Precies.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:36 schreef klaasweetalles het volgende:
ELK NADEEL HEEFT ZIJN VOORDEEL
WE HEBBEN HET FEEST VAN 020 VERNEUKT....
Van Persie van de Grote Van Persie Show?quote:Op zondag 11 mei 2025 16:37 schreef Ali_boo het volgende:
Van Persie kunnen we ook meteen bij het grove vuil gooien. Wat was die slecht zeg
Makkelie had hem 3 kaarten moeten geven en hij heeft er 0. Bizar matige pot van Danny over de bank genomen.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat was nog wel heet meest genante. Net als Priske had Persie geen idee wat te doen.
Al had je gewoon 3-0 moeten staan 5 minuten na rust en had PSV al lang rood (2x geel) moeten hebben.
Nee joh, was de tweede helft ook je probleem. Daar had RVP wel eerder moeten ingrijpen.quote:
Ik zeg toch ook meteen al dat anderen ook kloten. Maar op basis waarvan krijgt hij minuten? En dan zo makkelijk balverlies voorin.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt Stengs zien invallen? Of een Carranza?
Dit is gewoon een collectieve wanprestatie en kan je nooit op 1 speler gaan richten. Ja Ramiz verprutst een kans, maar jij weet zelf ook wel hoeveel er nog moet gebeuren om dat bal in het netje te krijgen aan de andere kant.
Hij is toch gewoon niet geschikt voor deze functie?quote:Op zondag 11 mei 2025 16:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Middenveld werd compleet overlopen en Van Persie doet niets, Prisked.
Zeker mentaal. De wil om te winnen ontbrak bij Feyenoord nadat Twente 2-0 maakte. De spelers willen natuurlijk ook niet de rest van hun leven horen dat ze Ajax kampioen hebben gemaakt.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
JE HAD die 3-0 moeten
maar het was faal na die 2-0
toen werd er makkelijk gedacht
mentaliteit kwestie
Ja ik hou daar ook niet van.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Van Persie van de Grote Van Persie Show?
Die heeft andere prioriteiten. Zoals theatraal doen bij persconferenties. Vermoeiend figuur
2 clubs genaaid voor de prijs van 1 heeft hij wellicht gedacht.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Makkelie had hem 3 kaarten moeten geven en hij heeft er 0. Bizar matige pot van Danny over de bank genomen.
Echt hè, het werk van Oh Arne helemaal verneukt.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:39 schreef Adames het volgende:
Na 60 minuten overal kramp. Echt heel vervelend dat die week verkeerde training in juli er nog steeds zo inhakt
Peter Bosz is een verschrikkelijk lieve man.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik hou daar ook niet van.
Gelukkig doet Peter Bosz dat nooit.
Nee, zolang je zelf een kans maakt gaat eigen belang altijd voor het misgunnen van concurrentie.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij bent ten minste eerlijk, een groot deel van Feyenoord doet net alsof ze het jammer vinden dat ze hebben verloren. Maar ze hebben sowieso plek 3 en meer was toch niet meer haalbaar, dus dan is het het beste om Ajax dwars te zitten.
Kans op wat?quote:Op zondag 11 mei 2025 16:41 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Nee, zolang je zelf een kans maakt gaat eigenbelang altijd voor het misgunnen van concurrentie.
Ik al bij de niet-assist van Hadj-Moussa eigenlijk.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:40 schreef hhh38 het volgende:
Echt ziek van. Het had minstens 3-0 moeten staan voordat de 2-1 viel. Toen die twee 4 tegen 3 situaties zo slecht uitgespeeld werden zag ik de bui wel hangen.
Omdat het alternatief op de bank misschien ook niet beter is? Omdat hij goed getraind heeft? Die hype op onze Marokkaan is ook licht onbegrijpelijk.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook meteen al dat anderen ook kloten. Maar op basis waarvan krijgt hij minuten? En dan zo makkelijk balverlies voorin.
Prima weertje om te vissen! Je hebt je hengeltje uitgegooid, nu de beentjes over elkaar en lekker afwachten. Succes!quote:Op zondag 11 mei 2025 16:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker mentaal. De wil om te winnen ontbrak bij Feyenoord nadat Twente 2-0 maakte. De spelers willen natuurlijk ook niet de rest van hun leven horen dat ze Ajax kampioen hebben gemaakt.
quote:Op zondag 11 mei 2025 16:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies.
En @:Zipportal maar juichen voor het kampioenschap van Ajax.
Dat laatste is wel begrijpelijk, aangezien we allemaal anders naar een wedstrijd kijken.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat het alternatief op de bank misschien ook niet beter is? Omdat hij goed getraind heeft? Die hype op onze Marokkaan is ook licht onbegrijpelijk.
Het is sowieso lachwekkend dat we ieder kwartier in dit topic een andere speler eruit vissen waar het ineens aan ligt.
Directe plaatsing cl. PSV is na de winterstop ook geen wonderploeg gebleken. Dan had je nog een kans gemaakt.quote:
Ja, dit dus. Ik dacht dat ik dat allemaal wel kwijt was nu ik halverwege de 30 ben en een kind heb, maar nu heb ik een huilende baby, een paar kapotte glazen en een boze vrouw.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:42 schreef Elan het volgende:
Zelden zo boos geweest na een wedstrijd.
Noah Lang beste trol ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |