat hij ineens een tactisch wonderdokter zou zijn ofzo? Daar liepen ze de polonaise dat hij weg ging en hij kon zo naar Feyenoord.. vul zelf maar in hoe logisch dat is.
Verder redelijk simpele overwinning. Jammer dat het weer zo laat moet.
Weet je, ik heb genoeg gezien van RVP dat ik nu al weet dat nooit iets word met hem. Zelfs met een grote schoonmaak en nieuwe versterkingen.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Op zich wil ik hem volgend seizoen pas echt beoordelen daarop, nu heeft ie nog een flinke erfenis van Priske weg te werken (vandaag ook weer met spelers die de 90 minuten niet volhielden) wat vooralsnog eigenlijk behoorlijk goed gaat.
Al moet ik inderdaad zeggen dat ie vandaag wel heel matig was, middenveld nauwelijks gezien en veel te laat ingegrepen.
In de winterstop dacht ik ook dat PSV die voorsprong nooit meer uit handen zou geven. Dus PSV had punten kunnen verspelen.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jongen toch, dacht je nog werkelijk dat Feyenoord nog tweede zou worden? Hoe dan? Zie jij PSV punten verspelen tegen Heracles en Sparta. Doe normaal man
Tja van zo’n Yamal, dat kun je wel hebben. Maar zo’n Lang?quote:Op zondag 11 mei 2025 16:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Real Madrid geeft ook zojuist een 2-0 voorsprong weg.
Lagaan joh.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:58 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Tja van zo’n Yamal, dat kun je wel hebben. Maar zo’n Lang?
Da’s pijnlijk.
Water onder de brug.quote:
Ook dat hadden we vandaag dus al kunnen realiseren.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:01 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Water onder de brug.
Hoe je het ook wendt of keert, derde plaats - en dus voorronde CL - mag je eigenlijk niet meer ontgaan.
Je lacht je toch de ballen uit je broek als je Milambo voor 25 verkoopt.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:04 schreef Caland het volgende:
Nu maar hopen dat Brentford Stevie Wonder heeft gestuurd als scout
Gewoon weggespeeldquote:Op zondag 11 mei 2025 16:56 schreef Caland het volgende:
Zei het in de rust al, als het nou in Enschede 2-0 wordt lekker de sluizen openzetten
Van Persie tactical genius
Ik ken nog een ander ongelofelijk monster die niet kon voetballen die naar de Premier League gingquote:
Jimmy Floyd Hasselbaink?quote:Op zondag 11 mei 2025 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken nog een ander ongelofelijk monster die niet kon voetballen die naar de Premier League ging
Dat was niet het probleem. Het probleem is dat je tactisch en qua fitheid wordt afgetroefd.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
het is wel lachwekkend dat je het in de laatste minuut tegen 020 de wedstrijd gaf en vandaag ook weer
ze gaan te snel defensief voetballen na een voorsprong
Vooral dat laatste is schrijnend maar we zien het hele seizoen al dat ze totaal niet Slotfit zijn.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was niet het probleem. Het probleem is dat je tactisch en qua fitheid wordt afgetroefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |